Teijo K. 15.07.2005 20:25:24 | |
---|
Kato homman nimi on se etta (sori tassa ei ola aeaekkoesiae) hoidat itsellesi tasan sellaiset vehkeet joista olet aina haaveillut. Eli niinko parhaat mita on, ei kompromisseja. Tulee kalliiksi, mutta siihen loppuu gas. Miulla se ongelma on ollut että en ole aina haaveillut mistään. Mutta onneksi nyt on niin hyvät kamat että ei tarvitse ikinä vaihtaa. Huoltaa vain korkeintaan. "Oi korkein onni: rakkaus, tutkimukset! Ne ovat molemmat persoonallisuutensa, itsensä unohtamista." -von Ranke. |
Pekka J. 11.09.2005 00:10:01 | |
---|
Minultakin lähti viimeinkin nauhaton AV-basso työstöön. Voisin pistää kuvaa omakuvaan jahka valmistusprosessin aikana tulee jotain kuvia. Tässä ei vaan saakeli malttaisi odottaa lokakuulle-marraskuulle asti sitä :) Semmonen syyhyäminen jo prkl. Ja tässä vähän specsiä jos kiinnostanee: 4 string fretless bass with neck thru construction Neck lamination of Maple and Mahogany, 7 pieces Ebony fingerboard,24 frets, veneer as lines on fretboard, side dots only. Headstock wood as Top on the body, Maple.... Body Poplar back and Root Maple as Top hidden underneath fingerboard. Brownish color on the top light, back darker. Hardware chrome,Gotoh Tuners, Single rails bridge system. Kent Armstrong Pickups Soapbar 4. Electronics as Active/passive switch. 2x Volume Push/pull for switching coils on each pickup. 3 band EQ, Basses,Mids and Treble,9V battery Daddario strings, Hardshell case. |
NYdoll 11.09.2005 01:00:16 | |
---|
Paljonko tuli hintaa tuolle nauhattomalle vehkeellä? Niin ja minkäslainen lankun muotoilu siinä mahtaakaan olla? "Rock 'n' Roll should make you wanna fuck. If it doesn't, it ain't Rock 'n' Roll" -Blackie Lawless |
Pekka J. 11.09.2005 12:17:46 | |
---|
|
pardy 11.09.2005 20:08:36 | |
---|
Äh, täällä sitä vaan ruokitaan mun gasia, just tota mallia oon pitkään kuolannu. Voi olla ne kuvat mitä sitten tuosta vehkeestä nään se viimenen tikki... |
Wil-J 12.09.2005 18:48:28 | |
---|
Hohoo. Ales nauttii mun ankaran mainostus/pohjatyön hedelmistä ;) Sönkötystä ja röytöä jo vuodesta 1986. |
Pekka J. 13.09.2005 08:28:09 | |
---|
Hohoo. Ales nauttii mun ankaran mainostus/pohjatyön hedelmistä ;) perkuleen gas iski samantien, kiitos sinun :) noh, valittu kansipuu näkyy jo omakuvassa. |
Wil-J 13.09.2005 09:27:20 | |
---|
perkuleen gas iski samantien, kiitos sinun :) noh, valittu kansipuu näkyy jo omakuvassa. :) Hyvän näkönen läpäre. Sönkötystä ja röytöä jo vuodesta 1986. |
J.Hollström 13.09.2005 10:41:30 | |
---|
:) Hyvän näkönen läpäre. Minusta toi on ihan hirveen näköne, etenkin toi käppyrä sarvi. No, meitä on moneen junaan, onneksi... |
rijopu 13.09.2005 16:26:58 | |
---|
Minusta toi on ihan hirveen näköne, etenkin toi käppyrä sarvi. No, meitä on moneen junaan, onneksi... Makuasiat voivat muuttua... Mä tein yhdelle jampalle sellaisen CarlThompson-tyyppisen basson moniväripuineen ja koukkusarvineen ja ajattelin sen olevan törkein basso maailmassa. Mutta kun olin pari kuukautta sitä ajoittain työstänyt soittokuntoon, niin huomasinkin tykkääväni siitä muotoilusta. Pitää jossain vaiheessa tehä itelle sellainen koukkubasso. Toinen muutos makuasiassa on Jazz-basson body. Ennen en tykännyt siitä ollenkaan, mutta nyt jotenkin sen muodot on sulautunut mun mielessä ihan kohtuu tyylikkääksi kokonaisuudeksi. |
Pekka J. 13.09.2005 22:53:40 | |
---|
Makuasiat voivat muuttua... Katsotaan sitten tuon valmistuttua että kuinka monella iskee GAS kiinni koukkusarviseen ;) Visio mun päässä tuosta omasta valmiina jo pistää kuolanerityksen uuteen uskoon. |
mmosorin 14.09.2005 16:26:57 | |
---|
Katsotaan sitten tuon valmistuttua että kuinka monella iskee GAS kiinni koukkusarviseen ;) Niimpä, mutta kyllä tuo koukkusarvi noista hienoin on, oma AV:ni kotiutui tuossa heinäkuun puolenvälin tienoilla ja se on juuri tuolla koukerolla varustettu. |
Mitenkäs se wil-j tilaskaan ton basson siltä, jonkun postifirman kautta? Ja miten se tuli maksaan puolet vähemmän, ne postikulut nimittäin? |
Wil-J 14.09.2005 23:06:34 | |
---|
Mitenkäs se wil-j tilaskaan ton basson siltä, jonkun postifirman kautta? Ja miten se tuli maksaan puolet vähemmän, ne postikulut nimittäin? Tsekin posti palveli sangen ystävällisesti, maksoi muistaakseni 56€. Sönkötystä ja röytöä jo vuodesta 1986. |
mmosorin 15.09.2005 09:27:45 | |
---|
Jep ton 56€ se kustannuttaa. |
Progbass 15.09.2005 09:33:49 | |
---|
Tsekin posti palveli sangen ystävällisesti, maksoi muistaakseni 56€. Hmm, eihän se normaalikaan shipping ole kun 60€, vai onko toi justiinsa se normaali lähetystapa? heh. |
Wil-J 15.09.2005 10:39:14 | |
---|
Hmm, eihän se normaalikaan shipping ole kun 60€, vai onko toi justiinsa se normaali lähetystapa? heh. Siin oli joku varovainen käsittely/vakuutussetti mukana... Sönkötystä ja röytöä jo vuodesta 1986. |
Pekka J. 16.09.2005 09:03:47 | |
---|
Tsekin posti palveli sangen ystävällisesti, maksoi muistaakseni 56€. No onhan tuo ihan kohtuullinen hinta maksaa ulkomailta Suomeen kun täällä maan sisäiset lähetykset maksaa ihan suolasia, suoraan sanoen paskamaisen paljon. Lähetin rhoads-mallisen kitaran laukun kanssa tossa keväällä niin hintaa sille tuli Suomen sisäisellä lähetyksellä päälle 60euroa, noh oli sillä laukullakin kokoa jonkinverran. |
Progbass 21.09.2005 20:28:48 (muokattu 21.09.2005 20:30:11) | |
---|
Munkin avbassoa ruvetaan pikapuoliin tekemään. Ton muotonen siitä kai tulee(ylempi malli tuolla omakuvassa), ellen muuta mieltä viime sekunnilla, en muuten oikein tykänny niistä koukkusarvista niin piti valita toi muoto. |
Pekka J. 22.09.2005 13:44:13 | |
---|
Munkin avbassoa ruvetaan pikapuoliin tekemään. Ton muotonen siitä kai tulee(ylempi malli tuolla omakuvassa), ellen muuta mieltä viime sekunnilla, en muuten oikein tykänny niistä koukkusarvista niin piti valita toi muoto. Ihan pätevän näköinen malli, mitäs puita ajattelit valita bassoon? |