hörhö 03.06.2003 11:28:57 | |
---|
Mm. olisi pitänyt opetella aivan uudet käsien asennot yli vuoden soiton jälkeen... aika hölmöä. Todennäköisesti opettaja olisi osannut opettaa jossain määrin paremman soittoasennon sulle ja vuosi soittoa on sellainen aika, että tuollaiset virheet on vielä mahdollisia korjata. Minusta ei yhtään hölmöä. "Tritonus on harmonian ketsuppi" -E Rautavaara |
Jabe 03.06.2003 21:31:33 | |
---|
En ota nykyään, mutta aikanaan kävin mm. Ile Rantamäen tunneilla. Itse olen opettanut jonkin verran, ja ensi talvena otan varmaan taas pari oppilasta (saa kysellä syssymmällä, jos on kiinnostuneita). |
ingle 03.06.2003 21:42:53 | |
---|
Itseopiskelu kunniaan! en oo ottanu tunteja, enkä otakkaan =D If assholes could fly, this place would be an airport. |
bistromath 04.06.2003 10:59:50 | |
---|
Ei tuntien ottaminen ole mikään välttämättömyys mun mielestä. Itseopiskelu vaatii ehkä enemmän vaan paneutumista. Pitäisi tietää mitä ja miten harjoitella jne.. Aikoinaan aloitellessani kitaransoittoa kävin yhden talven tunneilla. Saihan sieltä ihan hyvän pohjan ja perusasiat haltuun. Jossain vaiheessa aloin sitten tutkiskelemaan teoriaa ja muutenkin treenaamaan vähän määrätietoisemmin. Eli itse olen melkein opetellut sen minkä osaan. Vaikka kyllähän taas pari opetustuokiota jonkun kitarakonkarin kanssa voisi tehdä terää. |
Miikathebest 04.06.2003 15:01:59 (muokattu 04.06.2003 15:33:09) | |
---|
Todennäköisesti opettaja olisi osannut opettaa jossain määrin paremman soittoasennon sulle ja vuosi soittoa on sellainen aika, että tuollaiset virheet on vielä mahdollisia korjata. Minusta ei yhtään hölmöä. Soitto asennossani ei ollut mitään vikaa. Siis kun tää äijä olis opettanu että käsi täytyy pitää visusti nyrkissä(ei saa jäädä koloa). Tietysti se oli helpompaa, kun käsi teipattiin kiinni. Mitenkäs sitten väännellään nupikoita? Ja "lock your wrist"(se nyt on aika fiksua). Ja sitten peukalo ei olisi misään nimessä saanut näkyä kaulan takaa. Yhden kaverin peukalon se jopa teippasin kiinni kaulaan. Huh huh... Muuten se äijä oli ihan Ok. Mieletön virtuoosi, joka haluaa että kaikki soittavat samalla tavalla. onko tossa hirveesti jotain valittamista http://personal.inet.fi/musiikki/miikathebest/jumi.jpg |
JPL 04.06.2003 17:38:38 | |
---|
En ota nykyään, mutta aikanaan kävin mm. Ile Rantamäen tunneilla. Itse olen opettanut jonkin verran, ja ensi talvena otan varmaan taas pari oppilasta (saa kysellä syssymmällä, jos on kiinnostuneita). Nyt joutuu peesaamaan kun homma samallalailla. Eli Ilellä tuli oltua aikanaan ja itsellä oppilaita pari kappaletta. Off the Topic Jabe. Milloinkas sä kävit tutustumassa Uudenmaankadulla Ilen johdatuksella Led Bootsiin ja Memphis Funkiin ;-) Bluelightin sivut kohta
valmiit.
Seuraavat keikat
PoriJazz 07/03 ja Estonia Live Music festival 08/03 |
HS 04.06.2003 18:11:53 (muokattu 04.06.2003 18:12:35) | |
---|
Huomio, työnjohtaja! Viitospenkin mutterit ovat löysällä! |
JarnoH 05.06.2003 11:44:13 | |
---|
En ota nykyään, mutta aikanaan kävin mm. Ile Rantamäen tunneilla. Heh määkin kävin Ilkan tunneilla just puolisen vuotta, kun se asuu nykyään täällä Viitasaarella. " La ballerina si chiama bella rusa " |
Brian May jr. 05.06.2003 12:41:21 | |
---|
Oon ollu tunneilla koko sen ajan mitä oon soittanu, eli 5 vuotta, ja puolen vuoden yksinopetuksen jälkee onnistuin pyrkimisissä musiikkiopistoihin. Niistä 4 piti sitte valita 1 ja tässä sitä ollaan Itä-Helsingin musiikkiopistossa:P oonko mä muute nuorin kitaristi tääl näi?Ikä 14 vuotta. |
Jabe 05.06.2003 12:45:58 | |
---|
(Rantamäki) asuu nykyään täällä Viitasaarella. Kappas vaan. Ihmettelinkin, että mitä mies nykyään puuhaa. Viitasaari on jossain Keski-Suomessa, eikö totta? |
Ozzman 05.06.2003 12:46:07 (muokattu 05.06.2003 12:47:23) | |
---|
Oon ollu tunneilla koko sen ajan mitä oon soittanu, eli 5 vuotta, ja puolen vuoden yksinopetuksen jälkee onnistuin pyrkimisissä musiikkiopistoihin. Niistä 4 piti sitte valita 1 ja tässä sitä ollaan Itä-Helsingin musiikkiopistossa:P oonko mä muute nuorin kitaristi tääl näi?Ikä 14 vuotta. Et ole nuorin koska mäkin olen 14v! EDIT:Ja soitan kitaraa. Ariel - Ei vain puhdasta vaan yllätyspuhdasta! |
Brian May jr. 05.06.2003 13:40:32 | |
---|
Et ole nuorin koska mäkin olen 14v! EDIT:Ja soitan kitaraa. Mukava kuulla. Kauas oot soitellu? |
Keppis 05.06.2003 13:50:56 | |
---|
Kävin alle puolitoista vuotta tunneilla. Nyt ei oo tunneista mitää kuulunu yli puoleen vuoteen, mutta kyllähän sitä kotonakin kehittyy ja oppii uutta, niin että en oikeen niitä tunteja kaipaakkaan. Tosi miehet kuuntelee vaan ukkosen jyrinää ja kattelee kun hevoset paskantaa! |
JarnoH 05.06.2003 18:31:33 | |
---|
Kappas vaan. Ihmettelinkin, että mitä mies nykyään puuhaa. Viitasaari on jossain Keski-Suomessa, eikö totta? Jep, sata kilsaa Jyväskylästä pohjoseen päin. " La ballerina si chiama bella rusa " |
Rokkariarvid 06.06.2003 17:34:03 | |
---|
Otin(viime talven) tunteja, jota jotkut sanovat suomen parhaaksi blueskitaristiksi. Onko kukaan kuullut sellaista nimeä kuin Jarkka Rissanen??? syö jo perse! |
Miikathebest 06.06.2003 21:46:05 | |
---|
Terve
No tota vasemman käden peukaloo vois kyllä aika lailla laskee ;) Vanha kitaraopettaja löis taas kynällä ja lujaa. Tolla tavalla saa(ainakin minä saan) paremman tatsin venytyksiin, vibratoon ja pulloffeihin |
Milloinkas sä kävit tutustumassa Uudenmaankadulla Ilen johdatuksella Led Bootsiin ja Memphis Funkiin ;-) Sillon, kun Jeff Beck oli just levyttänyt Led Bootsin Wired -albumille :-) Ei vaiteskaan ... mutta on tästä jo n. 10 vuotta. |
Jani The Rock 11.06.2003 18:54:33 | |
---|
Ja hitto! Minähän en rupea maksamaan kenellekään siitä, että se sanoo "ei noin voi soittaa, pitää soittaa näin"! "I don`t wanna be a rock`n roll star, just wanna play my honky guitar..." -Peer Gynt |
Rokkariarvid 11.06.2003 23:10:29 | |
---|
Oonko mä muute nuorin kitaristi tääl näi?Ikä 14 vuotta. Noup! Ozzmanin lisäx minäkin olen XIV syö jo perse! |
Jabe 12.06.2003 18:58:50 | |
---|
Ja hitto! Minähän en rupea maksamaan kenellekään siitä, että se sanoo "ei noin voi soittaa, pitää soittaa näin"! Nii-i. Ja hyvässä opetuksessahan _ei_ nimenomaan ole kyse tuosta. Hyvä opettaja näyttää miten voi itse oppia. Hyvä opettaja näyttä eri mahdollisuuksia, ja avaa ovia. Hyvä opettaja inspiroi ja motivoi. |