guitarzman 15.09.2005 22:21:52 | |
---|
Siis Harley Bentoniako tässä ollaan ostamassa?? En tiedä muista bentoneista, mutta omaani huonompaa kitaraa ei taida maan päältä löytyä. Itse en luottais Harleyihin. |
guitarzman 15.09.2005 22:26:01 | |
---|
Siis Harley Bentoniako tässä ollaan ostamassa!!?? En tiedä muista bentoneista, mutta omani on ainakin aivan surkea- taisi olla vikatikki sen ostaminen. Mikronit tuottaa hirveästi häiriöääntä, kielet särisevät nauhojan vasten ja muuta pikkukivaa- itse en luottaisi Harley Bentoniin. |
Siis Harley Bentoniako tässä ollaan ostamassa!!?? En tiedä muista bentoneista, mutta omani on ainakin aivan surkea- taisi olla vikatikki sen ostaminen. Mikronit tuottaa hirveästi häiriöääntä, kielet särisevät nauhojan vasten ja muuta pikkukivaa- itse en luottaisi Harley Bentoniin. |
Kimmo72 15.09.2005 23:44:52 | |
---|
EVO!! Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.SSK#1 |
LaXu 16.09.2005 12:13:01 | |
---|
Kun katsotaan LTD:n, Fernandesin, Schecterin ja Deanin puumateriaaleja, viimeistelyjä, hardwarea yms. On niissä pitkälle samat kaikissa. Eli uskoisin noiden tulevan yhdeltä yhteiseltä valmistajalta. Lopussa lapaan lyödään vaan eri merkit :) Nuo kaikki tulevat käsittääkseni Cortin tehtailta Koreasta. Kunkin merkin kalliimmat USA:ssa/Japanissa tehdyt mallit on sitten erikseen. |
Tympee Huttunen 16.09.2005 12:40:52 | |
---|
Siis Harley Bentoniako tässä ollaan ostamassa!!?? En tiedä muista bentoneista, mutta omani on ainakin aivan surkea- taisi olla vikatikki sen ostaminen. Mikronit tuottaa hirveästi häiriöääntä, kielet särisevät nauhojan vasten ja muuta pikkukivaa- itse en luottaisi Harley Bentoniin. Osaatko säätää kitaraa? Kaularaudan säätämisellä ja kielten nostamisella voi saada ihmeitä aikaan. Kenties myös uudelle satulalla. Ihan mielenkiintoiselta tuo vaikuttaa. Kaikki sitä tuntuu jälleen haukkuvan, vaikka kukaan ei sitä ole koittanut. Minä Jos tarvitset magnetofonia, sohvakalustoa, putkiradioita, ota yhteyttä. Ilmaista tai halpaa. |
Juzzu 16.09.2005 12:42:23 | |
---|
Kaikki sitä tuntuu jälleen haukkuvan, vaikka kukaan ei sitä ole koittanut. Huonoin, rumin ja tyhmin se on. |
Mustikkamuffinssi 16.09.2005 13:08:58 | |
---|
Huonoin, rumin ja tyhmin se on. Lisäksi vatenmielinen ja lapa myöskin rikkoo kaikkia fysiikan lakeja, mutta tietenkin se on parempi kuin aito PRS, samoin kuin Tokai on Gibsonia parempi. Tietenkin. :) In Tyler we trust. |
-septimisti- 24.10.2005 03:25:03 | |
---|
No joko on joku päässyt testailemaan? |