Aihe: Suomen MTV käynnistyy 19.09.2005
1 2 3 4 5 6 7 8
Parasite
14.09.2005 13:02:06
Aloittaisivat ennemmin vaikkapa Rankka aamu - Tuplabasaria uuteen päivään -ohjelman.
Jaa.. Siinähän olisi hyvä ajatus...
slowdive
14.09.2005 13:08:04
Luulisin että se Headbangers ball näyttä suomalaistakin matskua jos se kerran palaa ohjelmistoon vain Suomea varten? Tai no ainakin toivon niin.

No eikö sitä ole kokoajan tehty, se ei vaan ole MTV Nordicilla näkynyt. Tuskinpa se sisältöön vaikuttaa vaikka sitä täällä taas näytettäisikin.
"One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (Bob Marley)
kirjoittelija
14.09.2005 13:26:07
No eikö sitä ole kokoajan tehty, se ei vaan ole MTV Nordicilla näkynyt. Tuskinpa se sisältöön vaikuttaa vaikka sitä täällä taas näytettäisikin.

Niin, kun en tiedä. Minun mielestäni Nyt se palaa ohjelmistoon, mutta vain Suomessa tarkoittaa sitä ettei sitä näy missään paitsi Suomessa.
On kivaa olla kiva.
Dunga
14.09.2005 13:31:05
Rankka aamu - Tuplabasaria uuteen päivään -ohjelman.

Luin notta Remun aamu - Tuplabasaria...

Mutta kyllähän tuota kohtaan on tietyt ennakkoluulot, en silti tuomitse ennen kuin näen.
Oh man, I shot Marvin in the face. IMIK #4 Romantikkoitkijät #24
slowdive
14.09.2005 13:35:03
Niin, kun en tiedä. Minun mielestäni tarkoittaa sitä ettei sitä näy missään paitsi Suomessa.

On sitä jenkeissä tehty ja näytetty koko ajan. MTV Nordic jakaantuu pohjoismaittain omiin kanaaviinsa ja vain MTV Finland alkaa tuota HBB:ta näyttää. Sitä se meinaa.
Resonance
14.09.2005 14:31:36
Todennäköisesti koko homma sössitään alun jälkeen... Toivottavasti sieltä tulee jotain oikeasti hyvää musiikkia eikä kokoaikaa mitään ameeriikan musiikkia.
Soitat syntikkaa? Ootsä joku räppijätkä!?!?!?
Deino
14.09.2005 15:59:59

http://www.telkku.com/telkku?ks=0&p=20050919

Miksi en näe ohjelmalistassa mitään MTV:n tapaista? Ja miltä kanavalta sen kuuluisi tulla?
Metalli on musiikkia. Muu on pehmopuhetta.
slowdive
14.09.2005 17:50:18
http://www.telkku.com/telkku?ks=0&p=20050919

Miksi en näe ohjelmalistassa mitään MTV:n tapaista? Ja miltä kanavalta sen kuuluisi tulla?

MTV = Music Television
Ei kai sitä tarvi mitään muuta tehdä kuin katsoa, kyllä se ohjelma suomalaiseksi siellä sitten vaihtuu kun vaihtuu.
Jos taas ei MTV näy, niin ei kai se näy jatkossakaan.
Paradigma
14.09.2005 20:23:06

Saisivat lisätä MTVn Digitarjontaan ku niitä perkeileitä nyt on säädetty.
http://www.mikseri.net/artists/?id=21846
Black Star
14.09.2005 20:43:52

Saisivat lisätä MTVn Digitarjontaan

Jep. Viimeisen parin vuoden aikana ei ole tullut lähestulkoon yhtään ohjelmaa joka olisi saanut minut vakuuttuneeksi siitä että digiboksin osto kannatti.
"Launch the Polaris, the end doesn´t scare us, when will this cease, the warheads will all rust in peace!"
Prog
14.09.2005 20:46:05
Missä kohdassa infossa jäi epäselväksi, että Suomen MTV tulee MTV Nordicin tilalle, jolloin kanava näkyy samalla tavalla Suomen televisiossa peruskaapelikanavien rinnalla, kuin nykyinenkin MTV.

No mistä helvetistä minä tietäisin mikä on MTV Nordic.
Ukkosenjumala
14.09.2005 21:42:00
Hyvästi South Park, Jackass ja Pimp My Ride. Tiedän, olen huono ihminen ja katselen noita.

Soneraplazalta lainattua:

"Music TV:n kanavatarjontaa sopeutetaan suomalaisille katsojille 18.9. alkaen. Kanavalla aletaan tarjota paikallista Music TV -tuotantoa, ohjelmien juontajat puhuvat suomea ja ulkomaiset ohjelmat saavat suomenkielisen tekstityksen. Ohjelmavalinnassa kiinnitetään erityistä huomioita suomalaisten katselijoiden makuun ja toivomuksiin.

Music TV:n suomalaisjuontaja Axl Smithiä tullaan näkemään ruudussa yhä useammin. Smith johtaa 18.9. alkavaa suomalaista MTV News-ohjelmaa. Toinen erityisesti Suomelle tuotettu ohjelma on MTV Fahrenheit -soittolista, jossa katsojat voivat Music TV:n nettisivuilla itse äänestää suosikkiartistejaan. Katsojille tarjotaan myös uusia kansainvälisiä ohjelmia sekä vanhoja suosikkeja, kuten Pimp My Ride ja South Park.

Music TV lanseerasi paikallisesti sopeutetun kanavan Tanskaan viime keväänä. Katsojalukumäärä kasvoi 45 prosentilla heti ensimmäisen kuukauden aikana ja on sen jälkeen kasvanut tasaisesti.

MTV Music Television on maailman suurin tv-kanavaverkosto. Se on vuodesta 1981 asti toiminut 24 tunnin viihdekanavana lähinnä nuorille katselijoille. Pohjoismaissa ja Baltian maissa Music TV tavoittaa tänä päivänä 6,8 miljoonaa kotitaloutta. Se lähettää ohjelmia Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Suomessa, Eestissä, Latviassa ja Liettuassa."

Elikkä näyttäs siltä, että Pimppaa Mun Kosla ja Etelä-Puistosta ei ainakaa tarttis luopua näillä näkymin, vaan niihin tulisi vielä kaupanpäällisiksi tekstitykset.. Mikä ei ainakaa mua haittaa. Ja tota HBB:a ootan myös mielenkiinnolla.
Kai se on sitten niin...
spede from hell
14.09.2005 22:16:59 (muokattu 14.09.2005 22:19:23)

MTV killed rock´n roll!!! Ei tarttis MTV-Finlandia, eikä oikeastaan muitakaan emtiiveitä. Olen rehellisesti sitä mieltä että maailmassa on jo liikaa poppia, blingblingiä ja jopa metallia... Ainakin jos se on sitä F***íng nuunuumetallia. Rock radio takas!!! Ja metalliliiton Fleiming presidentiks!!!

Ja miten nämä tämmöset emtiivii jutut liittyy raskaaseen musiikkiin?!! Ei taatusti mitenkään! Pois täältä, moiset.
Jesus shaved my soul and sold it to BeelseB.o.B.
Resonance
14.09.2005 22:27:15
MTV killed rock´n roll!!! Ei tarttis MTV-Finlandia, eikä oikeastaan muitakaan emtiiveitä. Olen rehellisesti sitä mieltä että maailmassa on jo liikaa poppia, blingblingiä ja jopa metallia... Ainakin jos se on sitä F***íng nuunuumetallia. Rock radio takas!!! Ja metalliliiton Fleiming presidentiks!!!

Ja miten nämä tämmöset emtiivii jutut liittyy raskaaseen musiikkiin?!! Ei taatusti mitenkään! Pois täältä, moiset.

Allekirjoitan.
Oletteko nähneet mustaa miestä soittamassa heviä?!!?
spede from hell
14.09.2005 22:42:23 (muokattu 14.09.2005 22:42:58)

Nääh, kuitenkin siellä tulee pelkästään jotain mainstream heviä tyyliin kotiteollisuus, mokoma ja muuta sontaa.

Niin just. Jotain v***n nickelbackia yms. Niin ja tietenki rasmusta aivan sikana! Jos tulee Jami sääpallon technicölööriä tai nekatiivia niin mä räjähdän!!!
...täytyypä antaa verenpaineen laskea ja hengityksen tasaantua... ...phuuh... Onneks sitä ei ole pakko katsoa...

mutta silti mua niin korpee ja kyrpii!
Moratoria
14.09.2005 22:45:27
Onneks sitä ei ole pakko katsoa...

Onpas. Se on vähän niinku Salatut Elämät. Taisiis enhän mä katso salkkareita... Siis Salattua Elämiä.. öh...
spede from hell
14.09.2005 23:56:52 (muokattu 15.09.2005 00:03:15)

Onpas. Se on vähän niinku Salatut Elämät. Taisiis enhän mä katso salkkareita... Siis Salattua Elämiä.. öh...
...salaisia eläimiä...

Pakko tunnustaa etten kato... -no en ainakaan vapaaehtoisesti, siis salaisia eläimiä! Toivotaan että se headbangers ball lunastaa lupauksensa ja olis edes puoliksi niin hyvä ku aikoinaan...
Olihan se blondi hevimimmi, joka sitä juonsi, tosi ROCK ja välillä ROLL!
Kimmo72
15.09.2005 00:15:47
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.SSK#1
Bilharzia
15.09.2005 11:14:40
Luulisin että se Headbangers ball näyttä suomalaistakin matskua jos se kerran palaa ohjelmistoon vain Suomea varten? Tai no ainakin toivon niin.

Jos ne meinaa näyttää metallia vaan öiseen aikaan niin pitääpä heti avata palautehanat. En ymmärrä sitä logiikkaa että Suomessa metalli on todella suosittua, joten näytetäänpä metallivideoita öisin. Ei kaikki raskaan musiikin kuuntelijat todellakaan ole mitään kaikki yöt valvovia vampyyreja, meikäläinenkin on tällainen tavis joka simahtaa arki-iltaisin VIIMEISTÄÄN kymmeneltä. Vituttaa jos sitten raskaampaa tavaraa tulee vaan öisin.

MTV:n perusmeininki on ollu sitä että jos jotain vähänkin ihmeellisempää kuvamateriaalia löytyy videosta niin sitä pidetään liian "lapsille pelottavana" näytettäväks päiväsaikaan. RAUS! YÖAIKAAN!

Ei oo ees kyse mistään arveluttavasta materiaalista. Joku helvetin märylin mänsön, meikkinaamaäijä ilman paitaa vemputtelee ranteitaan jossain kellarissa. Just just, ei laiteta prime timeen semmosta touhua.
Mää keksin tähän joskus jotain hienoo.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)