Chunga 09.06.2003 10:49:12 | |
---|
dokkariin viitaten: mikä on sen kappaleen nimi(ja levy), josta sekä Bill Evans ja Marcus Miller puhuivat pienenä bebop-juttuna. Molemmat hyräilivät sen melodiaa, ja siitä näytettiin livepätkää. Jäi sen verran pahasti soimaan päähän että aion hankkia levyn. Hyvää funk/jazzia kyseisellä levyllä on varmasti muutenkin. |
Peki 09.06.2003 11:44:49 | |
---|
dokkariin viitaten: mikä on sen kappaleen nimi(ja levy), josta sekä Bill Evans ja Marcus Miller puhuivat pienenä bebop-juttuna. Molemmat hyräilivät sen melodiaa, ja siitä näytettiin livepätkää. Jäi sen verran pahasti soimaan päähän että aion hankkia levyn. Hyvää funk/jazzia kyseisellä levyllä on varmasti muutenkin. en kyllä tiedä mistä puhut.. en muista tommosta kohtaa.. mutta kuitenkin, kun funk/jazzista kyse ja vielä Miller siitä puhui niin veikkaisin villisti että kyseessä on joku biisi Tutu-levyltä. vaikkei olisikaan, niin kannattaa tutustua siihen levyyn! "Jaa minä apea?" -Alfred E. Neumann |
Jabbe 09.06.2003 22:38:55 (muokattu 09.06.2003 22:39:17) | |
---|
Ei hitto! Mähän tykkään tästä Bitches Brewstä!! Kävin kirjastosta ja täähän vaikuttaa hyvältä. Dissasin Milesiä vielä pari päivää sitten, lähinnä koska Star People oli mielestäni hirveätä egoistista kikkailua, eikä niinkään musiikkia. Mutta tämähän on jo hienoa, jees. Mikä olisi samaa sarjaa? EDIT: Väärä thread, piti mennä siihen dokkarithreadiin mutta ihan sama. :) Vierivä sämpylä ei sammaloidu. |
Karlsson 10.06.2003 09:39:20 | |
---|
Jabbe, Pistin listaa sinne toiseen threadiin. Ne kaikki on noita sähkökauden (60/70-lukujen vaihde) levytyksiä enemmän tai vähemmän Bitches Brewn henkeen. Ite tykkään kyl kaikesta mitä Miles teki 50-luvun lopusta 70-luvun puoleenväliin. Alkaa olee hyllyssä aika komeen näköinen rivi herran tuotantoa. "Sehän selviää vain maistamalla!" -Riitta Väisänen |
Jabbe 10.06.2003 11:20:55 | |
---|
Jabbe, Pistin listaa sinne toiseen threadiin. Ne kaikki on noita sähkökauden (60/70-lukujen vaihde) levytyksiä enemmän tai vähemmän Bitches Brewn henkeen. Ite tykkään kyl kaikesta mitä Miles teki 50-luvun lopusta 70-luvun puoleenväliin. Alkaa olee hyllyssä aika komeen näköinen rivi herran tuotantoa. Tack. Etsin (ja ostan?) noita kunhan kerkeän. Hain muuten myös Herbien Mwandishin eilen kaupasta, vaikuttaa myös hienolta levyltä, vai mitä mieltä? Vierivä sämpylä ei sammaloidu. |
Karlsson 10.06.2003 14:10:33 | |
---|
Mwandishi on hyvä, kans kannattaa kattoa Crossings ja melkein samoilla linjoilla on Fat Albert Rotunda. Ja kans aivan loistava on Sextant. Ite pidän aivan järjettömästi näistä 60 ja 70-luvun avaruusfreemeiningeistä. "Sehän selviää vain maistamalla!" -Riitta Väisänen |
Dirk 10.06.2003 14:33:57 | |
---|
Vaikka tämä alkaa meneen jo aiheesta ulos niin yhtä Herbien levyä on suositeltava; The New Standard. Kyseessä on aika tuore levy (1996?). Mukana Michael Brecker, John Scofield, Dave Holland, Jack DeJohnette ja Don Alias. Ei voi kuin ihmetellä tuota Hancockin soittoa ja rytmiikkaa. |
Mä kartan kaikkea missä on Micheal Brecker ku ruttoa. "Sehän selviää vain maistamalla!" -Riitta Väisänen |
Jabbe 10.06.2003 15:56:22 | |
---|
Mä kartan kaikkea missä on Micheal Brecker ku ruttoa. Mikäs Breckerissä on vikana? Vierivä sämpylä ei sammaloidu. |
isojussi 10.06.2003 18:55:29 | |
---|
Mä kartan kaikkea missä on Micheal Brecker ku ruttoa. Why? Veljeksistä se rankempi soittaja... Osta mut - ma olen kaupan! |
Karlsson 11.06.2003 08:28:42 | |
---|
En tiedä, kai mä oon allerginen sille. Tiedän, että Brecker on sen verran "pyhä", ettei pahaa sanaa saisi sanoa, mutta ei tipahda niin ei tipahda. Ehkä liika hehkutus on saanut jonkinmoisen reaktion aikaan. Ei siis pahalla, kyllä siitä muut saa tykätä. "Sehän selviää vain maistamalla!" -Riitta Väisänen |
isojussi 11.06.2003 10:58:38 | |
---|
En tiedä, kai mä oon allerginen sille. Tiedän, että Brecker on sen verran "pyhä", ettei pahaa sanaa saisi sanoa, mutta ei tipahda niin ei tipahda. Ei se mulle pyhä oo, mä vaan tykkään sen soitosta, mutta tiedän,mitä tarkoitat. Ehkä liika hehkutus on saanut jonkinmoisen reaktion aikaan. Niinhän siinä usein helposti käy. Ei siis pahalla, kyllä siitä muut saa tykätä. No kiitos....;-) Osta mut - ma olen kaupan! |
Chunga 22.07.2005 12:15:20 | |
---|
IGNORE! dokkariin viitaten: mikä on sen kappaleen nimi(ja levy), josta sekä Bill Evans ja Marcus Miller puhuivat pienenä bebop-juttuna. Molemmat hyräilivät sen melodiaa, ja siitä näytettiin livepätkää. Jäi sen verran pahasti soimaan päähän että aion hankkia levyn. Hyvää funk/jazzia kyseisellä levyllä on varmasti muutenkin. Hoho! löysin yli 2 vuotta wanhan kysymyksen johon en saanut vastausta.. oli pakko nostaa ja kertoa että haussa oli biisi nimeltä Jean Pierre. lukkoa ja bannia! "Sound and technique, two different things, obviously. He(Joe Satriani) has both. I have...
...Volume"
-Nigel Tufnel, Spinal Tap
##Mega Man-Club 013: Metanol Man |