Mikä on yliarvostettua? Sekö, että ei tykkää siitä, mistä niin monet tykkää? |
Raipe 16.09.2005 21:02:06 | |
---|
Mikä on yliarvostettua? Sekö, että ei tykkää siitä, mistä niin monet tykkää? Kaikki tykkää jostain. Se on ihan yksi ja sama mistä ja kuinka moni. Jos piitles kuulostaa korvaani paskalta niin minkäs minä sille voin. Kaikkia ei voi miellyttää. Yliarvostettu pändi tuo on. Musiikki perustylsää paskaa ja sitä hehkutetaan kuin mitäkin uskonnollista heräämistä vastaavaa auraalista elämyskimaraa, joka jättää Mozartin ja Schubertin vertaiset nerot nuolemaan näppejään. Tässä tapauksessa yliarvostus = Musiikkiin nähden täysin käsittämättömiin mittakaavoihin menevä palvominen Jos joku käy vittuileen niin kannattaa sanoa sille:"Dissected Corpse Emulation Wars" |
Stradlin 16.09.2005 21:40:35 | |
---|
Musiikki perustylsää paskaa ja sitä hehkutetaan kuin mitäkin uskonnollista heräämistä vastaavaa auraalista elämyskimaraa, joka jättää Mozartin ja Schubertin vertaiset nerot nuolemaan näppejään. Tässä tapauksessa yliarvostus = Musiikkiin nähden täysin käsittämättömiin mittakaavoihin menevä palvominen On se kumma kun ihmiset ei tahdo edes yrittää ymmärtää, että se ei aina ole ollut perustylsää paskaa(eikä mun mielestä oo vieläkään). Beatles nyt kuitenkin on länsimaisen pop-musiikin perusta, olit sitten mitä mieltä bändistä tahansa. Jos ne on kutakuinkin ensimmäisinä tehneet sellaista musiikkia, niin eihän se voi olla PERUStylsää. Niiden jälkeen on sillä samalla muotilla tehty sitten tuhansia biisejä, jolloin genrestä väkisinkin tulee tylsä. Turha Beatlesia on haukkua, jos muut niitä matkii. Ja näihin vois laittaa niitä PERUSTELUJA, muutakin ku että "se nyt vaan on paska". Olen puhunut Ain't It Fun? |
Juuso. 16.09.2005 22:32:53 | |
---|
Kyllä toi Beatles varmaan sellanen kulttibändi on, että harvalla riittää pokkaa sitä julkisesti mollata... Bändin pelkkä maine herättää jo niin paljon kunnioitusta näissä piireissä... I wish you a broken heart and a happy new year. |
Sperm Donor 16.09.2005 22:38:03 | |
---|
Kyllä toi Beatles varmaan sellanen kulttibändi on, että harvalla riittää pokkaa sitä julkisesti mollata... Bändin pelkkä maine herättää jo niin paljon kunnioitusta näissä piireissä... Beatles oli vähän enemmän kuin kulttibändi. Vitut maineesta mutta ehkä yksi parhaista ehdokkaista tähän toikkiin. |
Raipe 16.09.2005 23:19:31 (muokattu 16.09.2005 23:20:34) | |
---|
On se kumma kun ihmiset ei tahdo edes yrittää ymmärtää, että se ei aina ole ollut perustylsää paskaa(eikä mun mielestä oo vieläkään). Beatles nyt kuitenkin on länsimaisen pop-musiikin perusta, olit sitten mitä mieltä bändistä tahansa. Jos ne on kutakuinkin ensimmäisinä tehneet sellaista musiikkia, niin eihän se voi olla PERUStylsää. Niiden jälkeen on sillä samalla muotilla tehty sitten tuhansia biisejä, jolloin genrestä väkisinkin tulee tylsä. Turha Beatlesia on haukkua, jos muut niitä matkii. Sama se kuka matkii ja ketä, samaten mitä se piitles joskus aikanaan on populaarimusiikille tehnyt. Jos niiden musiikki kuulostaa korvaani jöötille, niin siinä ei ole ajalla, paikalla tai pop-musiikkiin vaikuttamisella mitään tekemistä. Arvioin pändit musiikin perusteella, en maneerejen tai historian. Ja näihin vois laittaa niitä PERUSTELUJA, muutakin ku että "se nyt vaan on paska". Perustelu: Beatlessin musiikki ei ole mielestäni hyvää, koska se ei kuulosta hyvältä. Jos joku käy vittuileen niin kannattaa sanoa sille:"Dissected Corpse Emulation Wars" |
Stradlin 16.09.2005 23:50:12 | |
---|
No tää on kyllä aika turha keskustelu, jos jokaisen ehdotetun nimen voi teilata sanomalla, että se on vaan paska. Ain't It Fun? |
Master of reality 17.09.2005 03:31:10 | |
---|
Metallica on täydellinen. Rock´n´Roll ain't noise pollution! |
pehko 17.09.2005 11:06:31 | |
---|
Jotta harhaluulosi tulisi korjattua: AC/DC on paska. tyystin samaa mieltä.... Ja mitä Ramonesiin tulee, ja Misfitsiin myös.....ne on samaa kun tuo AC/DC...en yksinkertaisesti ymmärrä kyseisten bändien suosiota... "We are fucking better than you! That's why fuck you! FUCK! YOU! And buy a t-shirt. Good night!" Devin Townsend @ Waldrock 2005 |
Raipe 17.09.2005 11:13:32 | |
---|
No tää on kyllä aika turha keskustelu, jos jokaisen ehdotetun nimen voi teilata sanomalla, että se on vaan paska. Onhan tämä siinä mielessä turha topikki, kun ei ole olemassa bändiä/artistia, joka miellyttäisi kaikkia. AC/DC on mielestäni helevetin hyvä bändi. Kun joku sanoo että se on paskaa, se on hänen mielipiteensä. Mitä sitten? Mikä erottaa Beatlesin muista bändeistä ja miksi heidän musiikista ei saisi olla eriäviä mielipiteitä? ne on samaa kun tuo AC/DC...en yksinkertaisesti ymmärrä kyseisten bändien suosiota... Minulla Beatlesin kanssa sama syndrooma. Jos joku käy vittuileen niin kannattaa sanoa sille:"Dissected Corpse Emulation Wars" |
HaloOfFlies 17.09.2005 13:08:14 | |
---|
No Doubtista ei koskaan kuule nikottelua. Ihmettelen miksi, sillä bändissä ei minun mielestäni ole mitään hyvää. Yliarvostettu yhtye. First they steal your mind and then they steal your soul |
Feggy 17.09.2005 13:26:21 | |
---|
No Doubtista ei koskaan kuule nikottelua. Ihmettelen miksi, sillä bändissä ei minun mielestäni ole mitään hyvää. Yliarvostettu yhtye. Oho, en ole tiennytkään että joku arvostaa niitä... |
Stradlin 17.09.2005 18:33:50 | |
---|
Mä jotenkin ymmärsin tän otsikon sillälailla, että tässä ei edes kysytä henk.koht. mielipiteitä bändistä/artistista, vaan bändiä jonka suurin osa ihmisistä yleisesti tuntuu hyväksyvän. Sehän nyt on ihan itsestäänselvyys, että mistään ei kaikki voi tykätä. The Beatles käsittääkseni on myydyin bändi ikinä ja kriitikotkin sen hyväksyvät, eli silloin se mielestäni sopii tähän. En myöskään ole kuullut mistään Beatles-vihaajien kerhosta, vain yksittäisistä bändiä inhoavista ihmisistä silloin tällöin. Sitten taas esim. Guns N' Roses ei sovi tähän, koska se jakaa mielipiteet niin jyrkästi, vihaajia ja faneja on varmaan yhtä paljon. Ain't It Fun? |
B. Gordy 17.09.2005 19:29:09 | |
---|
Yliarvostettu pändi tuo on. Musiikki perustylsää paskaa Mutta silti näyttää kelpaavan ihmisille? Albumeita myyty kymmeniä (ja satojakin) miljoonia.. Perustylsää paskaa? Tässä tapauksessa yliarvostus = Musiikkiin nähden täysin käsittämättömiin mittakaavoihin menevä palvominen Juuri tätä tarkoitan. Omasta mielestäsi jokin laajalti tykätty bändi on huono, joten se on yliarvostettu. Erittäin ei-järkevää. Lisäksi uskallan epäillä, ettet ole kovin paljon syventynyt Beatlesin musiikkin, sillä paskaa se voi olla, mutta perustylsästä aika kaukana |
Raipe 17.09.2005 20:19:17 (muokattu 17.09.2005 20:19:35) | |
---|
Mutta silti näyttää kelpaavan ihmisille? Albumeita myyty kymmeniä (ja satojakin) miljoonia.. Perustylsää paskaa? Kyllähän Crazy Frog, Pizza Enrico ja Las Ketchup kaupaksi menevät. Kaikki menee kaupaksi, kunhan markkinointi pelaa. Juuri tätä tarkoitan. Omasta mielestäsi jokin laajalti tykätty bändi on huono, joten se on yliarvostettu. Erittäin ei-järkevää. Laajalti tykätty on ihan ok, mutta laajalti palvottu ei. Esim. "Beatlesit on jumalia." "Beatlesia ei voi haukkua." "Kauneinta musiikkia maailmasta." "Kaikkien pitäisi tuntea Beatlesien koko tuotanto." "Täydellistä musiikkia." "Pakkohan ton mämmin on oltava hyvää kun siinä lukee Beatles." Lisäksi uskallan epäillä, ettet ole kovin paljon syventynyt Beatlesin musiikkin, sillä paskaa se voi olla, mutta perustylsästä aika kaukana Abbey Roadia ja Let it Be:tä olen kuullut sen verran, että enempää en syvenny. Mikäs siinä jos tykkää, ei se ole minulta pois. Mä jotenkin ymmärsin tän otsikon sillälailla, että tässä ei edes kysytä henk.koht. mielipiteitä bändistä/artistista, vaan bändiä jonka suurin osa ihmisistä yleisesti tuntuu hyväksyvän. Ymmärsit oikein. Tartuin vain tuohon "Beatlesia on vaikea haukkua" -kommenttiin. Jos joku käy vittuileen niin kannattaa sanoa sille:"Dissected Corpse Emulation Wars" |
B. Gordy 17.09.2005 20:47:53 (muokattu 17.09.2005 20:49:46) | |
---|
Kyllähän Crazy Frog, Pizza Enrico ja Las Ketchup kaupaksi menevät. Kaikki menee kaupaksi, kunhan markkinointi pelaa. No nämä One Hit Wonderit on ihan oma lukunsa. On eri asia olla vuosikymmenen verran listojen kärjessä kuin käväistä siellä kerran. Mikä erottaa Beatlesin muista bändeistä ja miksi heidän musiikista ei saisi olla eriäviä mielipiteitä? Kyllä heitä haukkua saa, mutta minusta sana yliarvostettu on vähintäänkin epäilyttävä käsite. |
Dr. Muff 18.09.2005 12:58:36 | |
---|
Dark Side Of The Moon on tylsä pop-levy johon kohdistunutta hehkutusta en ymmärrä No en minäkään sitä ymmärrä täysin. Hullun hyvä levy mutta sen suosio on aika erikoista. Melkein 12-vuotta Bilboardin listalla putkeen kunnes tippui hetkeksi pois. Vähän ajan kuluttua vielä reilut pari vuotta. Eli voisi sanoa pienellä varauksella 14vuotta listalla. Se on listaennätys jota ei kyllä varmaan rikota. Ei ainakaan näistä nykyisistä bändeistä tuntuisi olevan siihen. Ei se nyt kuitenkaan minun mielestä ole niin massoihin uppoavaa musiikkia. Mutta ilmeisesti se on sittenkin. Ehkä se on yleisestiottaen hyvä ja merkittävä bändi, mutta ei minä en ole ollenkaan vakuuttunut heidän musiikistaan. Näimpä. En minäkään ymmärrä mitä hienoa on AC/DCssä tai Ramonesissa mutta ei mun tarvitsekkaan. Meriitit voin kyllä tunnustaa ja kyseessä on merkittävät bändit, ei siinä mitään. Tuumasta toiseen. |