Aihe: Ozzy etsimässä uuttaa kitaristia
1 2 3 4 511 12 13 14 15 16 17 18
spede from hell
15.09.2005 04:13:33 (muokattu 15.09.2005 04:15:03)

Entäs nyt?

nolo pässi
Jesus shaved my soul and sold it to BeelseB.o.B.
Zakk
15.09.2005 09:16:35
Sitähän mä oon teille yrittänyt sanoa...?!!

Heh joo, mut kyl se taitaa kuitenkin hakea sitten uutta kitaristia ensisijaisesti studioon
zakklabel
16.09.2005 14:32:41
Heh joo, mut kyl se taitaa kuitenkin hakea sitten uutta kitaristia ensisijaisesti studioon

Mitään uutta kitaristia ei välttämättä olla etsimässä. Zakk sanoi taannoin haastattelussa, että kun Ozzy käskee hypätä, Zakk kysyy: kuinka korkealle. Ozzyn leirikin tajuaa ettei wylden tasoisia kepittäjiä notku joka kadunkulmassa. Veikkaan, että zakk jatkaa bändissä kunhan Black label societyn jenkkirundi on ohi. Ozzy haluaisi tehdä levyllisen slovareita.... Kukapa osaisi niitä paremmin tehdä ku zakk ja ozzy yhdessä.
Kassu
16.09.2005 15:16:55
Mitään uutta kitaristia ei välttämättä olla etsimässä. Zakk sanoi taannoin haastattelussa, että kun Ozzy käskee hypätä, Zakk kysyy: kuinka korkealle. Ozzyn leirikin tajuaa ettei wylden tasoisia kepittäjiä notku joka kadunkulmassa. Veikkaan, että zakk jatkaa bändissä kunhan Black label societyn jenkkirundi on ohi. Ozzy haluaisi tehdä levyllisen slovareita.... Kukapa osaisi niitä paremmin tehdä ku zakk ja ozzy yhdessä.

Jep, varsinkin slovarit on mun mielestä Zakkin erikoisala.
Aakoo
16.09.2005 16:30:46
Jeh..

BLS:n In this river on kaikkien aikojen hilpein slovari. Itse biisissä ei oo mitään vikaa, mutta se soolo.. Widdu, aina repee!
spede from hell
18.09.2005 08:52:25

Jeh..

BLS:n In this river on kaikkien aikojen hilpein slovari. Itse biisissä ei oo mitään vikaa, mutta se soolo.. Widdu, aina repee!

En mä ainakaan repee?!! Hyvä soolohan se on!
Flick
18.09.2005 09:22:58

En mä ainakaan repee?!! Hyvä soolohan se on!

Niin munkin mielestä.
Mies joka on juonut olutta samasta tuopista Zakk Wylden kanssa :)
Abugali
18.09.2005 12:50:37
Ei vaan oikeen tollanen kunnon tilutus sovi tollasiin hitaisiin kappaleisiin miun mielestä.
spede from hell
18.09.2005 12:52:39

Ei vaan oikeen tollanen kunnon tilutus sovi tollasiin hitaisiin kappaleisiin miun mielestä.

Klonkku onkin asunut luolassa pikkusen liian pitkään!
Zakk
19.09.2005 09:23:52

Kuunteleppa book of shadowssia, siinä on joka biisi akustinen ja kaikissa on tilutus soolot ;) Kyl ne ihan hyvin sopii ku wyldestä on kyse, se nyt vaa on sen tyyli.
HC
19.09.2005 18:27:56
btw. Ozzyn balladeissa wylde heittelee pirun hillittyjä sooloja useimmin, vaikka on siellä muutama enemmän tilukin joukossa, mutta näin yleisesti mies saa kyllä tyylinsä esiin ihan hitaillakin sooloilla, ja balladien kohdalla monesti hyvä näin.
Kassu
19.09.2005 19:44:50

kuunteleppa laajemmin hepun tuotantoa
Aakoo
19.09.2005 20:23:56
Kuunteleppa book of shadowssia, siinä on joka biisi akustinen ja kaikissa on tilutus soolot ;) Kyl ne ihan hyvin sopii ku wyldestä on kyse, se nyt vaa on sen tyyli.

Tää on kyllä paras perustelu ikiniä.. Melkein sait plussan, mutta onneksi tulin järkiini ennen kuin painoin linkkiä ;-P Wylde on yksi munkin suosikki kitaristeista ja mafia on yksi vuoden suosikki uutuuksista, mutta tuo soolo on puhdas tyylirikko..
Abugali
19.09.2005 22:34:45
Olen kyllä kuunnellut Wylden kamaa ihan tarpeeksi, että tietäisin millaista hän soittaa, mutta ei edelleenkään MINUN mielestäni sovi tuo tilutus tuohon, jos olisi akustisella vedellyt jonkun niin olisi ollut parempi.
spede from hell
20.09.2005 06:17:48

Olen kyllä kuunnellut Wylden kamaa ihan tarpeeksi, että tietäisin millaista hän soittaa, mutta ei edelleenkään MINUN mielestäni sovi tuo tilutus tuohon, jos olisi akustisella vedellyt jonkun niin olisi ollut parempi.

No sun täytyy kuunnella sitä niin pitkään että tykkäät. Hangover music v.o.l. IV:llä on kans melkolailla akustista kamaa ja varsinki biisi nro.11, eli woman don´t cry, on loistava. Koko levy on loistava. Kaikki levyt omistavana voin sanoa että Zakk on loistava ja B.L.S. se vasta loistava onkin!!! Aivan loistavia tilulilutilutilu sooloja ja akustisia sooloja ja loistavia SOOLOJA! Ja hiton loistavia biisejä...
Do I make my self clear?!!
Super-Jari
20.09.2005 06:51:11
Do I make my self clear?!!

Kyllä. Mitä luultavimmin Abugalikin nyt pitää nopeista sooloista hitaissa biiseissä.
"Eip helvata, minä tässä alasti koneen ääressä , ni eiköhän naapurin täti mene äitin kanssa ikkunan takaa ja kattoo tänne..."
KMT
"Olitko lähettämässä pikaviestejä?"
BaariMikko
Akiman
20.09.2005 06:58:40

Spede from Hell is truly a Spede from Hell.
:: LEVYARVIOT, HAASTATTELUT YM. -> SONOS METALLICOS :: #SONOSMETALLICOS @ IRCNET ::
spede from hell
20.09.2005 08:21:39 (muokattu 20.09.2005 08:23:02)

Spede from Hell is truly a Spede from Hell.

Thanks. I really, REALLY, try hard.
Zakk
20.09.2005 09:41:01 (muokattu 20.09.2005 09:45:07)
Tää on kyllä paras perustelu ikiniä.. Melkein sait plussan, mutta onneksi tulin järkiini ennen kuin painoin linkkiä ;-P Wylde on yksi munkin suosikki kitaristeista ja mafia on yksi vuoden suosikki uutuuksista, mutta tuo soolo on puhdas tyylirikko..

Heheh, mielipide kysymyshän tuo on, mutta ei se musta wylden tapauksessa tyylirikko ole, siltä kun osaa odottaa tuollaista nopeaa sähkis sooloa akustisessakin kappaleessa.

Mut joo, ei mulla tohon mitään muita perusteluja löydy ;) Sanomattakkin varmaan selvää että Book of Shadows on mielestäni yksi miehen parhaista soolo levyistä, ja siinä on suuressa osassa myös nuo soolot.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)