Aihe: Suomen Big Brother
1 2 3 4 513 14 15 16 1766 67 68 69 70
jin
17.09.2005 22:04:50
Leikkihäät ja Timo sai Hannalta käsihoitoa suihkussa... Ellei minulle väärää tietoa kerrottu. Kyllä on lööppejä maanantaina! Ei jää seiskan toimittajat työttömiksi.
"It's because they're stupid, that's why. That's why everybody does everything." -Homer Simpson
pantzku
18.09.2005 18:23:10
Käykääpä lukemassa Pertun kommentteja tuolta. Joukossa on muutamia helmiä..
http://keskustelu.suomi24.fi/show.f … 00630&posting=22000000010662567
Qsysi
18.09.2005 18:53:00
Mika kertoo ku sen tyttökaveri oli pettänyt, ja mika oli yllättäny ne hommista niin se pettäjä mies oli seisonut mikan mukaan ihan hiljaa jossain nurkassa:"seiso siin kulmassa ihan hiljaa..." johon perttu:" TOTUUS:makas nenä poskella siinä lattialla!"sitten mika jatkaa:" en nähny muija pariin vuoteen"ja perttu taas:"TOTUUS:olit linnassa taposta 2 vuotta!"
Perttu pidellessään Minnan kynsilakkapurkkia:"Tässä tuntee olevansa uransa huipulla".
"Onko muuten paljoo EDES väliä, mihin oma peppu kuuluu tai milt se näyttää, PARASTA ja tärkeintä on vaan että semmonen ON!!Jos ei olis se ois hiukan pahempi juttuxD" - Jonskuliini
Janus
18.09.2005 19:26:16
Pertulle paljastui että Minna ei olekaan eronnut aviomiehestään vaikka seurusteleekin uuden miehen kanssa.
Minna: "Mä haluaisin nähdä mitä siellä nettisivulla lukee mun siviilisäädyn kohdalla". Perttu: "Melko naitu!"
"I've re-invented my image so many times that I'm in denial that I was originally an overweight Korean woman." -David Bowie
"Mitä vaikeampi tilanne on, sitä helpommin siitä selviää. Se on asennekysymys." -Ola Elo
carnation
18.09.2005 20:42:32
"Kylläpä oli hyvää maitosuklaata, voi paska".

Voi Jeesus, Perttu on kyllä äijä. Hitto että masennun jos se tippuu tänään.
"Etsin itseäni, mmm."
Juugeli
18.09.2005 20:44:15

Ei voi tippua. Perttu on kokoajan vain suuremmissa määrin tulessa.
Here we are nowhere, nowhere left to go/Here we are nowhere, maybe that's where we belong - Jake Burns
IHKK #3, IMIK #28, Bella Italia #8 Pastilli?
Janus
18.09.2005 20:45:42 (muokattu 18.09.2005 20:52:34)

Ei taida tippua. Mä luulen, että se keksi viikon aikana taktiikan, jolla se roikkuu mukana ihan loppumetreille saakka. Läppä menee vaan levottomammaks ja katsojilla on hauskaa, niin katsojat äänestää mielellään kenet tahansa ärsyttävän/värittömän mimmin mieluummin pois.
"I've re-invented my image so many times that I'm in denial that I was originally an overweight Korean woman." -David Bowie
"Mitä vaikeampi tilanne on, sitä helpommin siitä selviää. Se on asennekysymys." -Ola Elo
carnation
18.09.2005 20:51:36 (muokattu 18.09.2005 20:52:31)
Ei taida tippua. Mä luulen, että se keksi viikon aikana taktiikan, jolla se roikkuu mukana ihan loppumetreille saakka. Läppä menee vaan levottomammaks ja katsojilla on hauskaa, niin katsojat äänestää mielellään kenen tahansa ärsyttävän/värittömän mimmin mieluummin pois.

Jep, sehän se loppujenlopuksi merkitsee että kuka on suuren yleisön suosikki ja mitä nyt on tullut erinäisiä keskustelufoorumeita seurattua, niin Perttu lienee kaikkein rakastetuin, onhan sillä jo fanclub-sivustokin.

http://perttufanclub.atspace.com/

Perttu mietti miten saisi ajan kulumaan sunnuntaina pudotuspäivänä: "Minua pitäis ruoskia niinku Jeesusta."
"Etsin itseäni, mmm."
Juugeli
18.09.2005 22:54:56
Jep, sehän se loppujenlopuksi merkitsee että kuka on suuren yleisön suosikki ja mitä nyt on tullut erinäisiä keskustelufoorumeita seurattua, niin Perttu lienee kaikkein rakastetuin, onhan sillä jo fanclub-sivustokin.

http://perttufanclub.atspace.com/

Ei helvetti nuo on aivan loistavia! Ja ei oo varmaan puoliakaan noista kuulunut varsinaisissa lähetyksissä.
Here we are nowhere, nowhere left to go/Here we are nowhere, maybe that's where we belong - Jake Burns
IHKK #3, IMIK #28, Bella Italia #8 Pastilli?
Heissi
18.09.2005 23:08:24
Perttu on selkeesti hieno mies. Jos se samaan malliin jatkaa niin voittofyrkat on sen.
"Esimerkiksi lause 'Saatana on Herra' on varmasti suurimmalle osalle ihmisistä ei-toivottua informaatiota."
Enokkio - Enotionaalinen yhtye.
hanhjelm
18.09.2005 23:09:07
Siis Perttuhan on mun uus messias!
Pitää meidän tyhmien junttien lippua korkealla!
Kärpijoki on miehistä komein, suurin ja fiksuin.
meitu
18.09.2005 23:15:24

Aivan. Muita kilpailijoita varmaan pelottaa jo ja siksi ne yrittää joka äänestyksessa saada sen pois talosta. Mutta perttu on äijä, ei se lähe kulumallakaan.
Ne jotka soittaa, ne tietää.
Kimmo72
19.09.2005 00:51:26 (muokattu 19.09.2005 01:10:27)
Hoho.. *hymähtelee ääneen*

"Oon käyny Sindy Looperin keikalla, se oli niin hyvä ettei tarvi enää koskaan mennä uudestaan"

Puhetta ohjelmasta: joku tuumaili:"Me tehdään suomalaista huippu
viihdettä"..Perttu istuskeli tuolissa ja heitteli palloa ilmaan:"nii just.Vittu istumalla
ja tekemällä ei yhtään mitään."
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.SSK#1
Bilharzia
19.09.2005 02:27:08
Naureskelin noita sitaatteja. Pitää ruveta katteleen vaikka väkisin.
Mää keksin tähän joskus jotain hienoo.
...And Justice For All
19.09.2005 07:18:39
Eilisessä lähetyksessä: "Kiitos, äänestäjät!"

Vittu se Perttu on äijä, kunnon läppää!
Ensin se ärsytti mutta nykyään naurattaa.
Mm...beer...
Rattata
19.09.2005 08:19:45
Onhan Pertusta noussut selkeästi hauskin ja paras tyyppi talossa. Selkeesti oli alussa vaikeuksia päästä porukkaan sisälle, mutta nyt ei näytä tyyppiä pysäyttävän mikään. Hienon sponttaanisti tulevat nuo letkautukset.
valametti olj hajonna muanantaena nii laetettiin kunnon paskoo sisälle nii sammu sitten. THV-klubi #8
carnation
19.09.2005 11:08:42
Kathy: "Olis kiva olla keijukainen"
Perttu: "Olis kiva olla 50 tonnia taskussa ja ulkona tästä talosta"
"Etsin itseäni, mmm."
zorro
19.09.2005 14:01:05
sano eilen se juontaja että jossain vaiheessa sinne tulee kaks uutta asukasta.. te jotka ootte seurannu aiempia big brotrhereita, niin onko tuo mahdollista?
saundi lähtee tukasta!
Tänne saattaa tupsahtaa joskus uusia biisejä.
Suhteettomat toverit #6
IMIK #34
Dunga
19.09.2005 14:09:25
sano eilen se juontaja että jossain vaiheessa sinne tulee kaks uutta asukasta.. te jotka ootte seurannu aiempia big brotrhereita, niin onko tuo mahdollista?

Kyllä britti big brotherissa ainakin tuli myöhempäänkin kilpailijoita, mutta voi tuo "asukkaita" tarkoittaa myös eläimiä, esim. britti bb:ssä kilpailijoilla oli kanoja..
Oh man, I shot Marvin in the face. IMIK #4 Romantikkoitkijät #24
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)