Järvihirviö 14.09.2005 18:03:35 | |
---|
Mutta hyvä vastaus mun kohdalla on Karlheinz Stockhausenin Gesang der jünglinge Melkein samoilla linjoilla jatkaa Aphex Twinin Qwarek-biisi. (olen muistaakseni mainostanut tota jossain muuallakin) |
Fantômasin delirium cordia. |
Henko 14.09.2005 19:25:25 | |
---|
Goblin - Dawn of dead Tai sit Daemonia: Goblin-tyyppien nykykuuloiset versiot vanhoista viisuista. Olen true-uskottava. |
lxi 14.09.2005 20:31:34 | |
---|
Shub-Niggurath ja Univers Zero. Ensiksimainitun yhtyeen levy Les morts vont vite on yksiselitteisesti pelottavinta musiikkia mitä olen kuullut. Myös UZ on ehdottoman suositeltavaa, tsekatkaa vaikka levyt Heresie ja Ceux de dehors. The fact that no one understands you doesn't make you an artist. kuunneltua |
mr_b 14.09.2005 20:45:22 | |
---|
Halloween-elokuvan tunnusmusiikki. Bauhaus: Bela Lugosi is dead tai Hollow Hills Joskus tuhansia vuosia sitten tuli radiosta joku Rockradion speciaali kauhurockista. Nauhoitin sen sellaisella Basfin keltaiselle kasetille ja kuuntelin haltioituneena outoja lauluja mustista autoista ja kuolemasta ja kaikesta synkästä. Hieno nauha, löytyisiköhän vielä jostain.... Assume the position! |
tähtivaeltaja 14.09.2005 22:55:55 | |
---|
'Hämärän rajamailla' (twilight zone) ja myös 'tales from the crypt' tunnari. Klassisen puolelta löytyy hyviä. Bach - Toccata ja fuuga D mollissa, jotain tollasta. Älkää niitä deathmetal juttuja tänne laittako, nehän on vain mättöä, en usko että kysyjä tarkoitti ihan sitä... 'Why do you necessarily have to be wrong just because a few million people think you are?' -FZ |
KädetönRumpali 15.09.2005 08:28:23 | |
---|
Ohan se. Ja siihen päälle sitten Twin Peaksin soundtrack. Kun tämä ja Cavekin tuli jo mainittua, niin jään toistaiseksi sanattomaksi. En viitsi halkoa hiuksia, siitä saa vain kaksihaaraisia. S.T. #4 |
lethus1 15.09.2005 09:32:36 | |
---|
Aghast: "Hexerei im Zwielicht des Finsternis" Täydellistä musiikkia kuunneltavaksi yksin kotona, ja pimeässä tottakai. Meikäläiselle ainakin antaa todella inhottavat sävärit. |
jalka 15.09.2005 14:03:04 | |
---|
Älkää niitä deathmetal juttuja tänne laittako, nehän on vain mättöä, en usko että kysyjä tarkoitti ihan sitä... joo en kysynyt, mutta eipä rangaista ihmisiä. Sellasta hämyistä kamaa haeskelin "Jos se et oo sie, ni sitten se on joku muu."
Máuf? |
tähtivaeltaja 15.09.2005 14:36:28 | |
---|
joo en kysynyt, mutta eipä rangaista ihmisiä. Sellasta hämyistä kamaa haeskelin Rakastan Deathmeteliä, ei siinä mitään. aattelin vaan... Hmmm.. yleensäkin jenkkien kauhuleffojen musat ovat sellasta tummaa jousilla soitetun dronen päälle rakennettua synkistelyä. Aliens ja tollaset toimintakauhut yms. 'Why do you necessarily have to be wrong just because a few million people think you are?' -FZ |
jalka 15.09.2005 14:49:09 | |
---|
Rakastan Deathmeteliä, ei siinä mitään. aattelin vaan... Hmmm.. yleensäkin jenkkien kauhuleffojen musat ovat sellasta tummaa jousilla soitetun dronen päälle rakennettua synkistelyä. Aliens ja tollaset toimintakauhut yms. joo kuuntelenhan minäkin deathemetalia joskus, mut ihan sellasta en nyt haeskele. Lähinnä noi kauhuelokuvien musiikit sitten varmaan on sellasta mitä pitäis tutkailla tarkemmin. Kubrickin hohdossa on kyllä upeat soundtrackit. Ja hieno leffa "Jos se et oo sie, ni sitten se on joku muu."
Máuf? |
noir 15.09.2005 15:40:02 (muokattu 15.09.2005 15:42:56) | |
---|
Tom Waitsilla, tuolla Ameriikan tiikerillä, on aika riipiviä kappaleita nimissään, kaikkine kolisteluineen. Mainitaan noista vaikkapa What's he building in there, jonka musiikkivideo tuo kappaleen paranoiaan vielä viidennenkin ulottuvuuden. EDIT: Eipä sillä, kaimansa Tom Jones on myös suoltanut (pun intended) varsin kauheita kappaleita uransa aikana. Mä haluun sua - sulta ei kysytä. Totuus. |
lxi 15.09.2005 15:50:44 | |
---|
Älkää niitä deathmetal juttuja tänne laittako, nehän on vain mättöä, en usko että kysyjä tarkoitti ihan sitä... En pikaselauksella näe yhtään death metal -artistia ketjussa. Mainitsemaani Shub-Niggurathia ei pidä sekoittaa liki samannimiseen meksikolaiseen DM-orkesteriin; minä tarkoitin ranskalaista kokoonpanoa, jonka musiikissa ei ole metallin häivääkään, mutta synkkyyttä senkin edestä. The fact that no one understands you doesn't make you an artist. kuunneltua |
pehko 15.09.2005 19:02:09 | |
---|
"We are fucking better than you! That's why fuck you! FUCK! YOU! And buy a t-shirt. Good night!" Devin Townsend @ Waldrock 2005 |
krushing 15.09.2005 19:25:29 | |
---|
Bohren & Der Club of Gore (Black Earth ja Geisterfaust ainakin, "hittilevy" Sunset Mission on aika lähellä Badalamentin Twin Peaks -maalailua) Dead Voices on Air En Nihil Deathprod (lähinnä Treetop Drive ja Morals & Dogma) ...äkkiseltään tulee mieleen...enemmän liikutaan ehkä synkeissä ambiensseissa kun varsinaisessa *kauhussa*... |
carnation 15.09.2005 19:51:47 | |
---|
Einstürzende Neubauten: Armenia Burzum: Den Onde Kysten Burzum: Svart Troner Burzum: Gebrechlichkeit 1 "Etsin itseäni, mmm." |
kiss 15.09.2005 19:59:00 | |
---|
alice cooper welcome to my nightmare.. kuuntele koko albumi niin nousee kaikki karvat pystyyn..ainakin mulla nousee... on se pienikin nyrkki vaikea kaivaa hampaiden välistä pois |
tähtivaeltaja 15.09.2005 23:38:17 | |
---|
alice cooper welcome to my nightmare.. kuuntele koko albumi niin nousee kaikki karvat pystyyn..ainakin mulla nousee... ... sieltäkin..? hihihi..? 'Why do you necessarily have to be wrong just because a few million people think you are?' -FZ |
Jormaz 16.09.2005 05:11:01 | |
---|
Ilmestyskirjan soundtrackilta 4. raita - Orange Light. Tätä on käyttänyt Megadeth aikanaan keikkaintrona. Noh, ei tää nyt varsinaista kauhumusiikkia ole mutta kuiteski.. In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
ekikoo 16.09.2005 16:30:58 | |
---|
en tiiä mainitsiko tätä jo joku mutta Akira Yamaokan jutut Silent Hillien soundtrackeilla on kai jonkin verran painostavia Iron Maidenin Stranger in a strange land+ Deja vu+ Dream Theater jolta loppuu ideat= Strange deja vu |