Aihe: Apua ja asiantuntemusta tarvitaan!!
1
PageJ
16.09.2005 17:42:41
Omistan Bassman Reissue 59. Kitarana toimii Strato, jossa takamikkinä Seymour duncanin sh5. Etsin itselleni Heavy/hard rock ja blues-säröä. Nyt kuitenkin kun olen testaillut esim. Route 66 Visual Soundilta, Tech 21 triple x, Boss Ds-1, od1, od3, sd3 ja muita niin kaikki soundit "murenevat käsiini".Heti kun nostaa drivea ylös tulee soundista muroinen, kauhea paska. Bluesiin esim tech 21 ja route 66 käyvät hyvin, potkua löytyy, mutta mistä sellainen säröpedaali jolla saavuttaa kunnon lead-särö(van halen, Doug aldrich, slash, steve vai ym.) Saanko sellaisen soundin ulos Bassmanista, vai onko hommattava putkinuppi sekä kaappi.
Country Larry
17.09.2005 09:55:37
Mulla oli kans reissue Bassman kunnes kyllästyin kanniskelemaan sitä ja myin pois. Mun kokemuksen mukaan Slash-vakavuusluokan särön saat Bassmanista ajamalla kahta mietoa säröä peräkkäin, esim kahta Tube Screameria. Yhdellä pedaalilla en itse saanut oikein koskaan aikaiseksi hyvää soundia. Aina meni sellaiseksi ampiainen tikkuaskissa meiningiksi. Ja volaa saa olla paljon.
Vaihdetaan vähän käytetty pleku toimivaan sinkkukeskiöön. Ei renkaanpotkijoille.
KeljuK
17.09.2005 10:11:18
Nyt kuitenkin kun olen testaillut esim. Route 66 Visual Soundilta, Tech 21 triple x, Boss Ds-1, od1, od3, sd3 ja muita niin kaikki soundit "murenevat käsiini".Heti kun nostaa drivea ylös tulee soundista muroinen, kauhea paska.

Onkohan kitaran mikit ihan balanssissa? Eli eivät liian lähellä kieliä tms.
Kun pitäytyy tietämästä mitä voisi luulla saavansa, ei pety.
svilo
17.09.2005 10:49:57
BJF Baby Blue, Dyna Red....molemmat toimivat ainakin mulla täydellisesti, moottorina THD 4x10 Bassman combo...

-sv
"Jim Marshall = Mr Loud"
-One mans junk is another mans gold-
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)