ozzfest74 14.09.2005 14:22:16 | |
---|
Onkohan kenelläkään hajua seuraavien vinyyleiden arvosta? Black Sabbath, Paranoid -singel, Vertigo side a) paranoid side b) wizard ..ei pitäis löytyä ihan joka jannun arkistoista! Metallica 4-kuvalevyn pläjäys, jossa haastatteluja & musaa single kokoiset levyt, mv-kuvilla taitaapi olla ..and justice for all ajoilta Onko tietoa hintapolitiikasta, nämä nimittäin löytyy! |
joo mutta mulla on duo tornadon vinyylisingle nimmareilla. Propaganda on propagandaa. Kuuntelen mäkin musiikkia, vaikka olen tutustunut MTV:n ohjelmatarjontaan. - Pira
Punttisika #3 Runkku Monsteri #4 |
Voitto Ankka 14.09.2005 15:00:36 | |
---|
Onkohan kenelläkään hajua seuraavien vinyyleiden arvosta? Black Sabbath, Paranoid -singel, Vertigo side a) paranoid side b) wizard ..ei pitäis löytyä ihan joka jannun arkistoista! Terve! Siis Paranoid/Wizard-singlestähän on kymmeniä versioita. Minullakin on viisi erilaista. Se yleisin versio taitaa olla englantilainen kuvakanneton Vertigo 6059 010 valkoisilla etiketeillä. Ebaylta noita irtoaa punnalla tai alle. Eli hieman tarkemmin pitäisi singlestäsi tietää, jotta mahdollista arvoa voisi arvioida. Omatoimisesti voit aloittaa Peter Englundin sivuilta: http://www.sabbath.se/Discography/paranoidvinyl7.html j. |
ozzfest74 14.09.2005 15:44:54 | |
---|
dankke ja kumarrus! |
Vasenniplaaja 14.09.2005 22:14:10 | |
---|
joo mutta mulla on duo tornadon vinyylisingle nimmareilla. Mitä vittua? Onks ne tehny vinyylisinkun? Hahahaa... Aria ariari isa, vena amiria asaria. |
Leper Messiah 15.09.2005 13:41:32 | |
---|
Mitä vittua? Onks ne tehny vinyylisinkun? Hahahaa... jep. sai ilmaseks kun otti nimmarit, makso markan jos ei. anteeksi offtopic. Propaganda on propagandaa. Kuuntelen mäkin musiikkia, vaikka olen tutustunut MTV:n ohjelmatarjontaan. - Pira
Punttisika #3 Runkku Monsteri #4 |
JoPa 15.09.2005 16:17:40 | |
---|
Vertigo 6059 010 n.18£ Englannissa ilmestynyt spiraali vertigo kannella, muualla bandikuvakansilla.. "Tosta poikki", sano Isildur.. |