Olisko teillä näihin nauhoitteita ja/tai nuotteja? Onhan mulla jazz-albumeita kirjastollinen eli melkein mihin vain. Netistä kyllä löytää aika paljon sekä real-bookeja että midiäänitteitä, mulla pitäisi jossain olla sivujen osoitteita ja kun ehdin pistän esille. The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument. |
Martso 14.09.2005 09:17:50 | |
---|
Olisko teillä näihin nauhoitteita ja/tai nuotteja? Näistä on miljuunia eri versioita. Kannattaa mennä ihan suoriksi levykauppaan ja ostella eri muusikoiden stankku-levyjä läjä. Ei mene hukkaan ja kuuntelemalla oppii. Tanssimusassa on hyvät tunnelmat!! |
samulijp 14.09.2005 11:48:53 | |
---|
Tunnettuja jazz-balladeja. Sen mukaanhan eräs vähemmän tunnettu hevibändikin on saanut nimensä. Uus juttu mulle. Tainnut stankuista, tai biiseistä yleensä, ottaa todella moni bändi nimensä. "Kaikki muu paitsi musiikki on turhaa" Mnet |
M.i.k.key 14.09.2005 13:24:22 | |
---|
Olisko teillä näihin nauhoitteita ja/tai nuotteja? Tsekkaa noi mun linkit edellisellä sivulla. Mä lopetan nää hommat! |
baron 14.09.2005 21:34:36 | |
---|
Uus juttu mulle. Tainnut stankuista, tai biiseistä yleensä, ottaa todella moni bändi nimensä. Seuraavassa COB-miitissä soitan sulle, hieno piisi! The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument. |