Aihe: Palautetta näistä (vaikkei ihan Topah-tasoa)
1
JulliH
16.09.2005 18:06:06

Tenttiin piti lukea mutta otinki kitaran käteen..tollasia tuli. Aika kökköä paikka paikoin, minen ymmärrä miks sitä jännättää kuvata omaa soittoa, ihan ku ekalle keikalle menis! No, piti pyytää noista jonkulaista (rakentavaa) palautetta. Juu tiedän että kameran näytöstä saa noi ikonit veks mutten jaksanu alkaa kaivaa ohjekirjaa.

Capo on kakkosnauhalla siksi koska kysessä on lainakitara jossa on nauhat Tosi korkeella -> piti koittaa laskea. Tosin sillä ei voi perustella virheellistä soittoa. Niin ja videot on alle 3min siksi että kamera ei pysy päällä pitempään =). Jos saan joskus oikean videokameran ni tilanne korjaantuu.

Mutta tässä olis, toiv. ei korvat hajoo. Kyse on siis Bachista klasarilla soitettuna.

www.students.tut.fi/~huusari/Bach-BWV999.wmv

www.students.tut.fi/~huusari/Bach-BWV1001fugue.wmv
-Ei kyntömies vakoaan valitse.
JulliH
16.09.2005 18:28:16

Taitaa kuva valehdella, tosin ei mulla ehkä ihan pienet kourat ole. =D
Topah
16.09.2005 18:33:07

Pahoja biisejä molemmat. Oisin mielelläni kuullut kitaran alkuperäisen soinnin. Ihan taidokasta soittoahan tuo oli. Tuon ensimmäisen voi soittaa a-mollistakin mukavasti. Taitaa pianolla mennä c-mollista alunperin. Legendaarinen tuo Fuuga myös ja tosi paha soittaa hyvin.

Oletkos 1006:n preludia soittanut?

t.Tomi P.
I play more best than you!
JulliH
16.09.2005 18:47:44 (muokattu 16.09.2005 18:49:54)

Vedin tosiaan kitaran efektipedaalin kautta ja pistin kaikua lisää, yritin ensin suoraan kitarasta koneelle mutta kuulosti sen verta huonolta että luovuin siitä. Asia on tietysti soittajakohtainen, mutta mun mielestä kumpikaan noista ei ole vielä erityisen "paha", tarkoitan että kummatkin pystyy soittamaan puhtaasti jos todella yrittää. Pahana biisinä pitäisin sitte semmosta mikä ei kerta kaikkiaan kulje, siis Albenizin Asturias tai R. de la Alhambra.

BWV1006:n preluudia on tullu jonkun aikaa treenattua, tosin mun tarvis vähän muuttaa itelleni sormituksia useassakin kohdassa. Mulla on cd missä Göran Söllscher vetää mm. sen biisin ja se kuulostaa aivan mielettömältä! Koitan tehdä sormitukset sen mukaan.

Muutenkin noissa Bachin luuttusarjoissa riittää puuhaa pariksi talveksi ennekuin ne osaa ja muistaa, no onpahan tekemistä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)