Täräys 16.09.2005 23:46:15 | |
---|
Näkikö kukaan tuota mainiota ukkoutunutta orkesteria esiintymässä täällä? Jos nähtiin niin kertokaapa kommentteja, itse olin katsomassa ja kuuntelemassa Sladen ja Sweetin jäähallikonsertin Jyväskylässä 2002 ja kyllähän ne näytti niin sanotusti närhen munat meille nuorille. |
flowerpower 17.09.2005 01:56:37 | |
---|
Ostin joskus Sladen älppärin seitkytäluvullä nimeltä Old, New, Borrowd And Blue ja vielä musa koskee mua kybällä. Noddy Holderin ääni on kieltämättä nostalginen. En tiedä toista raspikurkkua joka saa naisetkin seitkytluvulla "moodiin". P.S. Rod pääsi aika lähelle |
2541 17.09.2005 12:22:37 | |
---|
Imatran Rock To The River -festareilla tuli Slade nähntyä, vai pitäisikö mieluummin sanoa "Slade". Tuli siis mieleen Slade tribuutti tai coverbändi ja eikä ihme kun kaksi tärkeintä eli Jim Lea ja Noddy Holder puuttuivat. Kaverilla oli joskus Sladen levyjä muutama ja pidin kovasti Slade Alive II:sta. |
rheinone 17.09.2005 14:16:46 | |
---|
Noddy Holderin ääni on kieltämättä nostalginen. Joo näin on. En voisi kuvitella bändiä ilman häntä. 70-luvun alussa kansakouluikäisenä oli kaks leiriä: Ne jotka diggaili Sladea ja ne joiden mielestä Alice Cooper on ykkönen ;+) Itse kuuluin jälkimmäiseen jengiin, joten ei tullut hankittua Sladen levyjä silloin kun bändi oli parhaimmillaan ja todella kova sana myös Suomessa. Pari vuotta sitten oli kyllä sitten pakko ostaa kokoelma Wall Of Hits, kun tuli vanhain tavarain liikkeessä vastaan. Mainioita renkutuksia! All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |
stickyfinger 17.09.2005 19:36:26 | |
---|
Ostin joskus Sladen älppärin seitkytäluvullä nimeltä Old, New, Borrowd And Blue ja vielä musa koskee mua kybällä.
Hitto vie tuo on kova levy. Huh huh, Noddy vanha teräskurkku! "I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin |
Elämäni suurin moka. En mennyt 80 luvulla katsomaan Sladea Kuusrokkiin, heittivät vielä kuulemma todella hienon keikan. Slade kakkonen on tullut nähtyä ja ihan hyvä juttuhan se on mutta Noddy ja Jim ja nimenomaan Noddyn äänihän oli se juttu. Elämäni bändit: Slade, Offspring, Ac-Dc, ja vähän hanoi ja alkuaikojen Hurriganes |
rheinone 17.09.2005 21:40:50 | |
---|
Onko toi Old, New, Borrowd And Blue se kaikkein tiukin albumi vai? Silloin 70-luvun alussa Slayed? ja Slade Alive olivat kovia juttuja. Mitkä teidän mielestä on ne parhaat levyt? All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |
Sperm Donor 18.09.2005 13:33:23 | |
---|
Jos minun pitäisi laittaa ne paremmuusjärjestykseen niin: 1.Sladest 2.Old new borrowed&blue 3.Slayed 4.Alive |
HaloOfFlies 18.09.2005 22:50:38 | |
---|
BAbybabybayyybah! Juu, kyllä tännekin on Slade kolissut ja kovaa. Joskus penskana kuulin isän kasetilta Mama Weer All Crazee Now'n ja se oli sen jälkeen menoa. Slade on kova bändi ja Noddy Holder todella kova solisti. First they steal your mind and then they steal your soul |
Thain 18.09.2005 23:26:33 | |
---|
Kyllä se vaan 70-luvulla oli niin että Slayed?, Alive ja Sladest oli ne kovimmat levyt. Vituttaa näin jälkikäteen ettei tullut aikanaan mentyä Messuhalliin Sladea katsomaan, mutt ei siihen aikaan ollu fyrkkaa lähtee kaikkia bändejä katsomaan tosin ei ole nytkään mutta tarjontaa on hieman eri määrin nykyään. Pari kaveria kävi ja kehuivat kovasti. Don't break the groove. |
K gas 19.09.2005 01:44:23 | |
---|
|
randombass 19.09.2005 09:13:03 | |
---|
|
stickyfinger 19.09.2005 13:59:20 | |
---|
Jos minun pitäisi laittaa ne paremmuusjärjestykseen niin: 1.Sladest 2.Old new borrowed&blue 3.Slayed 4.Alive Mulla menee kyllä "Slayed" 1. sijalle ja "Sladest" kolmotteeks. Muuten sama. "I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin |
nightdrive 19.09.2005 14:15:59 | |
---|
aivan mahtava bändi, todella britti rockin kärkeä.....bändin debyytti albumi play it loudkin on mahtava, uskomaton, ei ole huonoo biisiä se levy nähny, noddyn ääni rokkaa. |
sikanaama 20.09.2005 21:43:27 | |
---|
Käyn luomileikkauksessa vain koska rakastan sinua. |
rheinone 20.09.2005 21:45:52 (muokattu 20.09.2005 21:47:38) | |
---|
All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |
rheinone 20.09.2005 21:46:21 (muokattu 20.09.2005 21:47:15) | |
---|
oho! All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |
Täräys 21.09.2005 20:24:28 | |
---|
Hitto ku olis pokkaa vetää tollanen otsis itelleki! Mahtava letti!! Parhaat älpyt: Old, new, borrowed and blue Slade in flame Slayed? Alkupään tuotanto on kokonaisuudessaan mainiota yritystä omaperäiseen otteeseen, ei ihme, että Sladen harteille jotkut olivat heittämässä edesmenneen Beatlesin viittaa. Loppupään tuotanto on suurimmalta osin melkoisen middleä ja tasapaksua, liekö yritys loppunut tai parhaat paukut käytetty. Suosiokin taisi jossain vaiheessa laskea stadioneilta klubitasolle. Ilmeisen rentoja veijareita kaikki kuitenkin ja kunnioitettavaa, kuinka rumpaliaan kohtelivat hänen pahan onnettomuutensa jälkeen. |
rheinone 22.09.2005 12:55:38 | |
---|
Ilmeisen rentoja veijareita kaikki kuitenkin ja kunnioitettavaa, kuinka rumpaliaan kohtelivat hänen pahan onnettomuutensa jälkeen. Kerro lisää, bändin historia ei ainakaan mulle ole tuttu. All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |
aikavaikea 22.09.2005 13:02:11 | |
---|
Kerro lisää, bändin historia ei ainakaan mulle ole tuttu. http://www.epinions.com/content_93046476420 The rock and roll life had its bad moments, too, such as when drummer Don Powell was nearly killed in a 1973 car crash (his girlfriend died in the accident). Holder reveals a gentle side when talking about seeing his bandmate in the hospital ("I burst into tears," he says) and then details Powell's amazing recovery to rejoin the band. To his credit, Holder never considered replacing Powell in the band, "No Don meant no Slade - end of story," he says. Years later, he details the band's final conquest of the U. S. charts in 1985, only to have bassist Jim Lea become ill as the band prepared to tour the U. S. in support of a Top 40 album as opening act for Ozzy Osbourne. Holder refused to tour without his bandmate, of course, even though it meant that Slade quickly lost their new-found American audience as a result. To this "bloke," friends and family are what matters. "I have buck teeth. I sucked my thumb until I was 11... and then I went on to suck other things..."
-Rosanna Arquette |