poppamies 09.06.2003 22:20:02 | |
---|
En tiedä liittyykö tämä musiikkiin vaiko ei mutta mun pitäisi huomenna hommata mikki (vaimolle) Yahoo Messenger'iä varten. Kysymys kuuluu: MInkäö tyyppinen mikki toimii parhaiten. Pitääkö peräti olla headsetti vai riittääkö ruudun kylkeen liimattava tai sellaine joutsenkaulalla oleva. Pitääkö siis saada aivan suuhun kiinni? "G-strings are for strippers" |
Kyllä semmoinen joutsenkaula riittää vallan. Asennettaessa se messengeri sitten säädättää volumen oikealle tasolle. Äänenlaadustahan ei ole niin väliä nettikeskustelussa, vaikka on tuommoisella akustistakin äänitetty. Tai on sillä väliä, mutta mikkivalinta ei siihen vaikuta. |
Have 23.07.2003 18:24:47 | |
---|
En tiedä liittyykö tämä musiikkiin vaiko ei mutta mun pitäisi huomenna hommata mikki (vaimolle) Yahoo Messenger'iä varten. Kysymys kuuluu: MInkäö tyyppinen mikki toimii parhaiten. Pitääkö peräti olla headsetti vai riittääkö ruudun kylkeen liimattava tai sellaine joutsenkaulalla oleva. Pitääkö siis saada aivan suuhun kiinni? Joo se headsetti on ainaskin meikäläisellä todentunut parhaaks. Ei synny feedbackkia aukiolevista kajareista ja saundikin on asiallinen. |
Snowblind 23.07.2003 22:00:33 | |
---|
Sellainen tavallinen tietokonemikki on varmana tarpeeksi hyvä. Jossain niissä on myös sellainen kiva näytön reunaan "tarrattava" juttu, johon voi sen mikin tökätä. Joo |
Ekholm 29.07.2003 00:02:02 | |
---|
Mä pidän kuulokkeita messengerijutteluissa, koska vastapuoli ei koskaan pidä ja ääni kiertää ikävästi. |