BaariMikko 15.09.2005 23:36:41 | |
---|
Just nïin, Jimmie oli pronssilla. Edit: Ihan oikeesti: Kun Klaus Wunderlich ja sen suomalainen kopioija Erkki Ertama aloitti, mä sain paiseita. No nää nyt on vähän eri sarjaa. Sama kun sanois, että piano on paska soitin, koska kaikissa muzak-biiseissä on pianoa. Etsi rokista jatsikoriste! |
BaariMikko 15.09.2005 23:37:18 (muokattu 15.09.2005 23:38:09) | |
---|
Mutta jos jollain on noita "Iloisesti Hammondilla" -osaston levyjä tyhjän panttina nurkissa, niin mulle saa tarjota :D Etsi rokista jatsikoriste! |
baron 15.09.2005 23:37:21 | |
---|
Kun Hammondit tuli? Siis 30-luvun lopussa? B-3:a mä tarkoitan! Eiks kaikki muutkin. The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument. |
steelysam 15.09.2005 23:38:04 | |
---|
B-3:a mä tarkoitan! Eiks kaikki muutkin. B3 tuli kolkytluvun lopussa.... Trumpettisyntikat rulez, ok.
Älä loukkaa mua soitollasi! |
baron 15.09.2005 23:38:45 | |
---|
No nää nyt on vähän eri sarjaa. Sama kun sanois, että piano on paska soitin, koska kaikissa muzak-biiseissä on pianoa. No ainoot hammond-levyt joita mulla on, on just Jimmie Smith. The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument. |
BaariMikko 15.09.2005 23:39:14 | |
---|
No ainoot hammond-levyt joita mulla on, on just Jimmie Smith. Se on muuten Jimmy... Etsi rokista jatsikoriste! |
baron 15.09.2005 23:39:49 | |
---|
B3 tuli kolkytluvun lopussa.... Ihan totta? Siis 70 vuotta vanhoista sähkösoittimista pyydetään 15000? The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument. |
baron 15.09.2005 23:40:41 | |
---|
Se on muuten Jimmy... Mulle kuuluu antaa takaisin:-) The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument. |
steelysam 15.09.2005 23:42:40 | |
---|
Ihan totta? Siis 70 vuotta vanhoista sähkösoittimista pyydetään 15000? No huhhuh...tässähän on nyt selittämistä....Ekat Beekolmoset tuli 30-luvun lopussa. Leslie keksittiin yhdistää niihin vasta viiskytluvulla. Ja se on ihan saatanan hieno soitin. Vaatii ihan yhtä paljon kun pianokin varmasti. Voihan sitäkin tietysti soittaa päin vittua jos diggaa..... Trumpettisyntikat rulez, ok.
Älä loukkaa mua soitollasi! |
Martso 15.09.2005 23:45:55 | |
---|
Jeah, Baron on populäärimusan henkinen viisari, ilmojen kirves ja moottorisaha!! Tanssimusassa on hyvät tunnelmat!! |
baron 15.09.2005 23:46:13 | |
---|
No huhhuh...tässähän on nyt selittämistä....Ekat Beekolmoset tuli 30-luvun lopussa. Leslie keksittiin yhdistää niihin vasta viiskytluvulla. Ja se on ihan saatanan hieno soitin. Vaatii ihan yhtä paljon kun pianokin varmasti. Voihan sitäkin tietysti soittaa päin vittua jos diggaa..... Vastoin Hammondin tahtoa. Ihan oikeesti en tunne kunnolla Hammondin historiaa, koska se ei ole koskaan mua kiinnostanut, koen loukkaukseksi, jos joku (niinkuin mun rokkibändin liideri) kutsuu mua urkuriksi etc. Ette saa mua kääntymään, mä tykkään akustisesta Church Organ soundista, just ja just sämplätystä enkä muista.) The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument. |
BaariMikko 15.09.2005 23:54:56 | |
---|
Vastoin Hammondin tahtoa. Ihan oikeesti en tunne kunnolla Hammondin historiaa, koska se ei ole koskaan mua kiinnostanut, koen loukkaukseksi, jos joku (niinkuin mun rokkibändin liideri) kutsuu mua urkuriksi etc. Ette saa mua kääntymään, mä tykkään akustisesta Church Organ soundista, just ja just sämplätystä enkä muista.) Ei susta urkuria tarvii tulla voidakses myöntää, että Hammond on hieno soitin. Pitipä kaivaa tässä JG:n levy pitkästä aikaa soittimeen tän keskustelun myötä. Vaikka Notelta varmaan tulee taas kuittia, hoho. Etsi rokista jatsikoriste! |
Kosmonautti 15.09.2005 23:56:17 | |
---|
Jeah, Baron on populäärimusan henkinen viisari, ilmojen kirves ja moottorisaha!! Toi oli kyllä hienosti sanottu! En ymmärtänyt yhtään, mutta plussaa!!! |
Ei susta urkuria tarvii tulla voidakses myöntää, että Hammond on hieno soitin. Onhan se hienon näköinen, mutta hirveä ääni. (Jotkut ei tykkää haitarin äänestä, jotkut ei säkkipillistä, mä erikoisesti en tykkää Hammond-Leslie yhdistelmästä) The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument. |
U.Honey 16.09.2005 07:39:30 | |
---|
Muuten mä ostasin, mut mä inhoon sen ääntä. Siitä lähtien kun Hammondit tuli, ne oli mulle "yäk" Avautumisia - Baronin jazzdebyytti-levyn avausraita, jossa Baron tulkitsee Monkia Hammond B-3:lla! My name is Baron, U.Honey Baron. |
Leikari 16.09.2005 08:48:38 | |
---|
Edit: Ihan oikeesti: Kun Klaus Wunderlich ja sen suomalainen kopioija Erkki Ertama aloitti, mä sain paiseita. ootko käyny viimeaikoina mun omakuvaa vilkaisemassa ;-P ... noita on vinyyleinä enemmänkin - olen myös kiinnostunut ostamaan lisää jos tarjotaan Soitetaan jamia! |
Leikari 16.09.2005 08:49:49 | |
---|
Mutta jos jollain on noita "Iloisesti Hammondilla" -osaston levyjä tyhjän panttina nurkissa, niin mulle saa tarjota :D äh... kilpailija!!! ;-) Soitetaan jamia! |
Karlsson 16.09.2005 08:54:03 | |
---|
äh... kilpailija!!! ;-) Täällä kolmas. Mä oon tapetoinu vessan seinät noilla... "Sam on maailman rumin koira - jo kolmatta kertaa" -Ilta-Sanomat 6.7.05 |
Leikari 16.09.2005 08:58:59 | |
---|
Onhan se hienon näköinen, mutta hirveä ääni. (Jotkut ei tykkää haitarin äänestä, jotkut ei säkkipillistä, mä erikoisesti en tykkää Hammond-Leslie yhdistelmästä) mulla on kotimainen hammond -mainos-/demosingle - - se kuullostaa aivan kauhealta - - 50-60 -lukujen taitteessa hammondia kaupattiin täällä aivan tosissaan sillä, että hammondilla voi jäljitellä uskottavasti orkesterin eri soittimia -- en nyt muista, mutta ne mainossanonnat/ilmaisut olivat mainioita. hammond on kyllä hyvä esimerkki niistä soittimista, että ensin on ollut tekniikka ja sitten näkemykselliset muusikot ovat tehneet siitä sen mitä on ja mihin se pystyy - - juurevassa jenkkirokissa, vanhatyylisessä R&B:ssä, urkujatsissa, jamesbrown-funkissa jne.. ... ja omalla pervolla tavallaan jopa tavaratalohammond -musassa ... ei kait ne kirkkourkuimitaatiot enää niin tärkeitä ko. soittimen osalta ole... Soitetaan jamia! |
Karlsson 16.09.2005 09:04:30 | |
---|
mulla on kotimainen hammond -mainos-/demosingle - - se kuullostaa aivan kauhealta - - 50-60 -lukujen taitteessa hammondia kaupattiin täällä aivan tosissaan sillä, että hammondilla voi jäljitellä uskottavasti orkesterin eri soittimia -- en nyt muista, mutta ne mainossanonnat/ilmaisut olivat mainioita. Hmm, onkohan tämä sama jota JP`s käytti jonkun biisin introna? "Sam on maailman rumin koira - jo kolmatta kertaa" -Ilta-Sanomat 6.7.05 |