Metallica mies 15.09.2005 20:19:25 | |
---|
Ihan vitun ja saatanan hyvä bändi. Paras suomeksi laulava metallinen yhtye ja paremmaksi muuttuu. Ei kai siinä... E: livenä ihan homo kova ei lisättävää. DODII!! |
dictatorsh*t 15.09.2005 20:20:58 | |
---|
Sinkkukin pihalla..kävimpä vahingossa noutamassa omani.. Paha Arkkitehtikö se nyt oli? Varmaan täytyy käydä hakemassa pois. |
Sahtimies666 15.09.2005 20:36:11 | |
---|
juuh paha arkkitehti... mukana koirapoika livena ja ristiriita livevideo.. "Prima Nocta" - Any English noble may bless a marriage by sleeping with any bride on her wedding night. |
Löytyykö tuota sinkkua ihan normaaleista paikoista? Anttilasta tai Freerecordshopista jne. |
Cathi777 15.09.2005 23:53:04 | |
---|
Löytyykö tuota sinkkua ihan normaaleista paikoista? Anttilasta tai Freerecordshopista jne. Löytyy kyllä. Only pop music can break my heart... |
aivokuolio 16.09.2005 01:05:29 | |
---|
Olipa keikka, järki meinas lähteä. Pää tais lähteä irti. Huomenna lisää, jos sängystä ylös päästään. mustan huoneen testi. |
Super-Jari 16.09.2005 01:46:19 | |
---|
Hyvä oli keikka ja hassuja olivat poijjaat. Kuka homo siellä luurasi eturivissä Born to Shred-paita päällä? En tarkoita nyt itseäni. "Eip helvata, minä tässä alasti koneen ääressä , ni eiköhän naapurin täti mene äitin kanssa ikkunan takaa ja kattoo tänne..."
KMT
"Olitko lähettämässä pikaviestejä?"
BaariMikko |
Kulkunen 16.09.2005 16:03:35 | |
---|
Keikka oli aivan helvetin hyvä. Paras koko torstai-iltana. Jos ois pitempi tukka niin olisi pää lähtenyt. Soundit oli vähän heikot siinä lavan edessä, välillä ei kitaroista eikä laulusta kuulunut mikään. Rummutkin kuului livenä eikä miksattuna, joten aika humppasaundit oli välillä. Meininki tosin ylitti kirkkaasti kaiken muun. Hymy perseessä nukkumaan. Päivää! Be my reminder here that I am not alone. |
aapiskukko 17.09.2005 00:08:28 | |
---|
Hyvä oli keikka ja hassuja olivat poijjaat. Kuka homo siellä luurasi eturivissä Born to Shred-paita päällä? En tarkoita nyt itseäni. No terve vaan sullekki. Siinähän me kaverin kans tapettiin aikaa hyvän musiikkiesityksen parissa. Ite olin Timppa-paita päälä siinä tolpan eesä ja kaveri oli siinä vieressä Shreddaus-paita päälänsä. Se shreddaaja on kappihomoo joten älä ...ttuile. Känni pääle, jeejee! En laula. |
seeprahim 19.09.2005 16:16:20 (muokattu 19.09.2005 22:22:27) | |
---|
Potkii kyllä ja kovaa. Täytyypä skarpata nyt viimein ja varailla lippua JKLän keikalle ettei tule poru sitten ovella. e. Nonni, nyt on varattu. Ach! |
Paperilyhty 19.09.2005 17:27:27 | |
---|
Potkii kyllä ja kovaa. Täytyypä skarpata nyt viimein ja varailla lippua JKLän keikalle ettei tule poru sitten ovella. Minullapas on jo. Tai pitäisikö sanoa "minullakin". Sitten pitäisi vain käydä etsimässä Lutakko etukäteen, että en eksy ja keikka jää siitä syystä välistä. Se on kuulemma joku "röttelö". Hmm. Ei jaksaisi millään odottaa, viimeksi näin Stam1nan heinäkuussa ja oli ihan älyttömän hyvä! Levy puuttuu jostain syystä vieläkin. "We always wanted to sell out but no one was buying" - Wayne Kramer, MC5 |
Julmettu 19.09.2005 17:30:37 | |
---|
Minullapas on jo. Tai pitäisikö sanoa "minullakin". Sitten pitäisi vain käydä etsimässä Lutakko etukäteen, että en eksy ja keikka jää siitä syystä välistä. Se on kuulemma joku "röttelö". Hmm. Ei jaksaisi millään odottaa, viimeksi näin Stam1nan heinäkuussa ja oli ihan älyttömän hyvä! Levy puuttuu jostain syystä vieläkin. Se on saatanan ruma rakennus minkä seinässä lukee isolla "Lutakko" :) |
Leper Messiah 19.09.2005 17:34:55 | |
---|
Se on saatanan ruma rakennus minkä seinässä lukee isolla "Lutakko" :) ja sinne on kiva mennä kun pääsee tunneliin! jos kaupungin suunnalta tulee. Propaganda on propagandaa. Kuuntelen mäkin musiikkia, vaikka olen tutustunut MTV:n ohjelmatarjontaan. - Pira
Punttisika #3 Runkku Monsteri #4 |
Julmettu 19.09.2005 17:36:35 | |
---|
ja sinne on kiva mennä kun pääsee tunneliin! jos kaupungin suunnalta tulee. Ei oltu tulossa. Menipäs tää nyt offtopiciks. |
lapio 19.09.2005 17:44:13 | |
---|
Minullapas on jo. Tai pitäisikö sanoa "minullakin". Sitten pitäisi vain käydä etsimässä Lutakko etukäteen, että en eksy ja keikka jää siitä syystä välistä. Se on kuulemma joku "röttelö". Hmm.
Jos tiedät missä on matkailukeskus, niin et ole kovin kaukana Lutakosta. Menet sen kävelysillan yli poispäin keskustasta ja edessäsi on pavilionki. Siitä katselet oikealle ja näet punaisen tiilitalon. Tämä punainen tiilitalo on tanssisali lutakko. Offtopic loppuu. Olen itsekkin hommannut lipun keikalle jo ennakkoon, kun viimeksi en päässyt juuri sen vuoksi, että lippu oli ostamatta. Live fast, die 72 year old. |
Julmettu 19.09.2005 18:33:04 | |
---|
Olen itsekkin hommannut lipun keikalle jo ennakkoon, kun viimeksi en päässyt juuri sen vuoksi, että lippu oli ostamatta. Muahah, jokes on you! Oli w*ttu paras keikka tuolloin keväällä. Toivottavasti nyt on vielä parempi. |
jigsore 19.09.2005 18:42:45 | |
---|
Mulla Stam1nan levyn kanssa kävi SOADit, eli ilmestyessään tuli kuunneltua puhki ihan täysiä, mutta nyt tauon jälkeen taas maistuu namille. To bleep or not to bleep!
IHKK #8 |
SS Ameba 21.09.2005 13:05:39 | |
---|
Mä taas kuuntelen Stam1naa aika vähän mutta kuulostaa aina vaan paremmalta. Niin no minkäs sille mahtaa ,jos on Tshernobyl:ssa syntynyt.
THV-Klubi #16 |
Paperilyhty 23.09.2005 14:30:58 | |
---|
Kiitos ystävällisistä neuvoistanne. Olen siis tietämättäni nähnyt Lutakon, mutta en vain voinut uskoa, että maankuulu keikkapaikka voisi olla tanssisali. Kummiskin...enää viikko keikkaan! "We always wanted to sell out but no one was buying" - Wayne Kramer, MC5 |
nahkalipsi 23.09.2005 14:54:53 | |
---|
Parempaa livebändiä ei voi olla. Livemeininki on nii **tun kovaa ettei mitään järkeä. Pää irtoo. Levyllä stam1na on parasta, mutta livenä überparasta. Kaksi kertaa käynyt nyt katsomassa ja kyllä vielä pitää hakea hiki ja pari mustelmaa ainakin kerran tämän vuoden puolella. Tämä minun henk.koht. mielipide. meidän äiti tekee parempia lapsia kuin teidän äiti ! |