Aihe: Wahia muokkamaan
1
Zeni
17.09.2005 13:27:34
Vaikka FAQ:in lukasinkin niin en ekalla kerralla huomannut tuota, vastausta kiristykseen, mutta olihan se siellä.
SirElwood
17.09.2005 13:31:15
Toinen kysymys: Noita modeja on netti pullollaan, mutta onko esim. jonkun "paremman" wahin koko rakennusohjetta ? Ei luulisi olevan monimutkainen ja kotelokin löytyisi nyt valmiina.

Ultimate wah! http://generalguitargadgets.com/diagrams/wah_mod_lo_rotary.gif

Tuossa on vaikka ja mitä...
temppiz
17.09.2005 15:07:03

Tuollaisen meinasin itsekin väsätä, tosin yhdellä induktorilla.
Niin joo... tuostahan GGG-wahistahan puuttuu vielä ledi. :)
Tauon etsii alapäätaiteilijaa! (basistia)
Joel Harald
17.09.2005 16:09:33
Tuollaisen meinasin itsekin väsätä, tosin yhdellä induktorilla.
Niin joo... tuostahan GGG-wahistahan puuttuu vielä ledi. :)

Sen takia mä sellasen väsäsinki ite ;)
Turpa kii tai tuun teille soittaa.
Zeni
19.09.2005 17:49:51
Tuo näytti varsin asialliselta. Haluaako joku ylinero vielä valaista mua miten tuo ledi tuohon kytketään ?

Mitä hyötyä muuten tuosta kahdesta induktorista on ? onko ideana vain saada se punainen ja keltainen samaan pedaaliin ? Ei tämä nykyinenkään ihan hirveä ole, mutta tuo on turhan jyrkkä mielestäni, saattaa osittain johtua polkimen löysyydestä.

Osaisiko joku muuten tunnistaa tämän wahin kuvien perusteella ? Kotelo on ihan siitä perus CGB-95:sta mutta sisällöstä en ole varma.

Mikäli oikein tuota kiristystä katsoin niin entinen omistaja on kiristänyt loppuun asti, eli taitaa olla ainoa keino suoristaa tuota rautaa ja laittaa takaisin ?
Zeni
19.09.2005 17:54:45
Mieluusti sittenkin wahi missä on vaan 1 induktori, näytti olevan 20euroa kappale...
Joel Harald
19.09.2005 21:37:46
Haluaako joku ylinero vielä valaista mua miten tuo ledi tuohon kytketään ?

Tarvitset 3pdt-kytkimen tai sitten teet Millenum-systeemin. 3pdt-kytkimen yksi kytkin menee siis ledin päälle-kytkemiseen ja loput jää true-bypassille.

Mutta jos dpdt-kytkintä haluat käyttää ja vielä samalla tehdä true-bypassin niin silloin ratkaisuksi tulee Millenium-bypass.

Jos haluat "tonesuckin" ja spdt-kytkennän säilyttää niin silloin laitat vaikka dpdt-kytkimen toisen kytkimen hoitamaan bypassin ja toisen ohjaamaan lediä.
Turpa kii tai tuun teille soittaa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)