Aihe: Kitaristi sitten otti ja muutti
1 2 3 4 5
kuunsirppi
13.09.2005 18:26:43 (muokattu 13.09.2005 18:27:08)
Vähän tässä mietteliäällä mielellä, kun kitaristi ilmoitti pari viikkoa sitten lauantaina keikalla, että by the way! Hän muuttaa maanantaina länsi-suomeen ja aloittaa siellä duunit :o(

Hän kyllä sanoi, että hoitaa keikat sieltä, koska pääosinhan me tehdään keikkaa kuitenkin vaan viikonloppuisin.
Mietin vaan, että kuinka kauan hän oikeesti jaksaa roudata sieltä keikoille, miten hitossa reenataan, jos ja kun pitää opetella jotain uutta. Miten sitten, kun hän ilmoittaa, että ei kannata ajaa sieltä, on huono keli, on pimeetä, on liukasta, on vaikka mitä..

Mistä ottaa kitaristi, joka on ROCK! Joka on sopeutuvainen porukkaan, ei pullikoi, niinkuin ei muutkaan, osaa laulaa ite sooloja + taustoja mulle, soittais soolot kitaralla kuin tuskassa (positiivisessa mielessä). Jolta taittuu niin humpan soitto kuin Paranoidit, Smoke on the waterit, Great balls of fire'rit, hurriganesit, kotimaiset rokit sekä soitettuna, että laulettuna..

Voi hitto vieköön..toivottavasti nää on vielä huolia, joita ei kannattaisi murehtia, mutta kuitenkin..
R.Syke
13.09.2005 18:29:02 (muokattu 13.09.2005 18:29:45)
-Jaa-a. Länsi-Suomi on helkkarin iso alue. Tervetuloa vaan länteen Andrei.

Lähtiskö toi WW pienellä houkuttelulla...
kuunsirppi
13.09.2005 18:34:44
-Jaa-a. Länsi-Suomi on helkkarin iso alue. Tervetuloa vaan länteen Andrei.

Lähtiskö toi WW pienellä houkuttelulla...

länsi-suomi on tässä tapauksessa uudenkaupungin korkeudella/etäisyydellä....

kyllä tässä saatetaan vinkkejä hyvistä jätkistä tarvita...
Retku
13.09.2005 19:02:44
että kuinka kauan hän oikeesti jaksaa roudata sieltä keikoille, miten hitossa reenataan, jos ja kun pitää opetella jotain uutta.

Eipä tuo nyt pahalta vaikuta.

Määkin soittelen turkulaisessa humppapumpussa ja asun nurmijärvellä, eli matkaa tulee keikoille ja treeneihin aina vähintään se 150km per suunta...

Kyllähän se välillä rassaa mutta näillä keikkamäärillä sen kestää kyllä.
Tosimies syö rautaa ja paskantaa kettinkiä!
kuunsirppi
13.09.2005 20:37:41
-Anna vihje suunnasta, missä toimit. Voisin ehkä tietää yhden mahdollisuuden.

Täällähän me pk-seudulla....
kuunsirppi
13.09.2005 20:41:33
Eipä tuo nyt pahalta vaikuta.

Määkin soittelen turkulaisessa humppapumpussa ja asun nurmijärvellä, eli matkaa tulee keikoille ja treeneihin aina vähintään se 150km per suunta...

Kyllähän se välillä rassaa mutta näillä keikkamäärillä sen kestää kyllä.

Meidän tapauksessa kitaristilla olis matkaa reenipaikalle tuolta Ukista 250 km yhteen suuntaan...:o(
Se on kyllä jo varmaan kustannuskysymyskin, mutta katotaan nyt....ehkä mä huolehdin ja murehdin liian aikaisin. Toivotaan, että tää mun huolestuminen on ennenaikaista.

Toisaalta taas sitten olis hyvä olla tiedossa joku, jos tulee hetki, että ei sitä soittajaa/laulajaa yhtäkkiä ookaan.
R.Syke
13.09.2005 20:45:35
Täällähän me pk-seudulla....

-No ei kyllä sitten tämä tapaus sovi. PK-seudulla mielestäni kyllä löytyy kitarisoja - pistä riviin ja pidä koesoitot :D
riff
13.09.2005 22:06:58
Mun ex työpaikassa on kahdella kaverilla välimatkaa n. 420 kilsaa. Muut suurin piirtein siltä väliltä. Taittuu, ja helposti!!;-)
Positiivisuus on perseestä!
M.i.k.key
13.09.2005 23:20:31
Pk-seudulta ei kyllä ihan heti kitaristit lopu...
Mä lopetan nää hommat!
isojussi
13.09.2005 23:22:17

Muuten siellä on usein yllättävän viihtyisää....
Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa.
Sertzo S
14.09.2005 06:21:48
Muuten siellä on usein yllättävän viihtyisää....

Pk-seudullako...? Ei prle!
kuunsirppi
14.09.2005 06:54:22

Hyvä juttu! Tää vähän lohduttaa, että vois sitten löytyä remmiin joku, joka klaaraa juttuja, jos tarvetta tulee....kenelle mä sitten soitan, jos tulee ykskaks juttu, että toi oma soittaa ja sanoo, että nyt mä en pääse....

On meilläkin tuuraajina ollut kitaristeja, jotka klaaraa tota perushuttua ihan jees, mutta ei yhtään sellasta, joka olis oikeesti rock :o(
R.Syke
14.09.2005 06:58:03
Eipäilen, että vaikkapa M.i.k.key ja PB tekevät sulle äkkiä listan :)
kuunsirppi
14.09.2005 06:59:56
Eipäilen, että vaikkapa M.i.k.key ja PB tekevät sulle äkkiä listan :)

No hieno homma! Pitääpä sitten luottaa poikain apuun.
Sen vuoks just vuodatin huoltani täällä, kun arvasin, että kyllä täältä apua saa
aisa
14.09.2005 08:19:38 (muokattu 14.09.2005 08:20:50)
Hyvä juttu! Tää vähän lohduttaa, että vois sitten löytyä remmiin joku, joka klaaraa juttuja, jos tarvetta tulee....kenelle mä sitten soitan, jos tulee ykskaks juttu, että toi oma soittaa ja sanoo, että nyt mä en pääse....

On meilläkin tuuraajina ollut kitaristeja, jotka klaaraa tota perushuttua ihan jees, mutta ei yhtään sellasta, joka olis oikeesti rock :o(

voishan siinä olla sillä sun kitaristillakin sen verran vastuuntuntoa, että jos on sanonut että hoitaa keikat ja tuleekin este, niin hän hommaa itse sen kunnollisen tuuraajan ja vielä antaa tuuraajalle tarvittavat dokumentit siinä muodossa että niistä voi vetää.
"alle satakiloisilla ei ole omia mielipiteitä!"
Teemu Tee
14.09.2005 09:22:46
Pk-seudullako...? Ei prle!

Jos Turku on suomen persreikä (kuten onkin), pk-seutu on sitten paskakikkare.

Olin juuri yhdessä koulutuksessa Hesassa ja junaa kotiin odotellessa totesin jälleen kerran ettei minua saisi sinne asumaan ihan herkästi.

Ei nyt jaksa kuitenkaan aloittaa tätä paikkakuntasotaa...
Tyhjän saa pyytämättäkin
Sertzo S
14.09.2005 09:26:11

Olin juuri yhdessä koulutuksessa Hesassa ja junaa kotiin odotellessa totesin jälleen kerran ettei minua saisi sinne asumaan ihan herkästi.

Mulla on Helsingin rautatieasemafobia.
Martso
14.09.2005 09:32:22

Haukkukaa Helsinkiä ihan rauhassa, kunhan yrittäisitte välillä muistaa, että se on muutakin kuin ydin ja steissi.
Tanssimusassa on hyvät tunnelmat!!
pekkajau
14.09.2005 09:32:41
Mulla on Helsingin rautatieasemafobia.

Aikoinaan olin menossa Hesaan siskon luo kylään ja juutuin siihen asemakuppilaan "tuttujen" kanssa "rupattelemaan" joiden kanssa juttu alkoi junan ravintolavaunussa. Heräsin seuraavana aamuna siskolikan parvekkeelta patjalta Pikkurobertin kadulla. Muuta en muista..ja sillä sipuli!
Kirjoitin mitä kirjoitin!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)