Aihe: MTV3 Live - Elämä lapselle
1 2 3
nikomati
16.09.2005 11:14:06

crazy frog. Jes. Voi vittu.
Kalle 1200 Vuotiaat Leivät Osaa Yksin Näyttää Tissiä
carnation
16.09.2005 11:25:07
Sehän liimaili itseensä jotain teippiä kerran?

Niin muuten tekikin, oliko se nyt joku Linnanmäen NRJ-konsertti. Yritti vissiin olla jotenki erilainen.
"Etsin itseäni, mmm."
Raipe
16.09.2005 11:55:50
Aluksi kuulosti ihan hyvältä levyltä, kunnes levy alkoi toistaa itseään. Livenä tosiaan heikompaa, ja vokalistin Fred Durst - Maneerit...

Mitä ovat Fred Durst -maneerit?
Jos joku käy vittuileen niin kannattaa sanoa sille:"Dissected Corpse Emulation Wars"
sirdickyj
16.09.2005 12:40:12 (muokattu 16.09.2005 12:40:26)
Niin muuten tekikin, oliko se nyt joku Linnanmäen NRJ-konsertti. Yritti vissiin olla jotenki erilainen.

No, onnistui kyllä siinä, mistään niin typerästä en oo ikinä edes kuullut.
WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED
Fuzzy Boner
16.09.2005 13:02:57
No, onnistui kyllä siinä, mistään niin typerästä en oo ikinä edes kuullut.

Yeah. Mä kävin kuuntelee teidän musaklippejä + videon (Kiss)
Saapuilija
sirdickyj
16.09.2005 14:18:29
Yeah. Mä kävin kuuntelee teidän musaklippejä + videon (Kiss)

No sekö oli yhtä typerää? Okei, MEIDÄN lisäksi mistään noin typerästä...mutta siis; ettei tulisi väärinymmärryksiä, Poets of the fallilla on hienoja biisejä, ja vieläpä omia. Meillä vaan covereita, että vittuako mä ruikutan.
Fuzzy Boner
16.09.2005 14:19:42
No sekö oli yhtä typerää? Okei, MEIDÄN lisäksi mistään noin typerästä...mutta siis; ettei tulisi väärinymmärryksiä, Poets of the fallilla on hienoja biisejä, ja vieläpä omia. Meillä vaan covereita, että vittuako mä ruikutan.

Eieieiei. Siis tuli vaan mieleen ja kävin kuuntelee. Ei mitään negatiivista todellakaan. Sorry jos käsitit väärin. Näin vaan sun kirjotuksen ja laitoin sen alle. En mä kattonu mist te ees puhutte.

Ne Poetsin jätkät on mukavia Espoolaispoikia.
Saapuilija
sirdickyj
16.09.2005 14:22:42
Eieieiei. Siis tuli vaan mieleen ja kävin kuuntelee. Ei mitään negatiivista todellakaan. Sorry jos käsitit väärin. Näin vaan sun kirjotuksen ja laitoin sen alle.

No miltä kuulosti?
Fuzzy Boner
16.09.2005 14:24:27
No miltä kuulosti?

Iha jees. Kyl meitsi diggas. Pitää tulla tsekkaa livenä. Näytti olevan paljon täällä päin joten tuun jonku kerran. Tollanen akustinen setti kiinnostais kuulla.
Saapuilija
Janus
16.09.2005 15:38:26
Iha jees. Kyl meitsi diggas. Pitää tulla tsekkaa livenä. Näytti olevan paljon täällä päin joten tuun jonku kerran. Tollanen akustinen setti kiinnostais kuulla.

Hyppönen&Enbuskessa (vai oliks se sittenkin juontajanvaihdon jälkeen) ne veti ihan mies ja kitara -pohjalta sen Illusion & Dreamin. Ei minkäänlaisia ongelmia uskottavuuden tai minkään muunkaan suhteen.
"I've re-invented my image so many times that I'm in denial that I was originally an overweight Korean woman." -David Bowie
"Mitä vaikeampi tilanne on, sitä helpommin siitä selviää. Se on asennekysymys." -Ola Elo
sirdickyj
16.09.2005 16:24:55
Hyppönen&Enbuskessa (vai oliks se sittenkin juontajanvaihdon jälkeen) ne veti ihan mies ja kitara -pohjalta sen Illusion & Dreamin. Ei minkäänlaisia ongelmia uskottavuuden tai minkään muunkaan suhteen.

Hetkinen, tais mennä puurot ja vellit sekasin...
Fuzzy Boner
16.09.2005 16:38:23

Jeps. Mä puhuin eri bändistä. Molemmat hyviä.
Saapuilija
Janus
16.09.2005 18:12:57
Jeps. Mä puhuin eri bändistä. Molemmat hyviä.

Jep, niin teit. I stand corrected.

JD on kyllä kova kanssa... Beautiful S määrää;)
"I've re-invented my image so many times that I'm in denial that I was originally an overweight Korean woman." -David Bowie
"Mitä vaikeampi tilanne on, sitä helpommin siitä selviää. Se on asennekysymys." -Ola Elo
nölmönen
16.09.2005 18:39:57
lehdessä luki, että kolmosella näytettäisiinsunnuntaina 17.30 Teräsbetonin "liveveto" elämä lapselle -konsertista... Löikö taivas tulta?
yks plus kolme on kuus
Janus
16.09.2005 18:41:19
lehdessä luki, että kolmosella näytettäisiinsunnuntaina 17.30 Teräsbetonin "liveveto" elämä lapselle -konsertista... Löikö taivas tulta?

Löi. Oli kuulemma kova, ihan vitun kova. Ja konsertin harvoja oikeita livejä.
sirdickyj
16.09.2005 19:21:48
JD on kyllä kova kanssa... Beautiful S määrää;)

Ketäs se määrää? Ei mua ainakaan, ku jos määrää nii ei pääse kyydillä himaan!
Flow
18.09.2005 17:27:21
Töllössä TB tällä hetkellä...Hyvin vetävät...
I'll take the emergency bat-tunnel. It comes out on Highway One and I can catch a bus to Gotham City - Robin
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)