Aihe: Sigur Rós - Takk
1 2 3 4 5 6 7 8
ydinaukio
16.09.2005 12:06:52
Sigur Rosin faneille haluaisin ilmoittaa että tsekatkaa maailmanhistorian paras yhtye Godspeed you! black emperor, jos ette ole sitä vielä tehneet. Eipä Siguri kuulosta paljon miltään sen jälkeen.
Johnny Buzz
16.09.2005 12:13:40

Sigur Rosin faneille haluaisin ilmoittaa että tsekatkaa maailmanhistorian paras yhtye Godspeed you! black emperor, jos ette ole sitä vielä tehneet. Eipä Siguri kuulosta paljon miltään sen jälkeen.

Mä en tohon bändiin syttyny alkuunkaan. En oikeen osaa sanoa, mikä siinä mätti, mutta jostain syystä ei vaan auennu.
www.soulstab.com
Soulstab live 24.9.2005 @ Ravintola Clipper, Puotila
thescientist
16.09.2005 17:11:21

Kiva nimi bändillä.
"Olin kussut itseni irti." Kuunneltua
EH
16.09.2005 18:08:56
Onhan siinä pari paskaa biisiä. Lähinnä Milano ja Hoppipolla.

Ääh, kuunnellaankohan me samaa levyä? Hoppķpollahan on koko yhtyeen paras veisu. No, kai se vanha sanonta äideistä ja tyttäristä on edelleen paikkansapitävä.

Loistava levy.
En Žaš besta sem guš hefur skapaš er nżr dagur.
Heartwood
16.09.2005 22:59:26
Sigur Rosin faneille haluaisin ilmoittaa että tsekatkaa maailmanhistorian paras yhtye Godspeed you! black emperor, jos ette ole sitä vielä tehneet.

Ehkä hieman aiheen vierestä, mutta totta puhut. Tätä yhtyettä ei näet voi tarpeeksi kehua. Loistavaa musiikkia.
"The colonel is breakdancing! Give me a break!" -William Shatner
ydinaukio
17.09.2005 02:17:09
Hoppipolla on ihan ku jotain Abbaa. Hyi.
Ja Heartwoodille pisteet kotiin!!
EH
17.09.2005 11:48:10
Glósólin musiikkivideo näkyi Top40-ohjelmassa tänään. Tosin katkaisivat kesken finaalin. Kai sekin on parempi kuin ei mitään. Levy oli sijalla 16.
En Žaš besta sem guš hefur skapaš er nżr dagur.
Frankenstone
17.09.2005 11:53:30
Glósólin musiikkivideo näkyi Top40-ohjelmassa tänään. Tosin katkaisivat kesken finaalin. Kai sekin on parempi kuin ei mitään. Levy oli sijalla 16.

Nyt menee kyllä hyvin läheltä että tuollaisen laskisin rikolliseksi toiminnaksi. Hienoin musiikkivideo pitkään aikaan yhdistettynä hienoon kappaleeseen...ei tuommoisia saa katkaista. Eeeeei, ei näin.
what does anyone want but to feel a little more free?
cerulean
17.09.2005 16:29:13
Itse sain levyn tänään näppeihini. Vaikuttaa lähempänä Byrjunia kuin edellistä levyä. Kuulostaa ihan lupaavalta, mutta tässä vaiheessa vielä paha sanoa enempää. Pianoa on ainakin käytetty melkoisen paljon (ei kuitenkaan paha asia)
After Ruth left me, i“ve been ruthless.
Xiauoko
17.09.2005 23:03:12
Onhan siinä pari paskaa biisiä. Lähinnä Milano ja Hoppipolla. Täytyy se kuitenkin ostaa kun niin halvalla saa.

EH ottikin tähän jo kantaa mutta sanonpa minäkin mielipiteeni mutta mielestäni Hoppķpolla on aivan loistava. Se levyn pirtein kappale. En osaa sanoa miksi mutta juuri tämä kappale muistuttaa minua eniten Įgętis byrjun levystä.

Milano tuntui aluksi aika lattealta kappaleelta mutta nyt sekin on alkaa avautua.

Tuolta saa jo lipun ostettua, jos haluaa varmistua keikalle pääsystä: http://tickets.klink.is/Store/DisplayItems.html . Tuohon tarvitsee luottokortin, jotta ostaminen onnistuu.

En minä tuolla ainakaan lippuja nähnyt. Joku Tilburg siellä on mutta ei Helsinkiä.

...On se vaan kylmä totuus, että tässä on maailman kauneinta musiikkia esittävä bändi. Mikään muu bändi ei pysty herättämään niin paljon erilaisia ajatuksia ja tajunnanvirta tapahtumia kuin tämä....Ainoa bändi maailmassa jotain voin surutta kehua maailman parhaaksi bändiksi.

Allekirjoitan tämän myös itse täysin. Maailman paras bändihän se on. PISTE. Ja keikkaa odotellaan kyllä.

Minulle siguri kuulostaa edelleenkin erittäin "paljolta". Olen kuunnellut mutta eipä iskenyt. Levy (Lift your skinny fists...) oli todella raskaalta kuunneltavaa. Todennäköisesti tämä johtuu siitä että kyseessä tuplalevy jolla neljä biisiä ja kappaleiden pituus oli noin. 20min/kpl. Ehkäpä täytyy palata bändin pariin myöhemmin. Kyllähän sitä on kehuttu.

Vaikuttaa lähempänä Byrjunia kuin edellistä levyä.

Tämä on minulle tullut mieleen myös. Hyvä niin. En tarkoita tällä sitä että ( ) -levy olisi ollut huono. Mutta en lähtisi loppupeleissä kuitenkaan vertaamaan Takkia bändin muihin tuotoksiin sillä tuntuu siltä että Takk kuulostaa eniten Takkilta.

Vaikuttaa myös siltä että Takk -albumista voi vielä tulla todella hyvä. Annan sen "kasvaa" vielä jonkin aikaa ennen kuin teen levystä mitään omia hyvä/huono arvioita. Mutta en pidä 'Von' levystä.

Asiasta toiseen. Kävikö joku katselemassa Islantilaisesta musiikkikulttuurista kertovan 'Screaming masterpiece' -dokkarin Rakkautta ja anarkiaa festivaaleilla?

http://www.hiff.fi/elokuvat/elokuva.html?elokuva_id=3

Itse kävin katsomassa ja voin suositella sitä kaikille Islantilaisen musiikin ystäville ja kiinnostuneille. Mukana mm. Björk, Mśm, Sigur Rós ja Amina. Dokkarissa oli paljon musiikkia. Taidankin hommata pätkän soundtrackin, mukana oli muutamia mielenkiintoisia artisteja joita en ollut ennen kuullut.
http://www.mikseri.net/dinomansik
n-oise
18.09.2005 01:22:40
Asiasta toiseen. Kävikö joku katselemassa Islantilaisesta musiikkikulttuurista kertovan 'Screaming masterpiece' -dokkarin Rakkautta ja anarkiaa festivaaleilla?

http://www.hiff.fi/elokuvat/elokuva.html?elokuva_id=3

ahh, kävin, hieno leffa oli tosiaan :)
ja tuo Takk... kuulostaa myös kivalta, vaikea enempää sanoa vielä tässä vaiheessa (ostin levyn eilen)..
olet surrealisti, eikö niin...
Flow
18.09.2005 22:29:48 (muokattu 19.09.2005 08:24:55)
tsekatkaa maailmanhistorian paras yhtye Godspeed you! black emperor

Kannattaa vielä lisäksi tsekata A Silver Mount Zion niminen bändi.
Samat tyypit käsittääkseni ku Godspeedissä mutta musiikki asteen parempaa...

Takk on parhautta....
I'll take the emergency bat-tunnel. It comes out on Highway One and I can catch a bus to Gotham City - Robin
Nita Nitro
19.09.2005 01:05:35
Yhden myspace-kuuntelun perusteella vaikutti onnistuneelta levyltä tuo "Tattis". Muutama aika vaikuttava pätkä sinne oli eksynyt joukkoon.

Hoppipolla on ihan ku jotain Abbaa. Hyi.
Ja Circle on vähän niin kuin Iron Maidenia?

Muuten, eikös Godspeed You!:lle ollut joskus omakin ketju? Hyvä bändi, mutta ei se kyllä silti saanut mua myymään kaikkia muita levyjäni pois.
mystische!
maelstorm
19.09.2005 07:53:06
Yhden myspace-kuuntelun perusteella vaikutti onnistuneelta levyltä tuo "Tattis". Muutama aika vaikuttava pätkä sinne oli eksynyt joukkoon.

Ja Circle on vähän niin kuin Iron Maidenia?

Muuten, eikös Godspeed You!:lle ollut joskus omakin ketju? Hyvä bändi, mutta ei se kyllä silti saanut mua myymään kaikkia muita levyjäni pois.

pitää varmaan nostaa se godspeed you.. ketju ja julistaa siellä että godspeed you.. on aivan paska bändi siirtykää sigur rosiin.
the Mystic may release maelstorms of fire, delete freewill, enter the land of the Spirit, or even stop time.
Muovinen
19.09.2005 08:20:36

Ja minäpä ilmoitan (!) Sinulle että olen kuunnellut, mutta silti se vaan Sigur Rós soi eikä Godspeed.
-Muovinen Viitonen
ydinaukio
19.09.2005 09:08:14
No antakaa Sigurin soida sitten pojat! (ja tytöt)
Toveri
20.09.2005 19:02:12

Jumaleissön, tää vaikuttaa hyvältä. Taattua, ehtaa ja kaunista. Jos huomenna sais vaikka lisäkeikalle liput hommattua.
Romantikkoitkijät #2
monkeyheaven
21.09.2005 10:57:32 (muokattu 21.09.2005 10:57:51)
sain liput!!! taka-taka-taka-taka-taka....!!!11
tatska
21.09.2005 13:32:12
mä sain myös! jes!

lippupalvelun myyjä ilmoitti mulle n. klo9.08 kun olin oman lippuni saanut että 78 lippua enää jäljellä!

aika nopeasti taas menivät....
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)