Boge 09.06.2003 19:44:21 | |
---|
Elikkäs mulla on kitara jossa pulttikaula ja siellä takana oleva palikka ärsyttävästi haittaa soittamista ylhäältä. Eli voisko sitä ohentaa jonkin verran? eli hiois siitä tasasesti koko alueelta puuta pois ja pistäis takasin, tarvii sitten varmaan vaihtaa erikokoiset pultit? |
Elikkäs mulla on kitara jossa pulttikaula ja siellä takana oleva palikka ärsyttävästi haittaa soittamista ylhäältä. Eli voisko sitä ohentaa jonkin verran? eli hiois siitä tasasesti koko alueelta puuta pois ja pistäis takasin, tarvii sitten varmaan vaihtaa erikokoiset pultit? Mikä se "takana oleva palikka" on. Tarkoitatko kaulan tyveä, vaiko bodyn "uloke" missä kaulatasku sijaitsee? "G-strings are for strippers" |
Antti1 10.06.2003 11:40:55 | |
---|
"Varo mitä haluat, sillä sä saat sen." -A. McCoy |
Boge 11.06.2003 19:25:05 | |
---|
Mikä se "takana oleva palikka" on. Tarkoitatko kaulan tyveä, vaiko bodyn "uloke" missä kaulatasku sijaitsee? joo, just se bodyn uloke mihin kaula ruuvataan kiinni |
Miikathebest 13.06.2003 18:44:59 | |
---|
Taikka sitten pyöristät niin kuin uusissa RG:issä. |
pwallin 13.06.2003 18:55:47 | |
---|
Eikös tuo hiomisoperaatio heikennä kaulan liitoskohtaa merkittävästi, vai onko tässä jokin juju? Kyllä, se olen minä kuten arvasitkin... |
Jormaz 13.06.2003 23:13:29 | |
---|
Eikös tuo hiomisoperaatio heikennä kaulan liitoskohtaa merkittävästi, vai onko tässä jokin juju? Kyllähän se sitä tekee mutta eihän kitara ole lyömäase. Back to the 80's |