Tankero 17.09.2005 16:00:50 | |
---|
Ei ollenkaan paskempi vaihtari. nimim: luppasuu Taiamma olla eri murrealueelta. Josta tulikin mieleeni, että tietääkö kukaan mitä on pöytä koreaksi? eheheheh. |
Sertzo S 17.09.2005 16:01:43 | |
---|
Huomattavan vanhan liiton basisti Jokkeri M pyysi välittään Sertso setälle lämpimäisiä terveisiä. Thank you! Vielä ne setää muistavat vanhat kaverit. :) |
aisa 17.09.2005 16:12:49 | |
---|
Taiamma olla eri murrealueelta. Josta tulikin mieleeni, että tietääkö kukaan mitä on pöytä koreaksi? eheheheh. en tiiä, mutta tiedätkö sä mistä vesi tulee vietnamissa? no tietysti hanoista. "alle satakiloisilla ei ole omia mielipiteitä!" |
Tankero 17.09.2005 16:23:20 | |
---|
Thank you! Vielä ne setää muistavat vanhat kaverit. :) Jokkeri on ollu meillä nyt tuurarina tällä reissulla. Ajettiin muuten Portimojärven työväentalon ohi eilen. Voi sitä nostalgiaa. Jotain juttuja tais Jokkerilla olla eräistä soittajista, ja naisista. HEHEHEHE |
Tankero 17.09.2005 16:23:52 | |
---|
en tiiä, mutta tiedätkö sä mistä vesi tulee vietnamissa? no tietysti hanoista. No minkäs maan pääkaupunki on suomeksi Pesula? |
No minkäs maan pääkaupunki on suomeksi Pesula? taitaa olla ammeerika? "alle satakiloisilla ei ole omia mielipiteitä!" |
Sertzo S 17.09.2005 17:32:25 | |
---|
Jokkeri on ollu meillä nyt tuurarina tällä reissulla. Ajettiin muuten Portimojärven työväentalon ohi eilen. Voi sitä nostalgiaa. Jotain juttuja tais Jokkerilla olla eräistä soittajista, ja naisista. HEHEHEHE Portimojärvi! Oi niitä aikoja ja villiä soittajanuoruutta. |
Ukko 17.09.2005 17:43:34 | |
---|
Karillo on hyvä karpalojuoma. Kulinarismin huipentuma on puolijäistä lenkkimakkaraa ja taskulämmintä carilloa :/ |
baron 17.09.2005 17:50:27 | |
---|
Kulinarismin huipentuma on puolijäistä lenkkimakkaraa ja taskulämmintä carilloa :/ Tässähän on yritetty vetää rajaa mitä voi virkamiehelle tarjota ilman, että se täyttäisi lahjonnan tunnusmerkit. Yksi ehdotettu rajanveto on se, että lämmin kalja ja kylmä voileipä ei ole lahjontaa kun taas päinvastoin on. The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument. |
Tankero 17.09.2005 18:50:59 | |
---|
taitaa olla ammeerika? Jess, kielimiehiä taiat olla. On muuten tosi mahti paikka kyseinen D.C. Tai se seutu. Sehän on oikiasti sellainen kaupunki rypäs. Kaunista ja mukavaa seutua. Hiukan siellä oli poppitarjontaakin. |
Tankero 17.09.2005 18:51:36 | |
---|
Portimojärvi! Oi niitä aikoja ja villiä soittajanuoruutta. Sanos muuta. Ihan panee huokailuttaan. |
Eddy 17.09.2005 22:33:38 | |
---|
Huomenta! Minäpä lähden puolukkaan. Kaks miestä meni marjaan. Toinen edestä, toinen takaa... Koskettelen soittimia... |
Riksteri 18.09.2005 02:22:52 | |
---|
Taiamma olla eri murrealueelta. Josta tulikin mieleeni, että tietääkö kukaan mitä on pöytä koreaksi? eheheheh. ♣ under the table ⑴ (특히 저녁 식사 후에) 곤드라져서. ⑵ 뇌물로서; 남몰래(secretly). La Solucion para todos los problemas ... es la SALSA!!! |
R.Syke 18.09.2005 06:07:34 | |
---|
♣ under the table ⑴ (특히 저녁 식사 후에) 곤드라져서. ⑵ 뇌물로서; 남몰래(secretly). -Tuohon nyt tarvitaan sitä Speden työntötulkkia jo. |
Musiikkia korville 18.09.2005 13:08:54 | |
---|
No nyt on sitten viikonlopun keikat vedetty ja vähän ehitty nukkumaanki. Ens viikolla olis keikat pe ja la. Sitten onkin pari viikkoa lomaa... Onneks saa roudata. Ei tätä hommaa muuten jaksais... |
Martso 18.09.2005 13:11:04 | |
---|
No nyt on sitten viikonlopun keikat vedetty ja vähän ehitty nukkumaanki. Ens viikolla olis keikat pe ja la. Sitten onkin pari viikkoa lomaa... Jep, näin o. En kyllä viittiny ruveta nukkumaan. Hyvää aikaa puhallella. Menee sitte ajoissa illalla nukkumaan. Tai sitte ei... Tanssimusassa on hyvät tunnelmat!! |
kuunsirppi 18.09.2005 14:03:24 | |
---|
Jep, näin o. En kyllä viittiny ruveta nukkumaan. Hyvää aikaa puhallella. Menee sitte ajoissa illalla nukkumaan. Tai sitte ei... Mä nukuin yhteentoista ja vieläkin väsyttää. Nyt on parin viikon paussi. Paska olo, kuulin eilen hyvän ystävän sairastuneen vakavasti :o( Itkettää ja vituttaa...miks hyville ihmisille käy aina näin? Epäreilua!!! Kukaan ei ees lohduta, kun oon yksin kotona huomiseen asti :/ |
Sertzo S 18.09.2005 14:09:15 | |
---|
Mä nukuin yhteentoista ja vieläkin väsyttää. Nyt on parin viikon paussi. Paska olo, kuulin eilen hyvän ystävän sairastuneen vakavasti :o( Itkettää ja vituttaa...miks hyville ihmisille käy aina näin? Epäreilua!!! Kukaan ei ees lohduta, kun oon yksin kotona huomiseen asti :/ Ymmärrän tunteesi, näin käy itse kullekin joskus, joten ne on vain hyväksyttävä osana elämää. |
kuunsirppi 18.09.2005 14:14:53 | |
---|
Ymmärrän tunteesi, näin käy itse kullekin joskus, joten ne on vain hyväksyttävä osana elämää. Näin kai se on. Miettii vaan, että miks ihminen, joka on niin avulias, mukava, elää ns. normaalia tervettä elämää, lahjakas....miks kaikki hanttapulit voi elää sairastumatta satavuotiaaks ja sitten taas toiset ei...toivottavasti vielä voidaan jotain tehdä |
ninmari 18.09.2005 14:47:09 | |
---|
Näin kai se on. Miettii vaan, että miks ihminen, joka on niin avulias, mukava, elää ns. normaalia tervettä elämää, lahjakas....miks kaikki hanttapulit voi elää sairastumatta satavuotiaaks ja sitten taas toiset ei...toivottavasti vielä voidaan jotain tehdä Toivotaan parasta ja pelätään pahinta.Itse olin tuollaisessa tilanteessa kuin sinä noin reilu vuosi sitten.Tätä ystävääni ei voitu auttaa.Lähti viime helmikuussa.Kaikki jäi kesken. Voimia sinulle! En laula nuoteista.Laulan rahasta! |