Jannipaali 17.09.2005 14:56:29 | |
---|
Voisitteko kertoa, että mitä skaalaa tuo Ynkkä käyttää sooloissa ja muutenkin. THV-klubi #40
Kyllä lähtee!
"Onko viileetä olla rienaaja?" -sticky fingers |
wrshredder 17.09.2005 19:31:19 | |
---|
Voisitteko kertoa, että mitä skaalaa tuo Ynkkä käyttää sooloissa ja muutenkin. tämmöstä. h-molli skaala vissiin. kai, -----------------------------------------------12-14-15------------ ----------------------------------12-14-15--------------------------- ---------------------11-12-14--------------------------------------- -------11--12-14---------------------------------------------------- ---14---------------------------------------------------------------- ---------------------------------------------------------------------- sahaat tota alas/ylös ja oktaaveilla etit loput nuotit otekaulalta niin oot ynkkätiluttaja hetkessä! Romantikkoitkijät#23
A mänskadaduu wada mänskadaduu. |
Aivan mahtava biisi! Joo, se Johann Sebastian osaa kyllä. Oon kuullu että sillä ois jotain muitakin ihan hyviä biisejä ja lisäksi se osaa tiluttaa. Sillä ei kyllä oo aina ihan kauheesti tunnetta mukana ja vähän pleku tökkii. |
Starlia 19.09.2005 15:50:54 | |
---|
Voisitteko kertoa, että mitä skaalaa tuo Ynkkä käyttää sooloissa ja muutenkin. Eiköhän harmoniset mollit toimi parhaiten. |
Pande 19.09.2005 16:00:19 | |
---|
Haluaisin esim. Panden soittavan tän biisin ja miksen JS:nkin. Oho oho, mulla on ihan kokonaan jääny toi ynkkäosasto paitsioon, enno tuota koskaan opetellu, eikä oikein ole energiaa nykyään opetellakaan juuri mitään uutta. Jonkun pätkän jotain ynkkää vois kyllä äänittää jossainvaiheessa ja laittaa tänne. At the over-matured sushi
The Master
Is full of regret. |
hanipai 19.09.2005 16:47:52 (muokattu 19.09.2005 16:49:06) | |
---|
Oho oho, mulla on ihan kokonaan jääny toi ynkkäosasto paitsioon, enno tuota koskaan opetellu, eikä oikein ole energiaa nykyään opetellakaan juuri mitään uutta. Jonkun pätkän jotain ynkkää vois kyllä äänittää jossainvaiheessa ja laittaa tänne. No kai me hyväksytään joku klassinenkin kipale :) Vaikka Bachia tai Paganinia. Kehittymisesi esteenä voivat olla laiskuus, lyhytjännitteisyys, muut intressit, ylimielisyys, epärealistinen kyky arvioida omat kyvyt, kannustamaton ilmapiiri, ajanpuute, nalkuttava vaimo (vaimon suusta:)! |
Jonttu 19.09.2005 21:02:41 | |
---|
Vaikeat biisit on treenin puutetta... |
wrshredder 19.09.2005 22:25:45 | |
---|
Jaa että ynkkä imitaatio? Noh.. Tässä minun... Aika suora rippi oikeestaan... www.mikseri.net/razorblade_symphony Sieltä Biisi : IRON ROCk! hoo! sehän oli ihan hyvä ., hyvin soitettu ja kaikkee. oliko siinä taustalla joku midirumpu juttu. se kuullosti oudolta. eikä musta kuullostanu ynkkä tilutukselta. toi oli aika omaperäistä mun mielestä.. loppusweepit o tilua! RocK! Romantikkoitkijät#23
A mänskadaduu wada mänskadaduu. |
Jonttu 20.09.2005 05:24:11 | |
---|
oliko siinä taustalla joku midirumpu juttu. se kuullosti oudolta. Joo,on siinä midirummut :) ROCK! Vaikeat biisit on treenin puutetta... |
Jackson Dinky 20.09.2005 08:19:55 | |
---|
Nauhottelen sitte ku on käsi palautunu. Putosinpa sängystä ja meni sijoiltaan se on nyt kiskastu takas mutta silti on arka vielä. Nuottien määrä korvaa nuottien laadun, mutta ei päinvastoin. |
Diego 20.09.2005 09:59:09 | |
---|
"TATTI SE MIEHEN TIELLÄ PITÄÄ" |
Starlia 20.09.2005 10:11:39 | |
---|
|
Black Star 20.09.2005 16:53:01 | |
---|
Aika suora rippi oikeestaan... Ei niinkään, lukuunottamatta Liar-lickiä. "Launch the Polaris, the end doesn´t scare us, when will this cease, the warheads will all rust in peace!" |
Pande 22.09.2005 21:15:50 (muokattu 22.09.2005 21:54:50) | |
---|
Sanoin että: mulla on ihan kokonaan jääny toi ynkkäosasto paitsioon, enno tuota koskaan opetellu, eikä oikein ole energiaa nykyään opetellakaan juuri mitään uutta. Piti sanoa että mulla on _viime_vuosina_ jääny ynkkäosasto paitsioon, kyllähän sitä joskus yritti ynkkäillä. Koitin vähän jotain omaa improa soittaa tuon Starlian taustan päälle, mutta eipä siitä oikein lasta eikä paskaa tullu, tässä about minuutin pätkä jos nappaa: http://people.jyu.fi/~mkkoykka/pande-voi_itku.mp3 Pitäs varmaan soittaa enemmän kun 5 minuuttia viikossa :P At the over-matured sushi
The Master
Is full of regret. |
wrshredder 22.09.2005 22:00:57 | |
---|
Piti sanoa että mulla on _viime_vuosina_ jääny ynkkäosasto paitsioon, kyllähän sitä joskus yritti ynkkäillä. Koitin vähän jotain omaa improa soittaa tuon Starlian taustan päälle, mutta eipä siitä oikein lasta eikä paskaa tullu, tässä about minuutin pätkä jos nappaa: http://people.jyu.fi/~mkkoykka/pande-voi_itku.mp3 Hyvä se oli! ,ei tartte hävetä.. kitaran soundi oli tosi hyvä ja soitto puhdasta. jos kriittiseksi pitää ruveta niin ehkä vähän enemmän vibratoa taivutuksiin ja muutama arpeggio niin olisi ollut täydellinen setti.. Romantikkoitkijät#23
en vittu maksa., meen vaikka linnaan. mut en maksa tveen kattomisesta.. |
Piirakka 22.09.2005 22:19:18 | |
---|
"I play stratocasters because no one good has ever played one!" |
Necromuru 23.09.2005 11:04:22 | |
---|
Mutta eihän Juccizta voi velvoittaa ynkkä imitointiin. Hän on (kai) enemmänkin jazz-orientoitunut. Tosin olishan se kiva kuulla....:) Kyl minä ainakin muistelisin kuuleeni Juccizelta ainakin yhden tiluvivahteisen soolon sooloskaboissa. :) Se onkin eri asia alentuuuko hän tuollaiseen musikaalisen peniksen suurentamiseen. "Soolon soitto on kuin tarinan kertomista" Eli tarinat pitää kertoa hitaasti tavuttaen, että niissä olisi tunnetta. |
Pande 23.09.2005 11:17:01 (muokattu 23.09.2005 11:26:15) | |
---|
Se onkin eri asia alentuuuko hän tuollaiseen musikaalisen peniksen suurentamiseen. Millä perusteella tilutus on peniksensuurentamista? Parjattu tilutushan on jotain päinvastaista, ennemminkin pala-pois tyylinen pienennysleikkaus. :P Tiluttaja alentaa itsensä tiluttamalla. Tilutus on yhtä yhteiskunnallisesti arvostettua kuin olisi vaikkapa munasiltaan juoksu Aleksanterinkadun päästä päähän, jotkut friikit tykkää mutta yleinen mielipide on huvittuneen "vastenmielinen". Wrshredderin rakentavaan palautteeseen pitää sanoa että oon täysin sama mieltä tuosta vibratosta, Yngwien vibrato on helvetin laaja, mulla jäi tuossa aiiiivan liian kapeaksi. E: Tulipa vielä mieleen yksi Yngwien video (joku concerto suiten taltiointi orkesterin kanssa) jossa huomasin häiritsevän glitchin: Ynkkä soittaa juurikin korkeaa vonkuvaa bendiä, kuuluu helvetinmoinen laaja vibrato, MUTTA sormi ei liiku ja kampikaan ei liiku, eli Ynkkä xiittaa! :) At the over-matured sushi
The Master
Is full of regret. |
Jonttu 23.09.2005 15:10:08 | |
---|
...Tulipa vielä mieleen yksi Yngwien video (joku concerto suiten taltiointi orkesterin kanssa) jossa huomasin häiritsevän glitchin: Ynkkä soittaa juurikin korkeaa vonkuvaa bendiä, kuuluu helvetinmoinen laaja vibrato, MUTTA sormi ei liiku ja kampikaan ei liiku, eli Ynkkä xiittaa! :) Juh... Ja kun oikein tarkkaan katsoo Live In Brazil 98 taltiointia... Jossaan biisissä kun Ynkkä heittää skittaa niiq kaulan ympäri,kuuluu hemmetinmoinen tilutus!!! Paras juttu siinä on että skitta on juuri sillähetkellä kaverin selän takana!!!! Todella pätevä kaveri! Soittaa tiluja vaikkei koskekkaa keppiin :) Ja Ynkkähän vetää ykösellä purkkiin EIKÄ korjaile livejuttujaan.. Niin,ja ei ole tarkoitus dissata Ynkää... ROCK! Vaikeat biisit on treenin puutetta... |
oiva tumpeloinen 23.09.2005 16:02:40 | |
---|
Juh... Ja kun oikein tarkkaan katsoo Live In Brazil 98 taltiointia... Jossaan biisissä kun Ynkkä heittää skittaa niiq kaulan ympäri,kuuluu hemmetinmoinen tilutus!!! Paras juttu siinä on että skitta on juuri sillähetkellä kaverin selän takana!!!! Todella pätevä kaveri! Soittaa tiluja vaikkei koskekkaa keppiin :) Ja Ynkkähän vetää ykösellä purkkiin EIKÄ korjaile livejuttujaan.. Niin,ja ei ole tarkoitus dissata Ynkää... ROCK! Itse asiassa siinä videossa on vaikka kuinka paljon hidastuksia ym. videotrikkejä. Kyllä sieltä kuitenki soitostakin virheitä kuuluu, eli eiköhän se soundi ihan soittimesta tule. |