Jööhannes 07.09.2005 20:51:52 | |
---|
Miten monet teidän bändeistä yrittää saada aikaan selkeästi omaa juttua, että erottus biljardipallona pingispallojen joukosta? Millasta tyyliä haette? Meillä, sekotetaan tämmöistä vanhaa rässiä ilosempana versiona, uutta jenkkimetallia ja siihen melodisuutta lisäksi. Eli tavallaan "iloista mäiskettä". :) Röhröh, kvakvakvak. |
miscage 07.09.2005 20:52:47 | |
---|
Kysymykseen en osaa vastata, mutta hieno omakuva. "Fuck that. When did mediocrity and banality become a good image for your children? I want my children to listen to people who fucking rocked. I don't care if they died in puddles of their own vomit. I want someone who plays from his fucking heart." |
IommI 08.09.2005 14:43:25 | |
---|
Meillä on vaikutteita paljon näistä vanhojen pappojen bändeistä..esim: Deep Purple, Black Sabbath, uriah heep yms..mutta ei haluta kuulostaa liikaa samanlaisilta, eli omia sovelluksia kehissä. |
Jööhannes 08.09.2005 15:58:16 | |
---|
Kysymykseen en osaa vastata, mutta hieno omakuva. Kiitokseni. :) Röhröh, kvakvakvak. |
Perza 08.09.2005 20:19:50 | |
---|
Kävin tossa kuunteleen teidän bändiä tuolla nettisivuilla ja kyllähän toi ihan silleen hyvältä kuulosti, mut ei se oikeestaan niin hirveen omaperästä ollu. Sitte itse kysymykseen näin yleisesti. Itte oo aina ajatellu noi bändien omat jutut silleen, et ei sitä tarvii luoda mitään uutta ja ihmeellistä, koska siinä äikki huomaa, et kaikki onjo joskus tehty... Mun mielestä se pointti on siinä, et sen minkä tekee, tekee vitun hyvin. Esim. vaikka nyt joku kolmen soinnun Rocki biisi, niitä on tehty tuhansia, mut jos sä ja sun bändi tekee vielä yhen ja ihan sika hyvin, ni seki toisaalta erottuu vaikka ei ookkaan mitään uutta ja erillaista. Turhaa |
Jööhannes 08.09.2005 21:29:30 | |
---|
Kävin tossa kuunteleen teidän bändiä tuolla nettisivuilla ja kyllähän toi ihan silleen hyvältä kuulosti, mut ei se oikeestaan niin hirveen omaperästä ollu. Juuh, meinasin laittaa tähän samaan, mutta en sitten viittinyt, ettei liiaksi mainostamiseksi mene. Siis niin, ne biisit, mitä siellä nyt on, on vanhoja, ja lisää on tulossa kun saadaan demo loppuun. Sitten myöhemmille äänitteille on tulossa näitä ihkauusia biisejä, ja enemmänkin niistä minä puhuin tuossa kuvauksessa. :) Kiitoksia vaan kuitenkin, että jaksoit sivuille asti raahautua. :) Röhröh, kvakvakvak. |
Jumina5/6 08.09.2005 21:46:37 | |
---|
Yksi tapa tietenkin on että ei tee aina(/koskaan) biisejä selvinpäin. Tämä johtaa uskomattomiin järjettömyyksiin biiseissä, joka taasen johtaa joskus helvetin hyviin ideoihin. Ja ei, emme soita streetrockia. Jos metsässä kaatuu puu, eikä kukaan ole maistamassa sitä, minkä värinen se silloin on? |
Wk 08.09.2005 21:56:09 (muokattu 08.09.2005 21:57:28) | |
---|
Meidän bändi on kyllä semmonen sekotus eri tyylilajeja että siks ei mitään aikaan saadakaan :D mutta itse kun teen biisejä, pyrin yksinkertaisesti tekemään sellaisia mistä itse pidän, oli se miljoona kertaa tehtyä tai ei... suoranaiseen plagiointiin en tietysti pyri :) Yksi tapa tietenkin on että ei tee aina(/koskaan) biisejä selvinpäin. Tämä johtaa uskomattomiin järjettömyyksiin biiseissä, joka taasen johtaa joskus helvetin hyviin ideoihin Kännissä tulee armotonta shittiä, joka pitää jostain syystä aina nauhottaa ja jota jälkeenpäin ei voi kuunnella... paitsi kännissä :) WK |
apenaattori 08.09.2005 22:40:34 | |
---|
Meillä on vaikutteita paljon näistä vanhojen pappojen bändeistä..esim: Deep Purple, Black Sabbath, uriah heep yms..mutta ei haluta kuulostaa liikaa samanlaisilta, eli omia sovelluksia kehissä. Olisikos teillä biisejä esim. mikserissä? Haluaisin käydä kuuntelemassa. Go ahead, punk, make my day! |
tähtivaeltaja 09.09.2005 20:28:41 | |
---|
En koskaan ymmärrä näitä "oma tyyli" -kysymyksiä. Miksei voi tehdä sitä mitä tulee sielusta? No, jos ei tule mitään omaa, niin kai sitä voi tehdä palapelinkin? Olen nyt kai hieman hukassa, jaa... 'Why do you necessarily have to be wrong just because a few million people think you are?' -FZ |
IommI 13.09.2005 10:29:26 | |
---|
Olisikos teillä biisejä esim. mikserissä? Haluaisin käydä kuuntelemassa. Sorry ei vielä toistaiseksi, mutta joku kaunis päivä... meiltä puuttuu basisti joten musiikista puuttu se ainesosa joka jytyyttää niitä munaskuita.. |
tte oo aina ajatellu noi bändien omat jutut silleen, et ei sitä tarvii luoda mitään uutta ja ihmeellistä, koska siinä äikki huomaa, et kaikki onjo joskus tehty... Mun mielestä se pointti on siinä, et sen minkä tekee, tekee vitun hyvin. Esim. vaikka nyt joku kolmen soinnun Rocki biisi, niitä on tehty tuhansia, mut jos sä ja sun bändi tekee vielä yhen ja ihan sika hyvin, ni seki toisaalta erottuu vaikka ei ookkaan mitään uutta ja erillaista. Olen samaa mieltä. Kaikki "tietoisesti ja tarkoituksellisesti erilaisen kuuloinen" kuullostaa omiin korviini ainakin... no jaa. Kyllä se oma tyyli sieltä tulee. Virallisesti semi-urpo! ÄrLä #009 |