Musta Arkipyhä 19.08.2005 21:15:39 (muokattu 20.08.2005 19:29:18) | |
---|
Tässäpä vasta aihe! Parasta Marinoa IMO.Tuli hankittua vasta nyt cd-muodossa kun on varsin vaikeasti saatava ja täytyy sanoa ,että positiiviset muistikuvat eivät olleet vääriä. Alkupään biisit (Strange dreams, Midnight highway ja Stories of a hero) tuppaavat vaan olemaan niin hienoja ,että meno pakostakin hieman latistuu ,mutta nimibiisihän korjaa ns.potin. |
Silvio Dante 19.08.2005 21:22:54 | |
---|
Tässäpä vasta aihe! Parasta Marinoa IMO.Tuli hankittua vasta nyt cd-muodossa kun on varsin vaikeasti saatava ja täytyy sanoa ,että positiiviset muistikuvat eivät olleet vääriä. Alkupään biisit (Strange dreams, Midnight highway ja Storeis of a hero) tuppaavat vaan olemaan niin hienoja ,että meno pakostakin hieman latistuu ,mutta nimibiisihän korjaa ns.potin. Onhan siellä vielä noiden lisäksi Free, Maybe It's Time ja Ditch Queen. Muita killeri Marino lättyjä on ainakin What's Next, ja Power Of Rock'n'Roll. Aijai! |
Musta Arkipyhä 19.08.2005 21:30:59 (muokattu 19.08.2005 21:31:40) | |
---|
Onhan siellä vielä noiden lisäksi Free, Maybe It's Time ja Ditch Queen. Hyviä vetojahan nekin on.Tarkoitin lähinnä ,että omat suursuosikit on siellä alkupäässä. Muita killeri Marino lättyjä on ainakin What's Next, ja Power Of Rock'n'Roll. What's next on tullut kerran levykaupassa kuunneltua pätkittäin (tietysti).Silloin ei oikein kolahtanut.Power of rock'n'roll on muistikuvien mukaan kova levy.Ymmärtääkseni Juggernautin cd-muodossa julkaissut yhtiö on julkaissut myös Power of rock'n'roll -levyn cd-muodossa. World anthem ja Tales of unexpected on myös hyviä levyjä.Minusta on jännä huomata kuinka Marinon ote muuttuu omaperäisemmäksi ajan myötä.Mies etääntyy siitä Hendrix-vaikutteesta joka eka levyillä on IMO tavattoman vahva. |
aikavaikea 19.08.2005 21:48:54 | |
---|
Parasta Marinoa IMO. Loistolevy. Mistä löysit cd:nä? Ei ole sattunut itselleni vastaan tulemaan. Naiset nauttikaa Miehet miettikää |
Musta Arkipyhä 19.08.2005 21:56:23 | |
---|
Loistolevy. Mistä löysit cd:nä? Ei ole sattunut itselleni vastaan tulemaan. Kuopion levykauppa Äx.Ja ainoa kerta kun olen ko. lätyn cd:nä nähnyt joten ostettavahan se oli.Siellä on näkynyt tasaiseen tahtiin muutamia ykköskappaleita vanhempia Marino-levyjä.What's nextiin törmäsin aikoinaan Keltaisessa Jäänsärkijässä. Siellä olen nähnyt myös Marinon ja Mahogany Rushin kolmen ekan levyn cd-paketin. Täytyy myöntää ,että Stories of a hero toi vieläkin ns. tipan linssiin.On se vaan komea biisi.Cdon.comista löytyy muuten ilmeisesti hiljattain äänitetty Reallive.Liekö kellään kuunteluhavaintoja? Tuo Juggernaut on muuten vielä mielestäni onnistuneesti dig. re-masteroitu. Space is deep |
Silvio Dante 20.08.2005 17:29:48 (muokattu 20.08.2005 17:30:03) | |
---|
What's next on tullut kerran levykaupassa kuunneltua pätkittäin (tietysti).Silloin ei oikein kolahtanut.Power of rock'n'roll on muistikuvien mukaan kova levy. Juggernaut on sellaista luonnollista Marino-jatkumoa What's Next ja Power Of Rock'n'Roll levyille. Power Of... sisältää jopa hieman kaupallisempaa materiaalia mutta silti kova lätty. Aijai! |
JC 20.08.2005 17:38:31 | |
---|
Cdon.comista löytyy muuten ilmeisesti hiljattain äänitetty Reallive.Liekö kellään kuunteluhavaintoja? Jos pitää Marinon kitaroinnista, on RealLIVE! todellinen helmi, sillä sen molemmat levyt ovat lähes yhtämittaista kitarasooloa. Pieninä annoksina ihan mukavaa kuunneltavaa, mutta itse suosin kuitenkin 70-luvulla ilmestynyttä Live-levyä. |
Musta Arkipyhä 20.08.2005 19:27:34 | |
---|
Jos pitää Marinon kitaroinnista, on RealLIVE! todellinen helmi, sillä sen molemmat levyt ovat lähes yhtämittaista kitarasooloa. Pieninä annoksina ihan mukavaa kuunneltavaa, mutta itse suosin kuitenkin 70-luvulla ilmestynyttä Live-levyä. Ahaa.Tsekkasin vain biisivalinnat ja ne kattoivat herran uraa aika mukavasti.Toisaalta hieman harmi jos jokainen biisi sisältää venytetyn kitarasoolon (siis studioversioon nähden) vaikka Marinon soitosta kovasti diggaankin niin mies on myös hyvä biisintekijä. Space is deep |
aikavaikea 06.09.2005 06:51:55 | |
---|
Nyt löytyi! Ei tosin cd:nä, mutta vinyylin sain. Tai oikeammin saan, kaveri on sen eilen lähettänyt. Kiva päästä kuuntelemaan pitkästä aikaa muutakin kuin sitä c-kasettia, joka ei enää ihan äänentoistoltaan ole nautittavassa kunnossa. Pyydämme kohteliaimmin osoittamaan valituskonttorillemme tarpeelliset valituksenne! |
Jäärä 06.09.2005 15:02:21 | |
---|
Parasta Marinoa IMO. Itse nostan levyn jopa 80-luvun rock-levyjen Top-10:iin. Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä. |
Musta Arkipyhä 06.09.2005 20:51:40 | |
---|
Itse nostan levyn jopa 80-luvun rock-levyjen Top-10:iin. Voisinpa minäkin nostaa sen sinne myös. Space is deep |
pmh76 11.09.2005 23:38:55 | |
---|
Huomasin että Inside Out lafka julkaisee noi Marinon 80-luvun levyt tänä syksynä Remasteroituina versioina eli Full Circle'86, Double Live'88 ja From The Hip'90. Kyllä se Juggernaut kuitenki paras Marino on minunkin mielestäni. Kane Recordsilla on hyvä valikoima Marinoa ku kaikki löytyy hyllystä suoraan. Frank Zappa oli kova jätkä! |
aikavaikea 15.09.2005 09:50:09 | |
---|
Eilen vasta huomasin Arimanin tilaustuotekatalookia vilkuilla ja sieltähän tuo cd:kin olisi löytynyt. Eli täällä http://www.ariman.fi/tilaustuotteet/ nämä Marinot: Esittäjä Tuotteen nimi Formaatti Julkaistu Hinta MARINO, FRANK From The Hip CD 01.07.94 11.70 MARINO, FRANK Juggernaut CD 05.03.04 19.40 MARINO, FRANK Power Of Rock'n'roll CD 05.03.04 19.40 MARINO, FRANK & MAHOGANY Double Live CD 30.06.90 12.60 MARINO, FRANK & MAHOGANY Double Live CD 30.06.90 14.50 MARINO, FRANK & MAHOGANY Double Live -reissue- CD 30.07.90 15.50 MARINO, FRANK & MAHOGANY From The Hip -reissue- CD 30.07.90 15.50 MARINO, FRANK & MAHOGANY Full Circle -reissue- CD 30.07.90 15.50 MARINO, FRANK & MAHOGANY Live CD 11.05.89 10.10 MARINO, FRANK & MAHOGANY Live 78 =remastered= CD 23.01.01 16.00 MARINO, FRANK & MAHOGANY Real Live 2CD 30.07.90 21.10 MARINO, FRANK & MAHOGANY Real Live 2CD 25.11.04 18.30 MARINO, FRANK & MAHOGANY What's Next CD 22.02.00 19.40 MARINO, FRANK & MAHOGANY World Anthem CD 26.06.03 9.60 "I have buck teeth. I sucked my thumb until I was 11... and then I went on to suck other things..."
-Rosanna Arquette |
Lonesome 15.09.2005 11:58:25 | |
---|
Sony on kai sitten haudannut kokonaan sen 3 cd:n boxin, jonka Frank Marino itse kokosi jo vuosia sitten. Huono homma. Aika hyvä setti olisi ollut, imo: http://www.mahoganyrush.com/sony.htm Tuo oli joskus esim. Cdon.comissa tilattavissa, mutta eihän se koskaan ilmestynyt.... "This is my truth, tell me yours." |
aikavaikea 15.09.2005 12:01:07 | |
---|
Sony on kai sitten haudannut kokonaan sen 3 cd:n boxin, jonka Frank Marino itse kokosi jo vuosia sitten. Huono homma. Aika hyvä setti olisi ollut, imo Eipä hassumpi, ei. Heh, äkkiä laskettuna kuusi (6) biisiä Juggernautilta :-). "I have buck teeth. I sucked my thumb until I was 11... and then I went on to suck other things..."
-Rosanna Arquette |
JC 15.09.2005 12:08:42 | |
---|
Aika turhalta boksilta vaikutti, kun kaikki levyt ovat aika helposti saatavilla. MARINO, FRANK & MAHOGANY Double Live -reissue- CD 30.07.90 15.50 MARINO, FRANK & MAHOGANY From The Hip -reissue- CD 30.07.90 15.50 MARINO, FRANK & MAHOGANY Full Circle -reissue- CD 30.07.90 15.50 Nuo näin Fennicassa. Kannet on pistetty uusiksi. En ollut tunnistaa. |
Aika turhalta boksilta vaikutti, kun kaikki levyt ovat aika helposti saatavilla. Aika helposti? Ainakin hinta on noilla yksittäisillä cd:levyillä aivan toista luokkaa, koska Sony ei ole vaivautunut esim. Juggernauttia ja Power of R&Ria julkaisemaan. Tuo boxi oli aikoinaan cdon.comissa tulossa myyntiin n. 27 € hintaan. Tietysti megafanit haluaa kaikki alkuperäiset albumit, sen ymmärrän. Eli tuollaiset boxit on sikäli turhia. Mulle riittäis tuo lähes 4 tuntia täyttä tavaraa/nuo biisit kohtuulliseen hintaan. Mitäs vein vinyylit divariin... "This is my truth, tell me yours." |
rheinone 20.09.2005 10:31:01 (muokattu 20.09.2005 10:33:59) | |
---|
Mulla on levyhyllyssä ainoastaan World Anthem, joka sekin on ihan jees lätty. Marino tekee hyviä piisejä, hienoja riffejä ja soittelee kitaraa taitavasti. Jotenkin en vaan ole koskaan digannut hirveesti Marinon laulutyylistä, joka on mun makuun ehkä turhan kliininen. Juggernauttia tuli kuunneltua paljonkin silloin kun se tuli ulos. Itse asiassa Juggernaut oli se levy, josta kiinnostustuin koko Marinon tuotannosta. En ole kyllä pariinkymmeneen vuoteen kuullut levyä, mutta muistan että sen sisältäneen oivallista tykitystä. Kai se mullakin jossakin C-kasetilla on... nostan levyn jopa 80-luvun rock-levyjen Top-10:iin. Oho, toi on jo aika paljon sanottu! All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |
jjhjelt 28.09.2005 12:40:44 | |
---|
Varmaankin yksi kovimmista KOSKAAN tehdyistä albumeista. |