Mistä te puhutta? Oon vaihteeksi ulukona ku raktorin peräkärry. No siis siitä sammakosta. Ja sitte toisaalta Jimi Pääkallosta. (esiintyivät molemmat siellä konsertissa) "Kylmä kahvi kaunistaa, mutta kun vatsa ei vedä niin paljon kuin naama vaatisi." |
häläppääjä 15.09.2005 20:05:21 | |
---|
No siis siitä sammakosta. Ja sitte toisaalta Jimi Pääkallosta. (esiintyivät molemmat siellä konsertissa) Joko soon loppunu? Kun vasta kerkesin tänne sisälle, eikä oo telekkaria kerinny aukasemmaan Se oli ilmaa vain.... |
manjaana 15.09.2005 20:05:24 | |
---|
Mistä te puhutta? Oon vaihteeksi ulukona ku raktorin peräkärry. Niin oon mieki, ollu jo hetken aikaa.. ;o) Olo kuin Aku Ankalla... |
faith 15.09.2005 20:06:49 | |
---|
Niin oon mieki, ollu jo hetken aikaa.. ;o) Aijaa.. no emmie ossaa selittää. "Kylmä kahvi kaunistaa, mutta kun vatsa ei vedä niin paljon kuin naama vaatisi." |
häläppääjä 15.09.2005 20:06:56 | |
---|
Niin oon mieki, ollu jo hetken aikaa.. ;o) Niin ulukona, vai peräkärrysä? Se oli ilmaa vain.... |
faith 15.09.2005 20:09:29 | |
---|
Niin ulukona, vai peräkärrysä? No siis jos se on sielä peräkärrysä ni eikös se just sun todistuksen mukaan oo ulkonaki..? =) "Kylmä kahvi kaunistaa, mutta kun vatsa ei vedä niin paljon kuin naama vaatisi." |
häläppääjä 15.09.2005 20:11:22 | |
---|
No siis jos se on sielä peräkärrysä ni eikös se just sun todistuksen mukaan oo ulkonaki..? =) Mutta, minäpä en tunnu olevan sekkeillään..Auttasko jos kävis häläppään yhen possanoovan urulla? Se oli ilmaa vain.... |
manjaana 15.09.2005 20:14:54 | |
---|
Mutta, minäpä en tunnu olevan sekkeillään..Auttasko jos kävis häläppään yhen possanoovan urulla? Mie sit siitä possanoovasta tykkään... ;o) Ulukona oon ku lumiukko! Olo kuin Aku Ankalla... |
faith 15.09.2005 20:16:38 | |
---|
Mie sit siitä possanoovasta tykkään... ;o) Ulukona oon ku lumiukko! Okei, eli kökötät jossaki puskassa läppäri sylissä, vai? =) "Kylmä kahvi kaunistaa, mutta kun vatsa ei vedä niin paljon kuin naama vaatisi." |
häläppääjä 15.09.2005 20:18:07 | |
---|
Mie sit siitä possanoovasta tykkään... ;o) Ulukona oon ku lumiukko! Huh, huh, kyllä tuntu helepottavan.Posiksesta saa voimaa Se oli ilmaa vain.... |
faith 15.09.2005 20:19:45 | |
---|
Huh, huh, kyllä tuntu helepottavan.Posiksesta saa voimaa Okei, no sitte mie seuraan esimerkkiä ja alan kirkuun Westlifea sen cd:n päälle *wirn* "Kylmä kahvi kaunistaa, mutta kun vatsa ei vedä niin paljon kuin naama vaatisi." |
manjaana 15.09.2005 20:20:10 | |
---|
Okei, eli kökötät jossaki puskassa läppäri sylissä, vai? =) No en, yritän tehä psykan etätehtävää tässä samalla, tai sanotaanko et yritin.. Ja jos mie kökkisin puskassa tällä iällä, niin sylissä pitäs olla jotain elollista kyllä... ;oD Olo kuin Aku Ankalla... |
häläppääjä 15.09.2005 20:21:33 | |
---|
No en, yritän tehä psykan etätehtävää tässä samalla, tai sanotaanko et yritin.. Ja jos mie kökkisin puskassa tällä iällä, niin sylissä pitäs olla jotain elollista kyllä... ;oD Vaikkapa muhkea pölkky? Se oli ilmaa vain....mä jota luulin työksi haltijain.. |
häläppääjä 15.09.2005 20:22:19 | |
---|
Okei, no sitte mie seuraan esimerkkiä ja alan kirkuun Westlifea sen cd:n päälle *wirn* No, elä ala kirkuun! Äänijänteet häpäsee.. Se oli ilmaa vain....mä jota luulin työksi haltijain.. |
faith 15.09.2005 20:27:18 | |
---|
No en, yritän tehä psykan etätehtävää tässä samalla, tai sanotaanko et yritin.. Mieki väännän englantia. Taas. Tai siis yritin vääntää. "..Drunkenness added to the dangers, and local papers of the period had countless court reports of befuddled drunks being run down by carriages..." Ei jaksa. Ja jos mie kökkisin puskassa tällä iällä, niin sylissä pitäs olla jotain elollista kyllä... ;oD Joo, näin se on. =) "Kylmä kahvi kaunistaa, mutta kun vatsa ei vedä niin paljon kuin naama vaatisi." |
faith 15.09.2005 20:31:45 (muokattu 15.09.2005 20:36:37) | |
---|
No, elä ala kirkuun! No en en.. Mutta laulan kuitenki =) Nuilla jätkillä on muuten yllättävän kivoja biisejä. Mie oon jääny koukkuun. Niin ja nyt pyörii Against all odds, eli se duetto M. Careyn kans. Sitä on kiva vetää. Just ja just lähtee Mariahin loppuveto =) "Kylmä kahvi kaunistaa, mutta kun vatsa ei vedä niin paljon kuin naama vaatisi." |
häläppääjä 15.09.2005 20:35:59 | |
---|
No en en.. Mutta laulan kuitenki =) Nuilla jätkillä on muuten yllättävän kivoja biisejä. Mie oon jääny koukkuun. Mää taas oon aivan koukusa Santanaan.On pitäny kattua se Supernatural-video jo monta kertaa. Ja se Love Of My Life-ralli soi koko ajan pääsä. Tietenkään Innasen voittanutta ei oo, eikä tuu.. Se oli ilmaa vain....mä jota luulin työksi haltijain.. |
faith 15.09.2005 20:40:54 | |
---|
Mää taas oon aivan koukusa Santanaan.On pitäny kattua se Supernatural-video jo monta kertaa. Ja se Love Of My Life-ralli soi koko ajan pääsä. Tietenkään Innasen voittanutta ei oo, eikä tuu.. Mien oo oikeestaan tutustunu siihen sen tarkemmin.. vissiin pitäis =) "Kylmä kahvi kaunistaa, mutta kun vatsa ei vedä niin paljon kuin naama vaatisi." |
häläppääjä 15.09.2005 20:43:06 | |
---|
Mien oo oikeestaan tutustunu siihen sen tarkemmin.. vissiin pitäis =) No, eihän kaikki tykkää, mutta mullen kolahtaa kympillä! Käy kirijastosta lainaan. Niin määki tekkiin. Se oli ilmaa vain....mä jota luulin työksi haltijain.. |
jmercy 15.09.2005 20:44:00 | |
---|
Se on hyvä video, varsinkin rumpali svengaa, mutta muutenkin homma toimii, suosittelen ehdottomasti. Lisäksi levy on täynnänsä loistavia biisejä, mutta sehän saikin vuoden Grammyn. |