Snowblind 07.09.2005 13:41:38 (muokattu 07.09.2005 22:00:37) | |
---|
I'm not insane, I'm just smarter than you. |
Snowblind 10.09.2005 20:51:51 | |
---|
Nyt ollaan sitten itse Ragnaa tappamassa.. Tai ainakin yrittämässä. Kolmas yritys lähtee kohta ja edellisellä saatiin jopa 50% healtheille ennen son of flameja. Kyllä se vielä tänä viikonloppuna kaatuu.. :E I'm not insane, I'm just smarter than you. |
Guitarist in the Night 10.09.2005 23:45:09 | |
---|
Nyt ollaan sitten itse Ragnaa tappamassa. Äijä meni johonkin HC-kiltaan (?). Tuleeko potkut jollei pelaa 100h viikossa? Hevi on ihan hyvää. |
Snowblind 10.09.2005 23:56:00 | |
---|
Äijä meni johonkin HC-kiltaan (?). Tuleeko potkut jollei pelaa 100h viikossa? Ei tää nyt mikään hc ole mutta ei nyt mikään huonokaan ja ei tule potkuja jos ei 24/7 ole online.. Kivaa porukkaa ja muuta tuolla. Mutta eipä taida ragna kaatua tänä viikonloppuna. Huomenna vielä yritellään mutta osalla porukasta on vielä niin pienet fireresistit kun eivät jaksa farmata kamaa ja nuo sonit tuottaa hieman ongelmia.. I'm not insane, I'm just smarter than you. |
Bilharzia 11.09.2005 02:15:51 | |
---|
Meleejätkillä pitää olla yli 200 fire resistance Ragnarosia varten. Papeilla kuulemma pitää olla aika reippaasti. Jos huomenna ei tapeta Golemagg, syön alushousuni. Mää keksin tähän joskus jotain hienoo. |
Snowblind 11.09.2005 03:09:46 | |
---|
Meleejätkillä pitää olla yli 200 fire resistance Ragnarosia varten. Papeilla kuulemma pitää olla aika reippaasti.. Castereilla joku 150+ ja tankeilla se 315+.. Kiva kun vieressä joku pikkuresistinen johon sitten ragna päättää sen jutun pamauttaa ja sitten kaikki vieressä olevatkin lentelee laavaan ja minne sattuu. Jos huomenna ei tapeta Golemagg, syön alushousuni. Odotas kunhan majordomoon pääsette, siinä pääset syömään oikein urakalla alushousuja.. Pääsi tänään koittamaan sitä ennen ragnaa ja nyt ymmärrän mistä se Majorhomo nimitys tulee. I'm not insane, I'm just smarter than you. |
Bilharzia 11.09.2005 20:40:39 | |
---|
Golemagg daun, nyt voidaan homoilla majorhomon kanssa. Göö. Mää keksin tähän joskus jotain hienoo. |
vanttera 11.09.2005 20:49:14 | |
---|
"Bloodscalp is full, position in queue 624, approx. waiting time 20 min" Ei tarvi tänään vissiin paljoo pelailla. *h4liih* |
Bilharzia 11.09.2005 20:50:18 | |
---|
Miten vitussa yhdellä pomolla voi olla niin helvetin monta addia? Mää keksin tähän joskus jotain hienoo. |
Snowblind 11.09.2005 21:46:35 | |
---|
Miten vitussa yhdellä pomolla voi olla niin helvetin monta addia? Parasta Majorhomossa se että jäljelläolevat addit kovenee sitämukaa kun niitä kuolee.. Vaatii hitonmoista taktikointia mutta kyllä se sitten menee helposti kun saa sen homman vaan luistamaan kunnolla. Mutta ootas vaan kun Ragnaan pääsette. Alussa pitäisi nukettaa siltä healthit niin että jäljellä on ykkösvaiheen lopussa sillä about 30-40% ja sitten tappaa sonit ja sitten nopeasti tappaa ragna ennenkun uudet sonit tulee.. Eilen saatiin johonkin 49% ragna ja tapettiin sonit mutta kolmosvaiheessa olikin enää 1/4 raidista jäljellä. Hauskinta noissa son of flameissahan on se ihana manaburn aura jonka takia castereiden pitäisi pysyä kaukana niistä.. Tänään piti yrittää uudelleen mutta oli vain 8 priestiä online niin jäi toiseen kertaan sekin. http://koti.mbnet.fi/nsalakka/files … uveja/worldofwarcraft/majorhomo.jpg ;E http://koti.mbnet.fi/nsalakka/files/kuveja/worldofwarcraft/ragna.jpg ;E;E (pieni ja huono kuva koska son videosta napattu, ei muistanut otella kunnon kuvia :() I'm not insane, I'm just smarter than you. |
Bilharzia 12.09.2005 15:48:18 (muokattu 12.09.2005 17:02:15) | |
---|
Jees ei saatu majordomoo porukalla vielä alas mutta ihan hyviä yrityksiä tehtiin. Harmi vaan noissa raideissa kun tyypit ehtii väsyä sillon kun on haasteet edessä. Vois heittää jokuset lava packit ja jätit helvettiin Molten Coresta imo. Jokunen kuukausi sitten wipettiin pariin ekaan addiin, nyt tapetaan 3-5 bossia ihan mennen tullen ja kohta ollaankin jo yrittämässä Ragnarosta. Onyxiaa tekis mieli kokeilla ja on ollu pikkasen puhetta siitä. Edit: Mikä helvetti login servuja ny vaivaa? Vieläkin jaksaa serverit kenkkuilla näin. Vittufak. Edit taas: Jäähdytys paskana, otti serverit alas Mää keksin tähän joskus jotain hienoo. |
vanttera 12.09.2005 18:58:40 | |
---|
EI toimi vittu ollenkaan. En vittu varmana osta enää sekuntiakaan peliaikaa. *h4liih* |
Guitarist in the Night 12.09.2005 21:45:33 | |
---|
EI toimi vittu ollenkaan. En vittu varmana osta enää sekuntiakaan peliaikaa. Vittu nii. Vittu viikon lagas koko servu ja saatiin hyvitykseksi 2 päivää ilmaista peliaikaa. Ei vittu. Nyt ei toimi, ku Blizzardin pojilta hajos jäähdytin tai jotain :S. Hevi on ihan hyvää. |
Bilharzia 13.09.2005 20:20:01 | |
---|
Diu diu. Semmosta juttua Ameriikasta että 1.70 olis livenä siellä. Eli huomenna on Zul'gurub ja Arathi basin ja 16 debuff-slottia. Et zillei. Mää keksin tähän joskus jotain hienoo. |
Diu diu. Semmosta juttua Ameriikasta että 1.70 olis livenä siellä. Eli huomenna on Zul'gurub ja Arathi basin ja 16 debuff-slottia. Et zillei. Ja talentti resetti hunterilleni, buffia elukalle ja muutenkin täysin uusi buildi. Jessus, pitää ruveta farmaamaan rahaa aika helvetisti kun pitää ostaa hahmolle ja elukalle kykyjä. Sitte kouluttaa kaksi täysin eri elukkaa. Toinen PvP tarkoitukseen ja toinen PvE:tä varten. Suunnitelmissa siis BM buildi, 31 pistettä ja loput MM puuhun. Ehkä. Niin ja, olenko se vain minä vai onko pelin euro-foorumit nurin? Liekkö säätävät jotain. En minä. Tai siis. Mitä? |
Guitarist in the Night 13.09.2005 22:35:47 (muokattu 13.09.2005 22:36:11) | |
---|
Niin ja, olenko se vain minä vai onko pelin euro-foorumit nurin? Liekkö säätävät jotain. Ei ne nurin ole. Mulla toimii hyvin. Tosin kaikki muu tuntuu Blizzardin pojilla olevan nurin. Bloodscalppi on lagannu ku viimeistä päivää silloin, kun se sattuu olemaan ylhäällä (aika harvoin) jo puoltoista viikkoo ja www.wow-europe.com -saitti toimii ehkä joka toinen päivä. Miksi maksaa tämmösestä paskasta... Hevi on ihan hyvää. |
Snowblind 14.09.2005 01:55:46 | |
---|
Jee, pvp-rp servut huomenna! Eiku siis tänään. Pääsee vihdoinkin örkkiwarrun aloittamaan! I'm not insane, I'm just smarter than you. |
Bilharzia 14.09.2005 02:05:55 | |
---|
Jee, pvp-rp servut huomenna! Eiku siis tänään. Pääsee vihdoinkin örkkiwarrun aloittamaan! Miälenkiinnosta nähdä mikä se meininki siellä tulee olemaan. 50% tyypeistä on sitä mieltä että se o Blizzardin pahin moka WoWin suhteen ja se täyttyy kaikista muista tyypeistä ku roolipelaajista. Toiset 50% on sitä mieltä että siitä tulee nasta ja realistisempi kokemus ropettajille ku PVE-RP servut. Mää oon varma että helvetinmoista ruuhkaa on luvassa. Mää keksin tähän joskus jotain hienoo. |
Snowblind 14.09.2005 02:48:59 | |
---|
Miälenkiinnosta nähdä mikä se meininki siellä tulee olemaan. 50% tyypeistä on sitä mieltä että se o Blizzardin pahin moka WoWin suhteen ja se täyttyy kaikista muista tyypeistä ku roolipelaajista. Toiset 50% on sitä mieltä että siitä tulee nasta ja realistisempi kokemus ropettajille ku PVE-RP servut. Mää oon varma että helvetinmoista ruuhkaa on luvassa. Ruuhkaa on kyllä tulossa ja enpä usko että kauaan nuo epäropettajat pysyvät kun sellaista olen kuullut että tiukka valvonta siellä ainakin alussa ja gm:illä jotkut uudet sääntöhommat potkimisen suhteen että saavat paljon helpommin antaa kenkää porukalle. Ja jos joku noihin on menossa niin tulkaa Defiakselle.. Sinne oon ison killan kera menossa horden puolelle ja örkkiwarrun teen. I'm not insane, I'm just smarter than you. |
Bilharzia 14.09.2005 12:48:34 (muokattu 14.09.2005 13:12:55) | |
---|
Ruuhkaa on kyllä tulossa ja enpä usko että kauaan nuo epäropettajat pysyvät kun sellaista olen kuullut että tiukka valvonta siellä ainakin alussa ja gm:illä jotkut uudet sääntöhommat potkimisen suhteen että saavat paljon helpommin antaa kenkää porukalle. Ja jos joku noihin on menossa niin tulkaa Defiakselle.. Sinne oon ison killan kera menossa horden puolelle ja örkkiwarrun teen. Venture Co. servulle menin möllisteleen. Siellä on porukkaa jotka ei tiedä miten PVP-serverit toimii ja sitten tyyppejä jotka ihmettelee että "WTF is RP?" Mikä oli kohtalaisen huvittavaa. Defiaksella on vähemmän ruuhkaa näemmä. Oon nimellä Bilzarh ja koklaan hunteria samalla. Edit: defiaksella on vähän parempi meininki muutenkin imo. Mää keksin tähän joskus jotain hienoo. |