ballfish 14.09.2005 16:50:52 | |
---|
Elikkäs ostin tänään tuon dvd:n ja heti tuli ongelmia. Aloitin dvd:n katsomisen alusta alkaen. Bedroom Eyesin jälkeen pitäisi olla Far Beyond The Sun, mutta kuva leikkaantuu ja alkaa Trilogy Suite. Trilogy Suiten kohdalla tulee ihmetilua eikä "AAAA, Kesän lapsi mä ooooon" tilua. :D. Onko tämä vika jokaisen dvd:n kohdalla vai onko omani viallinen. Edit:sori tuli vähän sekavaa tekstiä. |
Kimmo72 15.09.2005 03:12:51 (muokattu 15.09.2005 03:15:34) | |
---|
Haistakaa nyt paska Ynkkä dissaajat!! Siis mikä live oli kyseessä? E: saitte jokainen varoituksen senkin idiootit. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.SSK#1 |
Jzci 15.09.2005 11:18:15 | |
---|
7. Jos sinulla ei ole mitään oikeaa sanottavaa älä turhaan vastaa toisten kirjoituksiin. |
Synth 15.09.2005 12:08:29 | |
---|
Hyvinhän Ynkkä soittaa, mutta muuten ruotsalaiset ylipainoiset, mielenvikaiset renessanssi ajan kauhistukset eivät oikein livenä sytytä. Tästä tuli tämä ikuinen arvoitus mieleen... eikös ynkkä ole tanskalainen??? useimmalta olen sellaista kuullut mutta muutaman kerran törmännyt siihen väitteeseen että tämä tosiaan olisi hurri... |
Järvihirviö 15.09.2005 12:27:22 | |
---|
4. "Kannattaako ostaa Richard Ashcroftin uusi levy?" |
ballfish 15.09.2005 13:54:44 | |
---|
4. "Kannattaako ostaa Richard Ashcroftin uusi levy?" Sen dvd:n nimi on Live!!. Se on kuvattu Brasiliassa 1998. Ja löysin sen Far beyond the sunin. Noi biisilistat on ihan pielessä. Ja dissaajille: Ynkkä on ÄIJÄ!! Nyt voisi joku pistää linkin lukon kuvaan. |
Muuki 15.09.2005 14:12:23 (muokattu 15.09.2005 14:12:45) | |
---|
Sen dvd:n nimi on Live!!. Se on kuvattu Brasiliassa 1998. Ja löysin sen Far beyond the sunin. Noi biisilistat on ihan pielessä. Ja dissaajille: Ynkkä EI ole ÄIJÄ!! Nyt voisi joku pistää linkin lukon kuvaan. ''Hei, ja tervetuloa kanssamme valmistamaan herkullista ruokaa hauduttamalla. Mikko, mitäs tämä hauduttaminen nyt oikein on?'' -Aromipesä |
Fat beyond the sun! hahaha Joo mää oon kans nähny sen., mutta siinä LIVE!! cd levyillä on myös esim gates of babylon ja yks Purple biisi jota ei Dvdeellä oo.. huijausta. Pääasia että siinä on tilua. Romantikkoitkijät#23
A mänskadaduu wada mänskadaduu. |
Volcom 15.09.2005 20:48:27 | |
---|
Hyvinhän Ynkkä soittaa, mutta muuten ruotsalaiset ylipainoiset, mielenvikaiset renessanssi ajan kauhistukset eivät oikein livenä sytytä. hahaa, koko foorumin paras vertauskuva soitetaanko paranoid? |
Jannipaali 15.09.2005 21:14:28 | |
---|
Hyvinhän minä soitan, mutta muuten suomalaiset ylipainoiset, mielenvikaiset rässi ajan kauhistukset eivät oikein koskaan jätä kylmäksi. Parempi? THV-klubi #40
Kyllä lähtee!
"Onko viileetä olla rienaaja?" -sticky fingers |
Täräys 15.09.2005 23:37:05 | |
---|
minä suomalaiset rässi koskaan jätä kylmäksi. Parempi? Paljon parempi!!! Itse en hevihommeleista perusta mutta soittakaapa itse itsenne osaksi kansainvälistä historiaa.... |
insight 16.09.2005 15:38:43 | |
---|
Tollaset ynkän dissaukset on kyllä todella perseestä. Kyllähän se tietenkin vituttaa todella monia, kun ei osaa soittaa lähimainkaan samalla tavalla. Mulla ynkkä oli suuri inspiroija kitaransoittoni alkuaikoina, eikä musamakuni todellakaan rajoitu tilutteluun, jota en itsessään tietenkään pidä musiikkina edes. Mikään ei ole sinänsä mitään, jos se irroitetaan asiayhteydestään sopivalla tavalla. Ahdasmielisyys ja epäitsenäinen mieltymys eri musatyyleihin on omiaan tappamaan musikaalisen luovuuden. |
Jannipaali 16.09.2005 15:47:27 | |
---|
Tollaset ynkän dissaukset on kyllä todella perseestä. Kyllähän se tietenkin vituttaa todella monia, kun ei osaa soittaa lähimainkaan samalla tavalla. Mulla ynkkä oli suuri inspiroija kitaransoittoni alkuaikoina, eikä musamakuni todellakaan rajoitu tilutteluun, jota en itsessään tietenkään pidä musiikkina edes. Mikään ei ole sinänsä mitään, jos se irroitetaan asiayhteydestään sopivalla tavalla. Ahdasmielisyys ja epäitsenäinen mieltymys eri musatyyleihin on omiaan tappamaan musikaalisen luovuuden. Ynkkä on jumala! THV-klubi #40
Kyllä lähtee!
"Onko viileetä olla rienaaja?" -sticky fingers |
JuliusUK 16.09.2005 16:10:51 | |
---|
Jotenkin oon saanu sen käsityksen että ynkkää disstaan koska sitä pidetään mielikuvituksettomana koska "se vaan tiluttaa". Muistakaahan että äijänhän on luonut tyylin. Eikö se vaadi aika paljoa että jonkun Malmsteenin jälkeen tullutta soittajaa saatetaan arvostella sanomalla "ton soittohan kuulostaa ihan Ynkältä"? wannabee Hyvä Kitaristi |
LamaAjanElvis 16.09.2005 16:19:34 | |
---|
helvetin hyvä kepittäjä, hyvä soundi, hienot biisit... mikäs siinä. |
Volcom 16.09.2005 16:40:43 | |
---|
minä suomalaiset rässi koskaan jätä kylmäksi. Parempi? huonompi ;) soitetaanko paranoid? |
Black Star 16.09.2005 18:20:37 | |
---|
helvetin hyvä kepittäjä, hyvä soundi, hienot biisit... mikäs siinä. Niinpä. Hänen soundi tulee nimenomaan kitarasta ja styrkkarista (ja sormista) eikä niiden välillä olevista nintendoista toisin kuin suurimalla osalla tämän päivän "sankareista". "Launch the Polaris, the end doesn´t scare us, when will this cease, the warheads will all rust in peace!" |
Master of reality 17.09.2005 03:34:39 | |
---|
Tuota, minkä takia kaikki Ynkkä threadit menee aina siihen "juupas, eipäs" väittelyyn. Rock´n´Roll ain't noise pollution! |
DaKiller 17.09.2005 10:37:54 | |
---|
Tuota, minkä takia kaikki Ynkkä threadit menee aina siihen "juupas, eipäs" väittelyyn. Jakaa aika lailla porukan kahtia =) Ynkkä fanit tuntuvat jokseenkin liian herkkänahkaisilta, kun miestä arvostellaan. Onhan se tietty turhaa joka ynkkäthreadiin heittää pakolliset "läski h*m* kommentit mutta aivan yhtä turhaa on niihin puuttua sen enempää, provoa kun ovat. ;) Ei muuta, kuin hyvät päivänjatkot kaikille. Tasapuolisesti... |
John Titor 17.09.2005 20:22:22 (muokattu 17.09.2005 20:25:07) | |
---|
A) Ynkkä on Ruotsista, B) ryöstöviljellyt klassiset höpöhöpöt on barokkiaikakauden kliseitä, joten Y. on barokkiajan kauhistus, C) se on hyvä soittaja, usein hieman mielikuvitukseton ja epämusikaalinen sortuessaan yltiöpäiseen tilutukseen musiikin kustannuksella mutta melkein yhtä usein myös musikaalinen, melodinen ja tyylikäs D) se on aivan saatanan nopea, E) onhan B. B. Kingkin ihan hullu läski, läskimpi kuin 3 Ynkkää eikä sitä silti kukaan hauku huonoksi soittajaksi ja F) opetelkaa tykkäämään asioista sen sijaan että dissaisitte kaikkea, se vaatii paljon enemmän. |