Aihe: In PES We Trust!
1 2 3
Mule
14.09.2005 20:57:33

Ainoa uskonto jota tuen (ja joka on kehittynyt huomaamatta fundamentalismin puolelle) on Konamin Pro Evolution Soccer -sarja.

Muut, mitä mieltä? Kehtaako joku vielä tunnustaa ostavansa jokasyksyisen FIFAn?
Pastilli? (+leikit) Bella Italia #6
Planetist
14.09.2005 21:04:27
Kyllä minä tykkään, mulla on PES2. En vain osaa, mutta ei se mitään.
-septimisti-
14.09.2005 23:27:20
Sarjan neljäs osa löytyy boksille. Ihan hyvä, mutta ei läheskään täydellinen, toisin kuin osa ihmiskunnasta tuntuu ajattelevan. Johonkin ketjuun taisin noita puutteita listata vittuunnuksissani jokin aika sitten. Ehkä paras joukkueurheilupeli jota olen pelannut, mutta se nyt ei välttämättä tarkoita että peli oli läheskään virheetön, pessissä on yhä todella isoja puutteita.

Tuo käsittääkseni lähiaikoina kauppoihin pongahtava 5:s osa ei ainakaan toistaiseksi ole ostoslistalla. Mitä joskus googletin, niin suurin mainostettu uudistus oli talviolosuhteissa pelattavat matsit huuruituvine hengityksineen. Kiinnostaa rottiakin.
k1mm0
15.09.2005 00:12:32 (muokattu 15.09.2005 00:13:06)
Kolmosta olen pelannut. Pelattavuushan siinä on ihan hienoa, mutta _suuri_ puute oli oikeiden liigojen, joukkueiden ja pelaajien puuttuminen. Ei jaksanut oikein kiinnostaa siitä johtuen.
Kaikki paskanpuhujat joutuvat toivottavasti joskus syömään sanansa.
-Pelsi

Tabiteollisuus takoo tasokkaita tabulatuureja
Börje
15.09.2005 00:55:41
PES1:ä tuli pelattua aikoinaan satoja tunteja kyllästymättä oikeastaan ollenkaan. Se peli nosti elämäni laatua paljon, ottaen huomioon, että se on peli. Loput sarjan pelit on jäänyt kokematta. Pelottaa jopa hieman kuinka lujaa PES4 minut imaisee sisäänsä kun sen joskus hankin. Kuinkas paljon muuten tuo PES4 on ykkösestä kehittynyt?
"Juhani sano mulle kesällä että saan olla täällä. Heti ku ylläpito lähettää mulle privatviestiä tyyliin: "nyt helvetiin" niin lähen heti." -Mahe
-septimisti-
15.09.2005 01:36:01
Kaverilla oli megadrivellä joku konamin pro evolution soccer tms. Samaa sarjaa kuitenkin selvästi, en sitten versionumerosta tiedä. Peliä tuli pelattua ns. ihan vitusti.

Aika hassua että tuo pes4 tuntui todella samanlaiselta ja melko samanlainenhan se on. Myös pelien viat ovat hyvin samankaltaisia. Megadrive soccerissakin mies juoksi vain kahdeksaan eri suuntaan, vaikka tosin selkeästi räikeämpänä kuin nelosessa. Rajaheitoissa ei pystynyt miestä pitämään. Koneen puolustus (ja omat) olivat helisemässä kun juoksi laidasta 90 asteen kulmassa maalia kohti jne. Myös jatkuva tunne siitä että vain pari pelaajaa kerrallaan on 'aktiivisia' puolustustöissä oli tuttu jo megadrive versiossa - siinä muistaakseni kirjaimellisesti yksi pelaaja kerrallaan yritti ottaa palloa pois.

Mikähän tuon pelin versio / nimi oli? Vois koittaa tuota jollain emulaattorilla. Muistan että argentiinan kärkimiesten nimet olivat Fiore ja Capitole(tms).
papitsu
15.09.2005 07:31:19
PES3 on itselläni. Pelattavuus on melko hyvää ja ainoa asia joka jäi häiritsemään oli oikeitten joukkueitten ja pelaajien puute. Sitten jossakin netissä törmäsin semmosiin ladattaviin systeemeihin missä sai kakki maajoukkueet ja liigajoukkueet aidot.
IHAN OIKEESTI PIKKU GEE ON COOL!
MULLA ON SEN KAIKKI KOLME LEVYÄ JA SEN KAHEKSAN SINKKUA!! JA SITTEN VIELÄ SE ERIKOIS LEVY SE XXS!! VÄHÄxx SE ON IHQ!!1
THV-Klubi #42
Weke
15.09.2005 13:22:41
Ehkä paras peli koskaan. Moninpelinä mahtavaa. Saa nyt nähdä millanen se viides osa on.
"Fuck yeah!" - James Hetfield
Larry
15.09.2005 15:56:28
Paras peli, koskaan, ikinä, missään.
Kyllä lapset mukavia on, mutta tekotapa on ihan YÄK!
Planetist
15.09.2005 16:58:34
Oranges29!
Mr. Wolf
15.09.2005 17:07:14 (muokattu 15.09.2005 17:08:04)
Yksin pelattuna varsin tylsä, mutta kaverin kanssa täyden 10 arvoista hupia. Tosiaankin, varsinkin vaikeimmalla vaikeustasolla, konetta vastaan pelattessa alkaa ärsyttää tietyt typeryydet.
R.Cooley
15.09.2005 17:21:09
Mä luulin, että tässä puhuttiin niistä eläin-karkki-pötkylöistä.
k1mm0
15.09.2005 17:27:36
Mä luulin, että tässä puhuttiin niistä eläin-karkki-pötkylöistä.

Ne on PEZejä.
Kaikki paskanpuhujat joutuvat toivottavasti joskus syömään sanansa.
-Pelsi

Tabiteollisuus takoo tasokkaita tabulatuureja
R.Cooley
15.09.2005 17:29:02
Ne on PEZejä.

aih. no aika multaa muistin.
Muhvi
15.09.2005 20:51:00
Yksi parhaista peleistä. Ikinä. Missään. Vielä kun omassa kontrollissa olevat pelaajat lakkaisivat liikkumasta itsekseen (esim. puskutilanne) niin yeah!
From the Evil forces of Skeletor!
fridgebuzz
16.09.2005 14:23:02

On hyvä.
POISTETAAN: Ibanez Modern Fusion; vaihto esim. virityskoneistoon, mikkeihin, muihin pedaaleihin (mm. EQ, Enhancer)
kingdom
17.09.2005 16:38:29
Kenties paras peli koskaan, ainakin paras urheilupeli. Ykkösestä lähtien on tullut peliä jauhettua, mutta nelosen pelaaminen alkaa todellakin lähennellä jo uskonnon piirteitä. Fundamentalisti myönnän olevan minäkin. Mutta on pessissä heikkouksiakin, jotka varsinkin tappioasemassa ovat erittäin vittuunnuttavia. Osa näistä saattaa esiintyä vain Tanskalla (ainoa joukkue jolla pelaan), mutta kummiskin esim:

- pelaajien oikeiden nimien puuttuminen suuressa osassa seuroista
- vasen pakki pilaa lähes aina paitsioansan
- jotkut moket ovat uskomattomia tunareita, eivätkä edes yritä jos pallo NÄYTTÄISI olevan menossa ohi maalin
- kone vaihtaa automaattisesti pelaajaa (paljon turhia kortteja tämän takia, muutenkin olisi parempi jos pelaajaa voisi vaihtaa myös täysin manuaalisesti)
- hyötynäkökohta on paska
- joskus vaan pallo ei suostu menemään maaliin...

Loistava peli jokatapauksessa.
rautakiisu
19.09.2005 12:47:19
Osa näistä saattaa esiintyä vain Tanskalla (ainoa joukkue jolla pelaan), mutta kummiskin esim:

- vasen pakki pilaa lähes aina paitsioansan

... johtuu Tanskasta.

- kone vaihtaa automaattisesti pelaajaa (paljon turhia kortteja tämän takia, muutenkin olisi parempi jos pelaajaa voisi vaihtaa myös täysin manuaalisesti)

senhän voi valita manuaalivaihdolle

- joskus vaan pallo ei suostu menemään maaliin...

... johtuu Tanskasta

PES5:n demo on tullu nettiin, koittakaapa.. alkaa olemaan jo hemmetin realistista
Hasta la victoria siempre!
Peoplez
19.09.2005 14:59:50
Mikähän tuon pelin versio / nimi oli? Vois koittaa tuota jollain emulaattorilla. Muistan että argentiinan kärkimiesten nimet olivat Fiore ja Capitole(tms).

Pelin nimi on International Superstar Soccer tai International Superstar Soccer Deluxe. PS2-aikanahan tän sarjan nimi vaihtui Pro Evolution Socceriin eli PESiin. Aina ovat olleet parhaita futispelejä nämä Konamin tuotokset. Suuri yleisö tainnut löytää nämä kuitenkin vasta näitten viimeisten PESien myötä.
"Silence! You're in the presence of octopus royalty!" -Ultros MegaMan Club #014 - Hat Man
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)