Elikkäs alkuhurmoksen jälkeen huomasin miten tunkkaiset ja värittömät (oma mielipide) kitarani mikit ovat. Haluaisin kuulla teiltä (mahdollisesti) mikkien suhteen minua kokeneimmilta mnettiläisiltä, että millä mikki yhdistelmällä saisin kaulamikillä sekä hyvät puhtaat että hyvät komppisäröt heviin ja tallamikillä raakaa outputtia ja hyvät erottuvat lead-soundit. Aktiivimikkejä ette edes saa ehdottaa (haluan säästyä potikoiden ym. vaihdolta). Olis myös kiva jos sillä kaulamikillä sais semmoset hyvät blues/rokkirosot, eikä pelkkää sirkkeliä. Ich. |
Leper Messiah 17.09.2005 18:40:34 | |
---|
Seymour duncanin JB/'59 Propaganda on propagandaa. Kuuntelen mäkin musiikkia, vaikka olen tutustunut MTV:n ohjelmatarjontaan. - Pira
Punttisika #3 Runkku Monsteri #4 |
elbowski 17.09.2005 18:43:05 | |
---|
Vaihtoehto A: Talla: Bill Lawrence L-500XL tai Seymour Duncan Dimebucker Kaula: Seymour Duncan '59 Vaihtoehto B: Talla: Seymour Duncan JB Kaula: Seymour Duncan Jazz tai '59 Näen sen silmistäsi,
nyt jokin on hullusti
Kuiskaat korvaan hiljaa kysyen:
Jaatko kanssani salaisuuden?
IMIK #25 | Kelpaisiko pastilli? | Bella Italia #2 | Jukka-Pekka #2 | THV-Klubi #45 |
apuri 17.09.2005 18:50:53 | |
---|
Dimarziolta esim. X2N ja kaulaan paf pro tai sitten super distortion ja kaulaan paf. Duncanin 59 tai jazz on hyviä kaulaan mutta minusta JB on turhan ohutsoundinen ainakin leppärunkoisissa kepeissä. |
Ze Kink 17.09.2005 20:07:18 | |
---|
Vaihtoehto A: Talla: Bill Lawrence L-500 tai XL, tai ehkä SD JB Kaula: Seymour Duncan '59 Dimarziolta taasen voisi koittaa esim. Evolution ja Paf Pro tms. yhdistelmää [KTR-] tai biisin nimeks "PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!" nii sit yleisö huutais "SOITTAKAA PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!"
[KTR-] sit bändi ois ihan :---D |
Black Star 17.09.2005 20:39:58 | |
---|
Tallaan Duncanin Distortion ja hyvä tulee. "Launch the Polaris, the end doesn´t scare us, when will this cease, the warheads will all rust in peace!" |
wellu 17.09.2005 23:58:48 | |
---|
Dimarziolta taasen voisi koittaa esim. Evolution ja Tone Zonen tms. yhdistelmää Lyrics.Wasted time between solos. |
kimmokel 18.09.2005 20:10:05 | |
---|
Thomannilla ainakin on 125 euroon JB/Jazz ja Distortion/Distortion -yhdistelmiä. |