Aihe: Behringerin Efektipedaalit!!
1
okoranta
15.09.2005 16:39:01

Onko totta, että Behringerin lanseeraama efektipadaalisarjan tuotteet ovat "identtisiä" kopioita Bossin efektipedaaleista!! olen kuullut juttua, että komponentit ja soundi on täysin vastaava kuin Bossin pedaaleissa, mutta hinta on VIISI KERTAA edullisempi!! esim peruspedaalit Särö, kaiku, ekvalisaatori 19,90€/kpl!! kysyn siis onko kuulemani jutut TOTTA vai TARUA??
inot88
15.09.2005 16:41:09
Veikkaisin kummiskin että TARUA
Ongelmat vahvistaa, mutta entä jos ongelma on ettei vahvistu?
Jehu
15.09.2005 16:42:53
Hehe.. Kävin testaileenkin. Ihan asiallisilta, tosin muovisilta vaikutti. Tästä aiheesta oli muuten just topicci.
You call it graveyard, I call it home.
jussimus
15.09.2005 16:44:57
Onko totta, että Behringerin lanseeraama efektipadaalisarjan tuotteet ovat "identtisiä" kopioita Bossin efektipedaaleista!! olen kuullut juttua, että komponentit ja soundi on täysin vastaava kuin Bossin pedaaleissa, mutta hinta on VIISI KERTAA edullisempi!! esim peruspedaalit Särö, kaiku, ekvalisaatori 19,90€/kpl!! kysyn siis onko kuulemani jutut TOTTA vai TARUA??

Iha bullshittiä :)
Jehu
15.09.2005 16:47:24 (muokattu 15.09.2005 16:51:14)
Pistä Ökö tilaukseen ja testaa. Ei oo mikään mahdoton investointi :D.

Tuskinpa kannattaa kuitenkaan odottaa että saa nyt ihan "Bossia" kahdellakympillä. Mutta vitustako sitä tietää vaikka soundi olisi joissain tapauksissa jopa parempi.
You call it graveyard, I call it home.
Micolo
15.09.2005 17:04:19
Mun mielestä tosta acustic modelerista ei irtoo oikeen kunnon soundeja, tuppaavat korostamaan liikaa bassotaajuutta. Hyvältä kyllä kuulostaa jos neljää alinta kieltä neppailee mut jos E tai A kielille menee niin alkaa humisee ihan liikaa. kaikenlisäks bedaali pitää melkosta mekkalaa eli huminaa ihan vain ollessaan päällä. Jos ton jälkee sais EQ:n tasottamaan soundia niin sit vois olla ihan järkevä peli.
Paskan möivät!
okoranta
15.09.2005 17:24:05

Pistä Ökö tilaukseen ja testaa. Ei oo mikään mahdoton investointi :D.

Tuskinpa kannattaa kuitenkaan odottaa että saa nyt ihan "Bossia" kahdellakympillä. Mutta vitustako sitä tietää vaikka soundi olisi joissain tapauksissa jopa parempi.

Moro!! Milloin me laitetaan yhteistilaus niistä Pedaaleista Minä, sinä, Kokko, Jahe, Möllänteri on ainakin mukana!!??
juuso a
17.09.2005 22:55:04

Mun mielestä tosta acustic modelerista ei irtoo oikeen kunnon soundeja, tuppaavat korostamaan liikaa bassotaajuutta. Hyvältä kyllä kuulostaa jos neljää alinta kieltä neppailee mut jos E tai A kielille menee niin alkaa humisee ihan liikaa. kaikenlisäks bedaali pitää melkosta mekkalaa eli huminaa ihan vain ollessaan päällä. Jos ton jälkee sais EQ:n tasottamaan soundia niin sit vois olla ihan järkevä peli.

Mun mielestä taas akustinen kitara on sitä akustista saundia varten. Kaikki efektit ja pietsumikit kuulostaa ihan liian teennäiseltä, pahimmassa tapauksessa jopa paskalta.
V*ttu jeei!!!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)