Keke Urlaub 05.06.2003 14:17:50 | |
---|
Niin, enpäs itse pääse paikalle. Kertokaatten sitten millainen meno siellä oli, settilista ja kaikkea extraa. Voiskohan siitä paikan päällä olematon mitenkään saada mitään irti mitään kautta ;)? Aqualung
-J.U.O.P.P.O. = Juhlallisen Uhrautuva Optimisti ja Pysyvästi Passiivinen Organisaattori- |
Jabbe 05.06.2003 14:23:35 | |
---|
Kuuntelee kotona levyjä tai katsoo live-DVDeitä. Prkl! :((( Vierivä sämpylä ei sammaloidu. |
Toveri 05.06.2003 17:42:13 | |
---|
Kerrotaan, kerrotaan. :) Oon vaarallinen. Janoatko mua? |
lxi 05.06.2003 17:47:20 | |
---|
Kerrotaan, kerrotaan. :) Näin tehdään, oikein juurta jaksain ja pienintäkin yksityiskohtaa paisutellen. Ettei varmasti jää epäselväksi mitä jäi näkemättä. |
_Petri_ 05.06.2003 19:47:51 | |
---|
Näin tehdään, oikein juurta jaksain ja pienintäkin yksityiskohtaa paisutellen. Ettei varmasti jää epäselväksi mitä jäi näkemättä. Ja nähtäväähän siellä riittää ihan yleisön puolellakin: http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=5&t=22447&o=40 Kolme yötä enää. On tätä odotettu. Ketäs muuten on tulossa? |
Jabbe 05.06.2003 23:01:55 | |
---|
Jos joku kirjoittaa sanankaan siitä keikasta, niin pyydän ylläpitoa bannaamaan ko. henkilön ikuisiksi ajoiksi jonnekin paikkaan, minne ei aurinko paista (eikä KC kuulu). Hoho. Vierivä sämpylä ei sammaloidu. |
Arry 06.06.2003 12:18:07 | |
---|
Eikä, minä kyllä haluan kuulla yksityiskohtia :) Aloitteleva Crimson-diggari kun olen. Kaikki on hyvin niin kauan kun voi syyttää muita. |
Dr. Funkenstein 06.06.2003 12:42:49 | |
---|
Enää pari päivää autuuteen. Brilliant, brilliant. Jabben kiusaksi tänne voisin minäkin kirjoitella omia fiiliksiäni sunnuntai-iltana... kjehkjeh. |
ataxia 06.06.2003 20:51:05 | |
---|
Juu, sinne menossa kaveriporukan kanssa. Freak-ihmisten lapsia ollaan me kaikki. Kolmannen sekä neljännen rivin oikea puoli on meidän vallassa. Toivottavasti konkaridiggarit eivät tule sylkemään meidän päälle =/ ... Onneksi tapaan ehkä enoni siellä, joka osti kaikki 70-luvun LP:t julkaisupäivinä. Hänelle kumarran. Harmi vaan ettei keikalla kuulla THRAKia vanhempaa kamaa. Perhana. Itse en ollenkaan pitänyt TCoL levystä. Mutta toi TPTB on melko hyvä. Kiinnostava ainakin. Fripp sanoi pitävänsä Toolista, ja kuuleehan niitä vivahteita ainakin "Level Five" biisissä. Noh, onhan se jo elämys että saa nähdä Frippin elävänä. Saan kiittää häntä Toolin, The Mars Voltan, Radioheadin ym. mahtavan bändin olemassaolosta. |
Dr. Funkenstein 08.06.2003 23:19:49 | |
---|
Joo, olen tässä menossa nukkumaan (herätys kello 5.00) joten kovin pitkää sepustusta en jaksa kirjoitella. Mutta. Settilistassa oli odotetusti paljon uutta materiaalia, mutta myös joitain yllätyksiä. Koko uusi levy soitettiin Eyes wide openia lukuunottamatta. Myös Dinosaur, ProzacK blues, ConstrucKtion of light sekä muita mitä en tässä muista kuului ohjelmaan. Encoreina soittivat Elephant talkin ja Redin... (!!!) se oli hienoa, se. Facts of life: -Trey Gunn on suvereeni warr-kitaransa kanssa. Huhhuijaa.- -Mastelotton elektronisten sekä akustisten rumpujen sillisalaatti TOIMII. -Belew on senilisöitynyt. Soitti kuten herralla tapana on ollut. -Fripp istui tuolillaan. Soitti kuten herralla tapana on ollut. Loppuunmyyty keikka, onneksi hankin lipun ajoissa. Kitarat olivat mielestäni yllättävän hiljaiselle miksattu... rytmiryhmä hallitsi äänimaailmaa ainakin siinä kohdin, missä istuin. Mutta siitä viis. All hail... King Crimson! |
1960-1980 08.06.2003 23:32:53 | |
---|
Myös Dinosaur, ProzacK blues, ConstrucKtion of light sekä muita mitä en tässä muista kuului ohjelmaan. Ainakin Oyster Soup Kitchen Floor Wax Museum ja LTIA pt. 4 tulivat noiden lisäksi. |
jazzmies 08.06.2003 23:59:10 | |
---|
Täytyy kyllä todeta, että oli tiukin bändi mitä olen eläessäni livenä kuullut. Varsinkin uusi materiaali ja sen esittäminen oli kohdillaan tällä kokoonpanolla. Tottakai yleisö ehdotti kuultavaksi Red, Red ja vielä kerran Red, mutta yhtye mielestäni on kehittynyt paljon 29 vuodessa, joten heille sallittakoon esittään uutta ja relevantimpaa materiaalia. Etniset vaikutteen, kuten indoneesialainen Gamelan, sopii yhtyeelle mainiosti kollektiivisine tempon vaihteluineen että sointiväreineen. Onneksi meillä on KC! |
Toveri 09.06.2003 17:12:07 | |
---|
Oli pirun hyvä. Ekan biisin alkaessa istuin ihan monttu auki. Eikä ollut tylsää missään vaiheessa. Vähän liian kovaa soi joskus. Oon vaarallinen. Janoatko mua? |
_Petri_ 09.06.2003 17:31:01 | |
---|
Jep, jep. Oli kyllä hieno konsertti. Yllättävän rock-painotteinen; setti olisi kestänyt enemmänkin vaihtelua. Ukot olivat kyllä kiitettävässä vireessä. Hieno keikka. Ainoat miinukset tuosta (ainakin kymppirivin keskelle) hetkittäin liian kovasta volyymistä. |
Dr. Funkenstein 09.06.2003 21:56:54 | |
---|
Toverini väitti, että eräällä edessä istuvalla olisi vuotanut korvasta vertakin keikan päätteeksi... eli volat taisivat olla aika kovalla. Custom-tulpat on hyvät olla olemassa. Mitään tyhjentävää kommenttia en omalta osaltani edelleenkään keksi. Tyydyn vain ylistämään esitystä jälleen... en hevillä olisi tuota väliin jättänyt. |
herb 09.06.2003 22:34:28 | |
---|
Larksit, Redit ja Elephant Talkit kruunasivat kyllä keikan, ja kivaa oli muutenkin, vaikka uutukainen on jäänyt suhteellisen vähälle kuuntelulle. Volumetaso tosiaan tuntui hieman liian korkealta paikka paikoin, ja kahden kitaran säröpimpputtelut hieman puuroutuivat. Hauskaa oli seurata hra. Frippiä omassa pimeässä nurkassaan, kun kädet kävivät mutta ilme ei värähtänytkään. Call me Alowishus Devadander Abercrombie |
Jos minä saisin päättää, niin nyt napsahtaisi monta bannia.. ;) No ei sentään. Mutta löytyykös Crimsonia live-DVDn muodossa Suomesta, vai pitääkö tilata jostain kauempaakin? Entä onko tuosta keikasta tulossa mitään taltiointia? Oliko kellään kamera/minidisk mukana..? Vierivä sämpylä ei sammaloidu. |
1960-1980 10.06.2003 00:53:50 | |
---|
Entä onko tuosta keikasta tulossa mitään taltiointia? Oliko kellään kamera/minidisk mukana..? Jonkinnäköinen kamera siellä lavan sivustalla kuulemma oli, tiedä sitten mihin kuvasivat. Uusi live dvd? |
Jabbe 10.06.2003 11:22:34 | |
---|
Jonkinnäköinen kamera siellä lavan sivustalla kuulemma oli, tiedä sitten mihin kuvasivat. Uusi live dvd? Tahtootahtootahtootahtootahtootahtootahtoo!!!! :DD Vierivä sämpylä ei sammaloidu. |
bistromath 10.06.2003 14:12:54 | |
---|
Loistava keikka oli, eipä siihen muuta!! |