joonaspoika 07.09.2005 09:32:36 (muokattu 07.09.2005 12:00:31) | |
---|
Jeejeerok. Viiden vuoden ajan olen haaveillut omasta kotistudiosta; nyt on sen aika, nyt sen hommaan. Osaan soitella jos jonkinmoista instrumenttia, mutta mulla ei ole mitään tietoa että mitä mä teen studiopuolen kanssa. Tarvitsen tietokoneen, ad-mötikän, mikin ja jotku midikoskettimet. Dilemma tässä hommassa on se että rahaa en voi kuitenkaan aivan hittävästi tähän tuhlata ja laitteiden pitäisi olla kelvolliset. En halua ostaa 200e mitään pirkkaa vaan mielummin laitan vähän enemmän rahaa ja ostan jotain kelvollista. Budjetti on suunnilleen tämmönen 140e mikki 400e audiointerface Eli nyt kaikki jotka mistään mitää tajuu niin kertokaapa!! |
Kemppilä 07.09.2005 20:28:35 (muokattu 07.09.2005 20:29:46) | |
---|
Mitä kaikkea on tarkoitus tehdä ja äänittää? Haulla kannattaa kaivaa vanhoja kirjoituksia. Niistä saa kyllä selville semmoset kotistudion "perus elementit", eli mitä kaikkea kannattaa ottaa huomioon ja mitä kaikkea olisi hyvä hankkia. e. Tossahan noita, jos et vielä oo niitä kattonu: http://muusikoiden.net/keskustelu/s … 16&dest=subject&x=0&y=0"Jos olet kävelyllä ja aivot putoavat päästä, niin emme löydä tietä kotiin, sillä emme enää pysty ajattelemaan selvästi." |
Reddie 08.09.2005 05:07:00 | |
---|
|
aaro 15.09.2005 22:14:34 | |
---|
itse hankin hiljattain kotistudiolaitteet. Lähinnä tulee äänitettyä casio vk1600 keyboardia, kitaraa, haitaria, pianoa ja kirkkourkuja(harvemmin). Ostin näihin tarkoituksiin seuraavanlaisen setin(mistä siis olen kysellyt joskus aikaisemmin samalla keskustelusivustolla): -Lexicon omega-mikseri+pantheon+cubaseLE paketti(310e): -2kpl TSM MT87(tai jotaan sinnepäin) mikkeä (80e/kpl) -Tietokoneena oli jo valmiina hp compaq nx7010 läppäri. Paketti on tähän mennessä toiminut ihan kiitettävästi, mitä olen ehtinyt niillä nauhoittaa. |
"free your mind and ass will follow" |