Velli 10.06.2003 18:52:39 (muokattu 10.06.2003 19:15:44) | |
---|
Mulle olis tarjolla tässä nyt vanha USA-custom (RG-malli). Luultavasti 80-luvun loppupuolelta, koska kaulan liitos on suorakulmainen, ei AANJ. Talla on EDGE. Mikit on jostain kumman syystä ibanezin omat. Tallamikki näyttää ihan emg:n aktiivilta, mutta siinä lukee ibanez. En ole varma onko se edes aktiivi vai ei (olen nähnyt vain kuvia siitä). Kitara on aika huonossa kunnossa: täynnä pieniä lommoja ja naarmuja ja siinä on ruma maantie-aiheinen kansimaalaus. rosewood-otelauta. Hintapyynti on 760€. Jos nyt päätän ostaa tämän enkä pidäkään siitä, niin mitkä on todennäköisyydet että saan vähän kulahtaneesta USA Customista ainakin omani pois? P.S. Testaaminen on mahdotonta koska gura sijaitsee Ruotsissa (kaveri tuo sen mulle jos ostan). Sulla täytyy olla mieli ku vitusta. |
LaXu 10.06.2003 19:10:47 | |
---|
Kyllä tuon myyminen saattaisi tuottaa hitusen ongelmia, ellei sillä ole jollekkin Ibanez-keräilijälle arvoa. Ongelmia tulee lähinnä siksi, että kitara on hieman erikoisemman näköinen. Toisaalta jo pelkkä Ibanez USA Custom nimi voi saada sen menemään hyvin kaupaksi. Hinta ei sisänsä ole kohtuuton, ja varmasti tuosta saisi säätämällä ja virittelemällä oivan kitaran, mutta kuulostaa kovasti siltä, ettet välttämättä haluaisi sitä mm. ruman maalauksen takia. Speksienkään puolesta siinä ei ole juurikaan mitään erityisen houkuttelevaa, vaikka Edge-tallassa ja laatikkomaisessa kaulan liitoksessa ei sinänsä ole mitään vikaa (omassa 1989 RG550:ssäkin on nämä, eikä niistä ole muodostunut mitään ongelmaa). |
. Tallamikki näyttää ihan emg:n aktiivilta, mutta siinä lukee ibanez. En ole varma onko se edes aktiivi vai ei (olen nähnyt vain kuvia siitä). Äkkinäinen sanois että se on Ibanezin ja DiMarzion epäpyhän allianssin tulos Ibanez IBZ, musta muovikuori, ei naparuuveja ja alakulmassa lukee jotta Ibanez. On passiivi elikkä tavallinen, muistuttaa DiMarzion Super Distortionia. Speksitkin mulla on jossain koneen syövereissä... :) Ite kitarasta mä en osaa sanoo mittään. Nuo Iban heevimiesten kitarat on vähä vieraita... |
Velli 11.06.2003 12:45:49 | |
---|
Äkkinäinen sanois että se on Ibanezin ja DiMarzion epäpyhän allianssin tulos Ibanez IBZ, musta muovikuori, ei naparuuveja ja alakulmassa lukee jotta Ibanez. On passiivi elikkä tavallinen, muistuttaa DiMarzion Super Distortionia. Speksitkin mulla on jossain koneen syövereissä... :) Ite kitarasta mä en osaa sanoo mittään. Nuo Iban heevimiesten kitarat on vähä vieraita... Joo, just sen näkönen se mikki on. Se ibanez on vielä niinku kohokirjoituksella siitä samasta muovista mistä koko mikkikin. Sulla täytyy olla mieli ku vitusta. |