Aihe: Pelottavia tahi ahdistavia biisejä?
1 2 3 4 57 8 9 10 1139 40 41 42 43
Frequency
14.09.2005 18:26:04
Aerosmithin - The Movie aiheutti mulle elinikäset traumat kun joskus ihan nappulana olin jonku hetken yksin ja menin kuunteleen tän. Se alku on vaan niin karmiva ennen niitä kitaroita ja rumpuja. Hyvä biisi nykyään, mutta yksin en tykkää kuunnella :)
Romantikkoitkijät #27 Pää on hassu laite, kun se on rikki, niin looginen ajatteluketju heittää häränpersettä.
Rattata
14.09.2005 18:28:38
Ei varsinainen biisi, mutta Toolin Message To Harry Manback on kohtuullisen ahdisava ja todella surullinen. Löytyy Aenimalta.

Löytyyhän Toolilta noita muitakin, mutta tuo tuli ensimmäisenä mieleen.
valametti olj hajonna muanantaena nii laetettiin kunnon paskoo sisälle nii sammu sitten. THV-klubi #8
Metaxa
15.09.2005 10:32:35
Villi Linja : "Odysseuksen harharetket" !
Tumocs
15.09.2005 12:58:57

Björk - The Echo and stain tjsp.
Aivan loistava biisi. Pikkaisen pelottava vain.
Oraalitollo Romantikkoitkijät #22
Chinaski
17.09.2005 11:46:00
Nine Inch Nails - At The Heart Of It All

No, oikeamminhan toi on kyllä Richard D. "Aphex Twin" Jamesin tekemä biisi. En uskalla laittaa krapulassa kuulumaan.. Hui!
pkangas
17.09.2005 18:12:55

Tämmöinen tuli vielä mieleen. Eyes wide shut elokuvasta biisi nimeltä masket ball. Kohtaus jossa Cruise menee salaseurojen juhliin ja astelee saliin, jossa on riitti menossa.
Ihmiset tuijottavat maskit päällä tulokasta ja tätä biisiä mies soittaa uruilla sideharso päässä. Tosi vaikuttavaa...
pehko
17.09.2005 19:00:59

Strapping Young Ladin 'Shitstorm' oli alkuun melko ahdistava....mutta, kun sitä sitten muutaman kerran kuunteli, niin nyt voin sanoa, että se on paras!
"We are fucking better than you! That's why fuck you! FUCK! YOU! And buy a t-shirt. Good night!" Devin Townsend @ Waldrock 2005
Svinksi
17.09.2005 21:43:57
Mr. Bunglen Everyone I Went To Highschool With Is Dead. Nousee selkäkarvat pystyyn joka kerta. Disco Volante nyt on kokonaisuudessaankin aika häiriintynyt.
liza
18.09.2005 00:36:14
Black Sabbathin Iron Man on aika pelottava biisi.
Vaikka Apocalyptica on tosi hyvä niin silti alkaa ahdistaa jos kuuntelee selloheviä koko levyllisen kerralaan. Olisi tosi helppoa saada aikaan pikku depressio Apocalyptican, viinipullon ja synkkien ajatusten voimalla.
Sitä ihmettelin kun muutamassa kirjoituksessa mainittiin Uriah Heepin biisit. Nuohan ovat aivan kesyä kamaa verrattuna esim. Black Sabbathiin ja Metallicaan joka on myös aika ahdistavaa kuunneltavaa.
Örinähevi, tai death metal mossauksineen ei myöskään ole kovin rauhoittavaa musaa.
Sitten vielä mulla nousee aina hiukset pystyyn ja ahdistun äärimmilleen kun kuulen Paula Koivuniemen kappaleen Kuuntelen Tomppaa :)
"Music was my first love and it will be the last."
Leper Messiah
18.09.2005 19:43:28
no varsinkin oikeassa mielentilassa, ja kun nyt alkaa tulemaan pimeitä syksy- ja talvi-iltoja niin tämä mike oldfieldin tubular bells lienee sangen ahdistava.
Propaganda on propagandaa. Kuuntelen mäkin musiikkia, vaikka olen tutustunut MTV:n ohjelmatarjontaan. - Pira
Punttisika #3 Runkku Monsteri #4
Henkka Hevimies
18.09.2005 20:04:05
Beheritin "The Gate of Nanna" ja "Summerlands".

Molemmat saavat mahtavan tunnevyöryn aikaan pimeässä huoneessa kuunneltuna.
"Parran kasvattaminen alkaa olla ainoa asia, jota nainen ei pysty tekemään paremmin kuin mies, tai jos pystyy, hänen menestyksensä on varma ainoastaan sirkuksessa"
Dr. Lazer
18.09.2005 22:04:26
Porcupine Tree : Strip The Soul
"The message is; 'THERE IS NO MESSAGE'" D.Townsend
Janne F
18.09.2005 23:28:44
no varsinkin oikeassa mielentilassa, ja kun nyt alkaa tulemaan pimeitä syksy- ja talvi-iltoja niin tämä mike oldfieldin tubular bells lienee sangen ahdistava.

Ootko kuullut Paskan version biisistä?
Dropped C
19.09.2005 00:01:00
Nämä ovat ainakin omaan korvaan kuulostaneet joskus masentavilta ja ahdistavilta heviä yms:

Black Sabbath - Solitude
R.B Somerjoki - Kuihtuu Kesäinen Maa
Aimee Mann - Save Me
Corrosion of Conformity - Crown of Thorns
Winter - Into Darkness
Saint Vitus - The Lost Feeling
Come back dear dreams, tales of old. In this sleep, servant of the warsmen.
J_Havoc
19.09.2005 10:44:04

Antti Tuiskun koko tuotanto...Hyi helvetti
Saatana on herra!
mie666
19.09.2005 10:56:12
Mikko Alatalo - Mä maalaispoika oon
Jalka on pöydän ehto
Leper Messiah
19.09.2005 14:32:49
Ootko kuullut Paskan version biisistä?

onneksi en.
Propaganda on propagandaa. Kuuntelen mäkin musiikkia, vaikka olen tutustunut MTV:n ohjelmatarjontaan. - Pira
Punttisika #3 Runkku Monsteri #4
jussiohman
19.09.2005 17:38:48
Nollapisteen uuden sinkun B-puoli on pelottava.
jäikö joku sinne, leikit, leikit, leikit, leikit, leikit....
Valtava goatse. Et uskalla kattoa
Tupuna
20.09.2005 10:09:44
Aphex Twinin Come to daddy. Jotain tosi pelottavaa tuossa biisissä on, ja vielä kun videon näkis samalla niin huhhuh.

Enemmän minua kiinnostaisi tietää, että mitkä piirteet tekevät musiikista pelottavaa. Kertokaa!
ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)