häläppääjä 14.09.2005 17:43:52 | |
---|
Hommaa, saat ystävän, joka ei koskaan jätä, eikä petä toisin kuin me ihmiset. Onhan siinä oma hoitamisensa, mutta se on sen arvoista. :) Poika on aivan innoisaan, kun velimiehen koira pyörii tuosa joskus.Jos täsä jäneskoiran laittas, kunhan nuo jänekset vähä lissääntyy. Mistä minä tiijän.. |
faith 14.09.2005 17:44:48 | |
---|
Hommaa, saat ystävän, joka ei koskaan jätä, eikä petä toisin kuin me ihmiset. Onhan siinä oma hoitamisensa, mutta se on sen arvoista. :) Tämä olis tarkotus, mutta nyt ei aika riitä hoitamiseen. Kultasen noutajan olen aatellu hankkia itelleni parin vuojen päästä, ku on tarpeeksi aikaa sen huolehtimiseen. "Kylmä kahvi kaunistaa, mutta kun vatsa ei vedä niin paljon kuin naama vaatisi." |
Sertzo S 14.09.2005 17:45:40 | |
---|
Tämä olis tarkotus, mutta nyt ei aika riitä hoitamiseen. Kultasen noutajan olen aatellu hankkia itelleni parin vuojen päästä, ku on tarpeeksi aikaa sen huolehtimiseen. tuo oma kuva jo antaa hieman viitteitä siihen. :) |
häläppääjä 14.09.2005 17:46:42 | |
---|
Koiraa vaan ei voi kusettaa puhelimessa..... No, säähän vasta hokasitki.. Mistä minä tiijän.. |
faith 14.09.2005 17:49:58 | |
---|
tuo oma kuva jo antaa hieman viitteitä siihen. :) No niin no.. se on siinä ihan vaan sen takia että se oma kuva näyttää aika järkyttävältä. Eli en viitti aiheuttaa muille mnettilisille traumoja =) "Kylmä kahvi kaunistaa, mutta kun vatsa ei vedä niin paljon kuin naama vaatisi." |
Sertzo S 14.09.2005 17:54:45 | |
---|
No niin no.. se on siinä ihan vaan sen takia että se oma kuva näyttää aika järkyttävältä. Eli en viitti aiheuttaa muille mnettilisille traumoja =) No, äläpä nyt, etköhän liioittele. Ei täällä kenenkään esteettisiä ominaisuuksia arvioida ja arvostella, mutta symbolisoikoon tuo koiranpentukuva sinua, eikä ollenkaan huono valinta. :) |
häläppääjä 14.09.2005 17:56:02 | |
---|
No niin no.. se on siinä ihan vaan sen takia että se oma kuva näyttää aika järkyttävältä. Eli en viitti aiheuttaa muille mnettilisille traumoja =) Tosiaan, pittääpä ruvetakki kuvan vaihtoon.On nimittäin ikävä jos jonku elämä menee alamäkeen meikäläisen kuvan takia..Siispä toimeen! Mistä minä tiijän.. |
Tosiaan, pittääpä ruvetakki kuvan vaihtoon.On nimittäin ikävä jos jonku elämä menee alamäkeen meikäläisen kuvan takia..Siispä toimeen! Äläpäs muuta viserrä, pitää kai tuo mennä ottaan pois.. Olo kuin Aku Ankalla... |
faith 14.09.2005 18:01:05 | |
---|
No, äläpä nyt, etköhän liioittele. Ei täällä kenenkään esteettisiä ominaisuuksia arvioida ja arvostella, mutta symbolisoikoon tuo koiranpentukuva sinua, eikä ollenkaan huono valinta. :) No, sitä kritiikkiä on tullu sen verta palion että on tainnu alkaa itekki uskoa sitä. Mut toi goldie vois kuvata ihanneminää, ainaki luonteen osalta =) "Kylmä kahvi kaunistaa, mutta kun vatsa ei vedä niin paljon kuin naama vaatisi." |
faith 14.09.2005 18:03:41 | |
---|
Äläpäs muuta viserrä, pitää kai tuo mennä ottaan pois.. Höpötystä. "Kylmä kahvi kaunistaa, mutta kun vatsa ei vedä niin paljon kuin naama vaatisi." |
häläppääjä 14.09.2005 18:10:32 | |
---|
Äläpäs muuta viserrä, pitää kai tuo mennä ottaan pois.. Niin justiin, annahan siimaa Mistä minä tiijän.. |
häläppääjä 14.09.2005 18:11:50 | |
---|
Nyt on muuten omakuva kohillaan? Mistä minä tiijän.. |
faith 14.09.2005 18:12:52 | |
---|
Nyt on muuten omakuva kohillaan? Heh.. No pittää minunki leikkiä. Palataan asiaan =) "Kylmä kahvi kaunistaa, mutta kun vatsa ei vedä niin paljon kuin naama vaatisi." |
manjaana 14.09.2005 18:12:55 | |
---|
Höpötystä. Jeps, myöhäistähän se on enää rypistellä kun p...a on jo housussa.. ;o/ Olo kuin Aku Ankalla... |
manjaana 14.09.2005 18:13:36 | |
---|
Niin justiin, annahan siimaa Otahan kiinni ni viskasen... ;o) Olo kuin Aku Ankalla... |
faith 14.09.2005 18:16:39 | |
---|
hehehehhehehe... =) "Kylmä kahvi kaunistaa, mutta kun vatsa ei vedä niin paljon kuin naama vaatisi." |
häläppääjä 14.09.2005 18:17:11 | |
---|
Otahan kiinni ni viskasen... ;o) Kiinni on! Mistä minä tiijän.. |
faith 14.09.2005 18:18:43 | |
---|
Jeps, myöhäistähän se on enää rypistellä kun p...a on jo housussa.. ;o/ No ei. Mie laitoin sinne kommenttia kuvas alle.. "Kylmä kahvi kaunistaa, mutta kun vatsa ei vedä niin paljon kuin naama vaatisi." |
manjaana 14.09.2005 18:18:56 | |
---|
Kiinni on! Pitääkö..... ? Olo kuin Aku Ankalla... |
häläppääjä 14.09.2005 18:19:56 | |
---|
hehehehhehehe... =) Ei voi olla...Sanoppa miksi et oo teheny tuota aikasemmin???? On kyllä aivan ihana! Mistä minä tiijän.. |