Dr. Muff 13.09.2005 16:15:11 | |
---|
Minun mielestäni Pink Floyd on ärsyttävä ja huono bändi. Mikä Pink Floydissa ärsyttää? Ja miksi se on huono bändi? Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen. Tuumasta toiseen. |
carnation 13.09.2005 16:45:02 | |
---|
Mikä Pink Floydissa ärsyttää? Ja miksi se on huono bändi? Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen. Okei, olen yrittänyt kyllä kuunnella sitä mutta mitään ei jää mieleen eivätkä sävellyksetkään ole vakuuttaneet. Another Brick In The Wall on ärsyttävän puhkisoitettu, Wish You Were Here lälly, Comfortably Numb mielenkiinnoton (Scissor Sistersien versio on parempi), Shine On You Crazy Diamondeista tai muista progeiluista en kostu yhtään, Dark Side Of The Moon on tylsä pop-levy johon kohdistunutta hehkutusta en ymmärrä ja psykedeliapop-jutut kuten Bike ja See Emily Play saavat minut hermoromahduksen partaalle. Ärsyttäviä biisejä. Ja johtuen ennakkoasenteistani, en kertakaikkiaan pysty keskittymään sen vertaa että kuuntelisin levyistä esim. The Wallin, Wish You Were Heren tai Animalsin läpi siinä toivossa että sieltä jotain mielenkiintoista löytyisi. Yleensä kuuntelen kyllä paljonkin progea ja vastaavaa mutta Pink Floydissa on vain se jokin mikä ei sytytä. Ehkä se on yleisestiottaen hyvä ja merkittävä bändi, mutta ei minä en ole ollenkaan vakuuttunut heidän musiikistaan. "Etsin itseäni, mmm." |
Lord of the strings 13.09.2005 21:38:12 | |
---|
Black Sabbath on paska. Tylsiä riffejä. Oletko kuullut muitakin biisejä kuin Paranoidin, Sweet Leafin ja Iron manin. Iommin riffit ovat helvetin hyviä. "Who are you? How did you get in?" "Well, i'm the locksmith and.. I'm the locksmith." Pastilli? |
The Nakkisormi 13.09.2005 21:58:32 | |
---|
Mokoma, Judas Priest, Stone |
Feggy 14.09.2005 09:39:27 | |
---|
Mokoma, Judas Priest, Stone Taitaa olla aika hukkaanheitettyä vaivaa uskoa, että metalli on jokamiehen musiikkia. Minä en voisi vähempää välittää noista kolmesta. |
Rattata 14.09.2005 10:04:57 | |
---|
Taitaa olla aika hukkaanheitettyä vaivaa uskoa, että metalli on jokamiehen musiikkia. Minä en voisi vähempää välittää noista kolmesta. Ei niistä silti kuule paljoa nikottelua. Johtunee varmaan siitä, että suurin osa tajuaa olla hiljaa jos kyseinen musatyyli ei nappaa yhtään. valametti olj hajonna muanantaena nii laetettiin kunnon paskoo sisälle nii sammu sitten. THV-klubi #8 |
tigrushka 14.09.2005 10:34:53 | |
---|
Ei niistä silti kuule paljoa nikottelua. Johtunee varmaan siitä, että suurin osa tajuaa olla hiljaa jos kyseinen musatyyli ei nappaa yhtään. Miksi pitäisi "tajuta" olla hiljaa? Onko ko. musiikkityyli ns. pyhä lehmä? Joutuuko kuolemanleirille jos ei tykkää? Kukamitähä? I got stripes ^..^ |
Rattata 14.09.2005 11:29:08 | |
---|
Miksi pitäisi "tajuta" olla hiljaa? Onko ko. musiikkityyli ns. pyhä lehmä? Joutuuko kuolemanleirille jos ei tykkää? Kukamitähä? Sitä meinasin, että minä olen hiljaa esimerkiksi blackmetal bändeistä, koska ei nappaa kuitenkaan. Miksi siis haukkuisin jotain bändiä, joka ei jo pelkän tyylinsä takia miellytä? Em. bändit ovat kuitenkin omassa tyylissään varsin päteviä ja pidettyjä bändejä ja siksi niistä ei paljoa nipotusta kuule. valametti olj hajonna muanantaena nii laetettiin kunnon paskoo sisälle nii sammu sitten. THV-klubi #8 |
tigrushka 14.09.2005 11:43:39 | |
---|
Sitä meinasin, että minä olen hiljaa esimerkiksi blackmetal bändeistä, koska ei nappaa kuitenkaan. Miksi siis haukkuisin jotain bändiä, joka ei jo pelkän tyylinsä takia miellytä? Eli jos ei tykkää jostain tietystä tyylilajista niin sitä ei sitten saa kommentoida mitenkään? Ei edes anoa ettei pidä/ ettei nappaa/ ettei voisi vähempää kiinnostaa? Ymmärtääkseni haukkuminen on kuitenkin aika lailla eri asia kuin vain sen sanominen ettei tykkää. Em. bändit ovat kuitenkin omassa tyylissään varsin päteviä ja pidettyjä bändejä ja siksi niistä ei paljoa nipotusta kuule. Eivätköhän aika monet bändit ole päteviä ja pidettyjä omassa lajissaan. Ne jotka "nipottavat" eivät vain satu tykkäämään ko. tyylistä. Ja tämä epäilemättä pätee moniin muihinkin musiikinlajeihin kuin metalliin, joten miksi sen pitäisi olla erityisasemassa? I got stripes ^..^ |
Rattata 14.09.2005 12:01:11 | |
---|
Eli jos ei tykkää jostain tietystä tyylilajista niin sitä ei sitten saa kommentoida mitenkään? Ei edes anoa ettei pidä/ ettei nappaa/ ettei voisi vähempää kiinnostaa? Ymmärtääkseni haukkuminen on kuitenkin aika lailla eri asia kuin vain sen sanominen ettei tykkää. En sanonut ettei saisi kommentoida mitenkään. Mutta usein jos joku tyyli ei uppoa yhtään, niin kommentoinnit tuppaavat menemään siihen, ettei niitä osata perustella. "Paskaa!" -tyyliset heitot ovat silloin kovin yleisiä. Kyllähän mä voisin yrittää arvostella jotain bm-bändiä, mutta minkä ihmeen takia kun en kuuntele koko genreä ja näin ollen en tiedä siitä mitään? Eivätköhän aika monet bändit ole päteviä ja pidettyjä omassa lajissaan. Ne jotka "nipottavat" eivät vain satu tykkäämään ko. tyylistä. Ja tämä epäilemättä pätee moniin muihinkin musiikinlajeihin kuin metalliin, joten miksi sen pitäisi olla erityisasemassa? Ähh, ei se ole erityisasemassa. Kunhan otin esimerkin. Mutta niinhän se pätee muihin tyyleihin. valametti olj hajonna muanantaena nii laetettiin kunnon paskoo sisälle nii sammu sitten. THV-klubi #8 |
tigrushka 14.09.2005 12:06:21 | |
---|
Mutta usein jos joku tyyli ei uppoa yhtään, niin kommentoinnit tuppaavat menemään siihen, ettei niitä osata perustella. "Paskaa!" -tyyliset heitot ovat silloin kovin yleisiä. Tuo on kyllä totta. Kyllähän mä voisin yrittää arvostella jotain bm-bändiä, mutta minkä ihmeen takia kun en kuuntele koko genreä ja näin ollen en tiedä siitä mitään? Tuokin, ei tosiaan ole järkeä kommentoida jotain mitä ei ole edes kuullut/joutunut kuulemaan/kuunnellut. Ähh, ei se ole erityisasemassa. Kunhan otin esimerkin. Mutta niinhän se pätee muihin tyyleihin. Jou. Kiitoksia vastauksesta. I got stripes ^..^ |
salmivaara 14.09.2005 12:30:02 | |
---|
Eli jos ei tykkää jostain tietystä tyylilajista niin sitä ei sitten saa kommentoida mitenkään? Ei edes anoa ettei pidä/ ettei nappaa/ ettei voisi vähempää kiinnostaa? Ymmärtääkseni haukkuminen on kuitenkin aika lailla eri asia kuin vain sen sanominen ettei tykkää. Onko tuo sitten välttämätöntä? Meinaan vaan että kuka siitä hyötyy että menen vaikka tonne proge-puolelle julistamaan jokaisen topicciin et "henkilökohtaisesti en pidä progesta". Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain |
tigrushka 14.09.2005 12:40:25 | |
---|
Onko tuo sitten välttämätöntä? Ei tietenkään. Meinaan vaan että kuka siitä hyötyy että menen vaikka tonne proge-puolelle julistamaan jokaisen topicciin et "henkilökohtaisesti en pidä progesta". Ei kukaan, eikä tuossa olisi mitään pointtia: ajan ja energian tuhlausta. Mutta tämä threadihan ei ole minkään valtakunnan genresidonnainen threadi vaan "Mistä bändistä/artistista ei juurikaan kuule nikottelua?" -threadi. Ja em. kysymyksestä näemmä väistämättä seuraa se että kun joku nimeää jonkun bändin tai artistin niin joku toinen tulee välittömästi käyttämään veto-oikeuttaan mikä heille toki suotakoon tässä nimenomaisessa threadissa. I got stripes ^..^ |
Flow 14.09.2005 12:45:50 | |
---|
Enpä muista tilitinkö jo Beatlesistä. Ärsyttävä bändi enkä käsitä mikä siinä nyt on niin hienoa... I'll take the emergency bat-tunnel. It comes out on Highway One and I can catch a bus to Gotham City - Robin |
Hohhoijaa 14.09.2005 17:07:29 | |
---|
Pikkukakkosen Röllillä on tosi hyviä biisejä. Tämä on fakta ja tästä ei saa olla erimieltä, sama juttu ku niitten vanhojen blues-äijien kanssa. Kyllä! Pitäisikö kaivaa ne kasetit tuolta naftaliinista... heh. Sinä! Avatarin tarpeessa? Ota yhteyttä. Saatavilla mm. kauhu- ja eläinaiheisia. |
Nick Cave & The Bad Bandista, koska ko. kollektiivin kuuntelijat eivät harrasta ulkonakäyntiä tai sosiaalisia suhteita. |
Jani The Rock 14.09.2005 18:24:08 | |
---|
Nick Cave & The Bad Bandista, koska ko. kollektiivin kuuntelijat eivät harrasta ulkonakäyntiä tai sosiaalisia suhteita. Juurikin näin, mutta olisko se kumminkin Bad Seeds. Daddy Was A Preacher But Mama Was A Go-Go Girl! Bella Italia #1
MegaMan Club #002 - Quiff Man |
Järvihirviö 14.09.2005 23:58:17 | |
---|
Juurikin näin, mutta olisko se kumminkin Bad Seeds. Onhan se =) |
KädetönRumpali 15.09.2005 09:40:17 | |
---|
Nick Cave & The Bad Bandista, koska ko. kollektiivin kuuntelijat eivät harrasta ulkonakäyntiä tai sosiaalisia suhteita. Onhan se aika paha yhtye. Itse tosin nikottelin bändin kohdalla aluksi, mutta sitten lopetin kaikki sosiaaliset suhteeni ja vetäydyin sisätiloihin. En viitsi halkoa hiuksia, siitä saa vain kaksihaaraisia. S.T. #4 |
Raipe 16.09.2005 12:18:17 | |
---|
Beatlesia on vaikea haukkua. Eikä ole. Simppeliä ja ärsyttävää auraalista ulostetta tuo minun korviini on. Kaiken lisäksi maailman yliarvostetuin bändi. Jos joku käy vittuileen niin kannattaa sanoa sille:"Dissected Corpse Emulation Wars" |