Aihe: Mistä Razorback
1
mykle
14.09.2005 11:04:28
Olen tässä hommailemassa uutta kitaraa ja ulkonäön perusteella yksi vaihtoehto olisi Dean Razorback, mutta olisi se kiva kokeilla kitaraa ennen kuin maksaa siitä 1200e. Onko kukaan nähnyt myynnissä Suomen maalla kyseistä kitaraa tai onko omia kokemuksia kitarasta?
rosberg
14.09.2005 11:06:34
music123.com
lue noi faqit jenkkitilailusta.
keep on truckin!
McNulty
14.09.2005 11:11:03 (muokattu 14.09.2005 11:12:14)
www.musik-produktiv.de

Deanin Saksan edustaja tuo...

edit: Deanin edustus loppui Suomessa 1.1.2005 joten sen jälkeen Deanilla ei ole ollut maahantuojaa täällä. Tuota mallia ei ole Suomeen tuotu yhtäkään kappaletta ja jos jollain tuollainen Suomessa on, on se hankittu ulkomailta.
"Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something." -Plato (429-347eaa)
McNulty
14.09.2005 11:28:00
JuSu... sä kuuntelet ihan liian vähän Mötiköitä. Looks that kill katosnääs. Ei sen kitaran tartte olla hyvä tai edes käteensopiva kunhan se vaan näyttää helkkarin julmalta ja saa kavereilta skenepisteitä :)
"Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something." -Plato (429-347eaa)
JuSu
14.09.2005 11:52:18
JuSu... sä kuuntelet ihan liian vähän Mötiköitä. Looks that kill katosnääs.

Nii'i, Knock'em dead, Kid vaan... =)

Itseasiassa kun tuli puheeksi, autossa (enkä mä muualla oikeestaan levyjä kuuntelekaan) on viime aikoina pyörinyt lähinnä neljä levyä: Skid Row Skid Row, SOAD Mezmerize ja Crüelta Decade of Decadence ja Dr. Feelgood... Kaipa noita viimeksimainittuja pitäis kuunnella enemmän... =)

JuSu
Minä olen myyrä.
mykle
14.09.2005 12:26:37
Jos tarvitset floikan, niin esim. Ibanez RG:t ovat hiukkasen hilitymmän oloisia soittimia, mutta metallitotuus löytyy niilläkin.

Noi strato-tyyliset kitarat on vaan niin tylsän näkösiä. Niitäkin minulla on jo kaksi, niin pitäisi vähän jotain muuta kattella. Ja onhan se kätevää, kun kitaralla voi myös pilkkoa puita ja puolustautua vihaisia faneja vastaan.

Mutta ei kai tässä sitten muuta voi kun ostaa joku Les Paul vaikka niissä ei floikkaa olekkaan. Eipä se nyt niin tärkeä kapistus ole.
rosberg
15.09.2005 18:05:30
siis onhan se hurja, mutta jos mieli tekee niin wottahell?

dimebag on ihan kurko! ässä lähtee joka käänteessä hihasta. toinen vastaava on kyllä jason becker.
keep on truckin!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)