kuunsirppi 17.09.2005 10:04:03 | |
---|
Huomenta täältäkin! Mä lähden viemään just ukkoo laivalle "koulutusmatkalle" ja sitten tuun valmistautuun päivän ja illan keikkoihin. ...ei meilläkään vedetty mitään kalsarikännejä illalla :/ .... pitihän se toi risteily kuitata :o) |
ÄM 17.09.2005 10:20:51 | |
---|
Huomenta täältäkin! Piti yöllä baarista tullessa kirjoittaa, mutta ilmeisesti sammuin kone syliin, kun löytyi läppäri peiton seasta. En kyllä yhtään muista, mitä olin sanomassa, mutta ei voinu olla tärkeetä. Ihan kohta se on "pekoni, kinkku, salami"-pizza ja litran tolppa ja sitten mietitään mitäs sitä tekis, kun ei olla keikalle lähdössä. Yleensä sen litran tuopin jälkeen on kummasti aina tekemistä keksitty. |
Timi 17.09.2005 10:41:54 | |
---|
Oikein kaunista ja reipasta huomenta,tai vois vissiin sanua jo päivää!Niinku mä aattelinkii miten siinä käy,osoittautui taas todeksi.Kirjoiteltu on sinne sun tänne,huomaan melko myönteisessä hengesså onnex.Ja koska joku toinenkin korjas,millä se alkoi,niin minäkin.Saakutti,ei pitäis olla keikatonta vkl. |
Sertzo S 17.09.2005 12:19:55 (muokattu 17.09.2005 12:20:53) | |
---|
Ämpärillinen puolukoita jo kotona. Kävin myös karpalosuolla, mutta eivät olleet vielä aivan kypsiä, joten odotellaan vielä. Tunnissa ämpäri täyteen puolukoita, joten täytyypä toinenkin reissu tehdä tuohon marikkoon. :) |
baron 17.09.2005 13:25:55 | |
---|
Ämpärillinen puolukoita jo kotona. Kävin myös karpalosuolla, mutta eivät olleet vielä aivan kypsiä, joten odotellaan vielä. Tunnissa ämpäri täyteen puolukoita, joten täytyypä toinenkin reissu tehdä tuohon marikkoon. :) Mulla pienviljelijän sadonkorjuu käynnissä, perunat, maissit, sipulit, ei ehdi metsään vaikka mieli tekisi. Toisaalta en poimisi puolukoita vaan sieniä. The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument. |
R.Syke 17.09.2005 13:30:23 | |
---|
Ämpärillinen puolukoita jo kotona. Kävin myös karpalosuolla, mutta eivät olleet vielä aivan kypsiä, joten odotellaan vielä. Tunnissa ämpäri täyteen puolukoita, joten täytyypä toinenkin reissu tehdä tuohon marikkoon. :) -Katohan vaan. Saalishan on hyvä, jos ämpäri on iso :D Reissu heitetty ja pitänee asennoitua uusiin haasteisiin ja treenailemaan vaihteeksi gtr-hommaa. -Vaimo lähti puolukkaan, joten pistän sumpin tipuun ja gibsonin särölle. |
baron 17.09.2005 13:33:22 | |
---|
-Katohan vaan. Saalishan on hyvä, jos ämpäri on iso :D Reissu heitetty ja pitänee asennoitua uusiin haasteisiin ja treenailemaan vaihteeksi gtr-hommaa. -Vaimo lähti puolukkaan, joten pistän sumpin tipuun ja gibsonin särölle. joo mäkin ostin tyttöystävälle poimurin ja aion lähettää metsään. The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument. |
R.Syke 17.09.2005 13:41:00 | |
---|
joo mäkin ostin tyttöystävälle poimurin ja aion lähettää metsään. -Neuvoitko painumaan suolle? |
aisa 17.09.2005 13:42:38 | |
---|
-Neuvoitko painumaan suolle? mulle ja mackille sanottiin toimistolta että "painukaa Hiiteen". "alle satakiloisilla ei ole omia mielipiteitä!" |
manjaana 17.09.2005 13:44:43 | |
---|
mulle ja mackille sanottiin toimistolta että "painukaa Hiiteen". Hei unohtuikin kysyä, et millai se nyt sitten tänäpäivänä oli?? Olo kuin Aku Ankalla... |
R.Syke 17.09.2005 13:49:31 | |
---|
Metri kolomekymmentä! |
manjaana 17.09.2005 13:57:05 | |
---|
Metri kolomekymmentä! ??ööö, niin? Olo kuin Aku Ankalla... |
aisa 17.09.2005 14:04:01 | |
---|
Hei unohtuikin kysyä, et millai se nyt sitten tänäpäivänä oli?? ihan hieno mestahan se oli. finnhitspaikka. "alle satakiloisilla ei ole omia mielipiteitä!" |
poppamies 17.09.2005 15:16:37 | |
---|
Metri kolomekymmentä! ??ööö, niin? Niin kun keräävät ta-lu-ja (tasalukuja) Tuo oli 130 kirjoitus siis.... Nyt asiat on laitettu tärkeysjärjestykseen. Myydään EBS MultiComp bassokompura |
manjaana 17.09.2005 15:24:30 | |
---|
Niin kun keräävät ta-lu-ja (tasalukuja) Tuo oli 130 kirjoitus siis.... Nyt asiat on laitettu tärkeysjärjestykseen. Ai jaa, sitäkö se sitten.. Mä mietin, et se hiisikö on sen kokoinen ;o) (pölöjä blondi) Olo kuin Aku Ankalla... |
Tankero 17.09.2005 15:50:31 | |
---|
Sie oot juonu liian nopeasti, ootkona luppasuu? ;o)) Meillä päin se on loppasuu. |
Tankero 17.09.2005 15:52:39 | |
---|
Ihan pakko. Alkaa LOPPUA!!!! tai "alkaa olla loppu".. tai "rupeaa loppumaan". Mutta EI "alkaa loppumaan". No joo, annettakoon anteeksi tähän aikaan vrk:sta=) Kyllä se välillä alkaa loppumaan. Taidat olla väärillä palstoilla, kun tuommosia höpötät. |
Tehkää mitä teette, musta karpalomehulla on parempi. Karillo on hyvä karpalojuoma. |
manjaana 17.09.2005 15:57:10 | |
---|
Karillo on hyvä karpalojuoma. Ei ollenkaan paskempi vaihtari. nimim: luppasuu Olo kuin Aku Ankalla... |
Tankero 17.09.2005 15:58:26 | |
---|
Ämpärillinen puolukoita jo kotona. Kävin myös karpalosuolla, mutta eivät olleet vielä aivan kypsiä, joten odotellaan vielä. Tunnissa ämpäri täyteen puolukoita, joten täytyypä toinenkin reissu tehdä tuohon marikkoon. :) Huomattavan vanhan liiton basisti Jokkeri M pyysi välittään Sertso setälle lämpimäisiä terveisiä. |