Aihe: Meinlistä.
1 2 3 4
HeavyManDrummer
16.09.2005 08:51:23 (muokattu 16.09.2005 08:51:54)
Kyllä olen lukenut Meinlin Faq mutta sellainen kysymys että onko tälläinen hyvä ostos jos haluaa efektisymbaaleja niin http://www.thomann.de/thoiw3_meinl_ … 12_classics_effectset_prodinfo.html

Sanokaa vain mitä mieltä olette asiasta?
Kiitos.
xD
Dnjmaster
16.09.2005 09:01:07
Mulla on meinl classicsin 12" china splash ja oon kyllä tykänny siitä. Tosin tuo classics:hän ei oo ihan meinlin kärkisarjaa. Sijoittuu varmaan johki puoleen väliin ja vastaa suurinpiirtein paisteen alpha sarjaa. Mut kyl noi varmasti ihan kelpo pelit on.
kalamies#40 >-)))>
HeavyManDrummer
16.09.2005 09:02:09
En nyt mitään kallista haekaan vaan jotain tuollaista peruspeltiä/efektiä mutta eihän nuo ihan ole huonoimmasta päästä kuitenkaan?
xD
Blitz
16.09.2005 09:29:28
Ihan pätevä hintaisekseen. Et ainakaan huonoa ostosta tee, sillä noilla pärjää pitkällekin. Varsinkin toi iso china on loistava. :)
'Cos if you find a stranger in town, you can fucking kill him!
HeavyMachinery
16.09.2005 10:30:29

No en taas kehuisi sitten yhtään, varsinkaan jos oikein china soundia haet. Samalla rahalla saa wuhania joka paljon parempi. Mulla oli tollaiset ja ne oli tosi munattoman kolahtavan ihme soundiset.
Minä tiedän - siis pelkään !
moderndrummer88
16.09.2005 10:51:47
Ihan pätevä hintaisekseen. Et ainakaan huonoa ostosta tee, sillä noilla pärjää pitkällekin. Varsinkin toi iso china on loistava. :)

loistava on juuri oikea sana kuvaamaan tuota chinaa, eli juuri sitä mitä china ei saa mielestäni olla. musta chinan pitää olla räkäinen ja lyhyt mutta tuo on pitkä ja kirkas soundiltaan, osta wuhaneita, maksaa vähemmän ja ovat parempia. ainoa hyvä tuossa setissä on splash ja se on ihan oikeasti hyvä, harmittaa vieläkin kun entisen setin mukana menin myymään
Norsk Arysk Blak Metal! Rahhh!!
Shitmanek
16.09.2005 11:03:06
Tuo iso kiina soi todella pitkään, kirkkaasti ja kovaäänisesti. Sopii kyllä komppaukseen, mutta aksentteihin käyttäisin mieluummin tuota edellämainittua Wuhania. Tosin jos haluat ostaa tuollaisen 18" Classicin niin täältä lähtisi vähän käytetty ;)
drummer88
16.09.2005 12:04:45
Katson aiheeseen liittyväksi joten:

Mikä olis hyvä china meinl:iltä? Tarkotuksena olis löytää semmonen ns. piiskan kuulonen. Kuten esim. Janne Hyrkkäällä on siinä mokoman dvd:llä se alchemyn joku china. Sen tyyppistä soundia etsisin. Löytyykö Meinl:iltä sellaista?
The Art Of Shredding
moderndrummer88
16.09.2005 12:06:22
Katson aiheeseen liittyväksi joten:

Mikä olis hyvä china meinl:iltä? Tarkotuksena olis löytää semmonen ns. piiskan kuulonen. Kuten esim. Janne Hyrkkäällä on siinä mokoman dvd:llä se alchemyn joku china. Sen tyyppistä soundia etsisin. Löytyykö Meinl:iltä sellaista?

meinlillä on aika heikosti noita piiskachinoja mutta ehkä joku byzancelainen voisi olla jonkinlainen vaihtoehto... edelleen peräänkuulutan noita wuhaneita
Norsk Arysk Blak Metal! Rahhh!!
WyW
16.09.2005 12:36:51

Mulla kyl vaihtuu Wuhanin 18" china iha just Meinl Byzance chinaan. Vähänkö siin o hyvä saundi! Sille vois kaveriks pistää Wuhan 18" chinan silleen että siihe lykkää Wuhanin 16" rock crashin päälle demppariks.
http://koti.mbnet.fi/iapunen/bleh/blackani.gif
zmb
16.09.2005 12:43:19
Jeps, oon samaa mieltä kuin muut, että klassic kiinasta ei oo oikee mihinkään, se ei ees kuulosta chinalta. Krässit ovat erinomaisia hintaan nähden. Omistan Amun 17" med krässin, eikä 16" med klassik jäänyt niin paljon jalkoihin, mitä olin osannut oottaa. Niitä saa suomesta satkulla, ja oman amunin ostamis aikaan 2v sitten amunin sai 130e.

Nyttenhän ne ovat kallistuneet huomattavasti.
stam1naaa!
Bacchus
16.09.2005 13:10:28
Kyllä olen lukenut Meinlin Faq mutta sellainen kysymys että onko tälläinen hyvä ostos jos haluaa efektisymbaaleja niin http://www.thomann.de/thoiw3_meinl_ … 12_classics_effectset_prodinfo.html

Suoraan sanottuna noi Classicit on järkyttävän kuuloisia. Oudon muovinen ääni. Mutta, jos budjetti-ratkaisua haet, niin osta pois vaan. Kyllä nuo saa eteenpäin tyrkättyä, jos (kun) eivät omaa korvaa miellytä.
Jag är en hund
hgr
16.09.2005 13:21:23 (muokattu 16.09.2005 13:26:31)
Toi Classicsin china on tosiaan todella äänekäs ja kirkas. Eihän siinä mikään korviahivelevä soundi ole mutta sen takia se taas sopii toisiin tilanteisiin. Mulla on juuri toi Meinlin setti josta käytössä on enää tuo 18" china. Huolisin kyllä mieluusti jonkun hieman pehmeämpisointisen kiinan.

Muuten, Classicsin crashit kuulostavat kamalilta.
Dnjmaster
16.09.2005 14:50:10
En nyt mitään kallista haekaan vaan jotain tuollaista peruspeltiä/efektiä mutta eihän nuo ihan ole huonoimmasta päästä kuitenkaan?

Ei toki =)
kalamies#40 >-)))>
Magiz
16.09.2005 18:55:43
mulla on tuo 18" china, ja se on ihan passeli peli noin niinkun kotikäyttöön, mutta keikalle ei kannata viedä, paitsi ehkä setin täytteeksi näön vuoksi. :D pienessä bändikämppätilassa ihan passeli, mutta keikalla aivan karmeeta kuraa.
Whatever happens, happens.
hgr
16.09.2005 19:04:42
Ei. Kyllä se on treeniksellä ihan yhtä perseestä kuin keikoillakin.
Triskal
16.09.2005 20:50:51

Heij, minulla on tuo paketti. 18" china on se mistä tykkään. Siinä on kiva kosahdus, kontrolloitu soundi, se on kirkas ja sillä on pitkä sustain. Riippuupi ihan mitä chinalta hakee, kato. Jos haeskelee semmoista räkäräiskissoundia, niin varmaan kannattaa hankkia sitten joku muu. :) Chinoissa on eri soundielementtejä. Tämä Classicsi on chinacrash, joku wuhani voisi olla enemmän chinathrash. Chinapangia vastaavaa peltiä en ole koskaan kuullutkaan. Etsillee.

Tuosta paketista 12" pikkuchina oli ihan luokaton. Säälittävästi kolahti vain, se mokoma. Sitten oli vielä 10" slpash joka oli sinänsä jees, mutta jäi 10" Amun-yksilön jalkoihin. Amunissa vain oli paljon parempi soundi.

Olen jo hankkiutunut noista pikkuefekteistä eroon, mutta ison chinan pidin, koska tykkään siitä kontrolloidusta, crashaavasta, pitkäsustainisesta soundista.
Your love came down / and it turned me around / Your love came down / and it saved me - kalamies#33 >-)))>
HeavyManDrummer
16.09.2005 21:13:35
mulla on tuo 18" china, ja se on ihan passeli peli noin niinkun kotikäyttöön, mutta keikalle ei kannata viedä, paitsi ehkä setin täytteeksi näön vuoksi. :D pienessä bändikämppätilassa ihan passeli, mutta keikalla aivan karmeeta kuraa.

Joo vielä nuo keikkailut kyllä ei multa mene ehkä parin vuoden päästä luulis olevan jo ihan jokseenkin pätevä :D
xD
HeavyManDrummer
16.09.2005 21:15:14
Ei. Kyllä se on treeniksellä ihan yhtä perseestä kuin keikoillakin.

No kaikki ei ole täysiä perfektionisteja ;)
xD
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)