pehko 12.09.2005 09:08:04 (muokattu 12.09.2005 09:10:18) | |
---|
Kyseinen pumppu oli ensimmäinen askeleeni ulos suomirokin pirullisesta otteesta(kiitos siskoni) RATM on/oli loistava! Vaikka ei tuokaan täysin riitä kuvaamaan kyseistä bändiä. Hevetin hyvät biisit kerkes vääntämään, ja mieletön lavakarisma koko bändillä...harmi että hajosi.=/ Audioslave huomattavasti vaisumpi...eka levy kyllä löytyy, mutta uusi ei napannu vähimmissäkään määrin. np: Rage Against The Machine - Producer "We are fucking better than you! That's why fuck you! FUCK! YOU! And buy a t-shirt. Good night!" Devin Townsend @ Waldrock 2005 |
HaloOfFlies 12.09.2005 11:23:43 | |
---|
Ja miksen ole koskaan nähnyt/kuullut ragen soittavan biisiä take the power back! Siinä on aivan mainio zipale. Tosin bändin kaikilta levyiltä löytyy aivan mainiota tavaraa. Ei paljoa huonoa sanottavaa löydy En tiedä, minusta Evil Empire on kokonaisuutena varsin pitkästyttävä. Self titled ja Battle Of LA rokkaavat kuin aitasta karannut jakomielitautinen pässi. First they steal your mind and then they steal your soul |
dictatorsh*t 12.09.2005 11:47:53 | |
---|
np: Rage Against The Machine - Producer Hmm, tästä biisistä olen kuullut mutten kuullut. Onko tää millään levyllä vai täytyykö hankkia intter-netin ihmemaailmasta? |
Chaka 13.09.2005 10:27:38 | |
---|
RATM.. voih.. kyllähän se oli hieno orkesteri ja arvostus on aivan eri sfääreissä ragea kohtaan ku AudioSlavea.. Onhan kyl audiosalellakin aivan uskomattoman hienoja biisejä ja cornelin ääni on aivan mahtava, mut vanha ihana rage.. myisin itseni jos sen vielä näkisin.. aahhh... Mielestäni ragen materiaali meni koko ajan alas RATM:n RATM levy oli aivan mahtava ja siitä on ollut tasaista laskua.. tietenkin tämä on vain minun henkilökohtainen mielipide eikä siitä sovi kenenkään suuttua :) "I don´t know when, my time will go, but there is no one to tell goodbye, not a lover, no a friend, so I`ll guess I move it on untill the end..." -R.Coffinshaker- |
pehko 13.09.2005 14:01:46 (muokattu 13.09.2005 14:02:23) | |
---|
"We are fucking better than you! That's why fuck you! FUCK! YOU! And buy a t-shirt. Good night!" Devin Townsend @ Waldrock 2005 |
en tiedä toimivatko mp3set enää...ite ehdin ne kyllä joskus levylle poltella.... Hitto, ei toimi. |
rheinone 16.09.2005 16:41:53 (muokattu 19.09.2005 11:33:29) | |
---|
Battle oh Mexico Citya voin suositella lämpimästi! se on iha sairaan hyvä! Levynhankintakierroksen lopputulemana mukaan tarttui vainhain tavarain liikkeestä Battle of Mexico City DVD ja freerecordshopin alelaarista Evil Empire CD. Kohta kuulette kuinka pahasti joudun pettymään, kun odotukset pohjautuvat debyyttilevyn tasoon. E: Kyllä toi Battle of Mexico City DVD on täyttä tavaraa. Bonuksena hienoa poliittista propagandaa piisien välissä. Parhaiten putosi Killing In The Name. Evil Empire on ensikuulemalta hyvä kokonaisuus. Pesee Battle of L.A:n mennen tullen. Saundit jopa paremmat kuin debyytillä. Vietnow on RATM:n parhaita piisejä, ainakin mulle kolahti välittömästi. All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |
dictatorsh*t 16.09.2005 16:57:32 | |
---|
Battle of Mexico City DVD Biisit kuulostaa tällä siltä kun olisivat suoraan levyltä napatut. Muuten ihan hyvä. |
Chinaski 16.09.2005 18:07:20 | |
---|
Biisit kuulostaa tällä siltä kun olisivat suoraan levyltä napatut. Muuten ihan hyvä. En tiedä puhutko samasta ilmiöstä, mutta itse kerkesin ostaa sen ensipainoksen, jossa ääni tulee kuvan kanssa epäsynkassa. Alkaa sapettaa minuutin jälkeen jo niin paljon, että pitää jättää katsomatta. Myöhemmin tuli myös korjattu versio markkinoille. Tekisi mieli hankkia, sen verran kivalta tuo keikka vaikuttaa, ellei tuota epäkohtaa ota lukuun. |
sikanaama 16.09.2005 18:11:51 (muokattu 16.09.2005 18:12:04) | |
---|
Äskö katoin taas tai kuuntelin Battle of Mexico city dvdeen. Kyllä se vieläkin potkii. Laitoin sen pyörimään ja katoin testifyn puoleenväliin ja sitten menin huoneeseen soittamaan ja riehumaan. Jätin levyn pyörimään ja se pauhasi hyvin lujaa itsekseen loppuun. Tekee miel keikalle. Levyllä on hyvä vaikutus. Käyn luomileikkauksessa vain koska rakastan sinua. |
pehko 16.09.2005 18:21:51 | |
---|
En tiedä puhutko samasta ilmiöstä, mutta itse kerkesin ostaa sen ensipainoksen, jossa ääni tulee kuvan kanssa epäsynkassa. Alkaa sapettaa minuutin jälkeen jo niin paljon, että pitää jättää katsomatta. Myöhemmin tuli myös korjattu versio markkinoille. Tekisi mieli hankkia, sen verran kivalta tuo keikka vaikuttaa, ellei tuota epäkohtaa ota lukuun. tuo kyllä pistää joo vituttamaan....ehkä se täytyy joskus hankkia uudestaan...kun ei se enää paljoa edes maksa. Jos sitten veis vaikka johku divariin sen vanhan...tai ei....sehän on harvinaisuus sitten. Ja mitä siihen ekaan dvd:hen tulee, minusta se on loistava!...pitäs tuo Olympic Auditoriumin dvd vielä hankkia myös. "We are fucking better than you! That's why fuck you! FUCK! YOU! And buy a t-shirt. Good night!" Devin Townsend @ Waldrock 2005 |
Juugeli 16.09.2005 18:32:03 | |
---|
Minä pidän kaikista levyistä. Renegades on parhaimmistoa. Potkii. Battle of la ja eka levy potkivat ehkä eniten. EE potkii kanssa yhtä hyvin kuin edelliset ja Renegades. Mulle kolahtaa vaan debyytti hyvin, tykkään joka biisistä. Evil Empirestä en tykännyt yhtään, Battle of LA:lla oli Guerrilla Radio ja Renegadesilla Pistol Grip Pump. Here we are nowhere, nowhere left to go/Here we are nowhere, maybe that's where we belong - Jake Burns IHKK #3, IMIK #28, Bella Italia #8
Pastilli? |
cerulean 17.09.2005 16:31:04 | |
---|
Kertokaas enemmän mielipiteitä Evil Empiresta. Ainoa Ragen levy, joka on vielä hankkimatta. Ilmeisesti kuitenkin hankkimisen arvoinen? After Ruth left me, i´ve been ruthless. |
dictatorsh*t 17.09.2005 16:36:20 (muokattu 17.09.2005 16:36:37) | |
---|
Kertokaas enemmän mielipiteitä Evil Empiresta. Ainoa Ragen levy, joka on vielä hankkimatta. Ilmeisesti kuitenkin hankkimisen arvoinen? Mun listoilla sijoittuu s/t:n ja L.A.:n väliin. Paitsi tuolla levyllä on yks maailmanhistorian parhaista virvelisoundeista, rock/metallimusiikissa siis. Pari ei-ihan-niin-hyvää biisiä, mutta kokonaisuutena mielestäni L.A.:ta parempi. Huonot perustelut mutta näin on. Ilmeisesti kuitenkin hankkimisen arvoinen? Kaikki ne ovat. |
Chinaski 17.09.2005 16:48:38 | |
---|
Kertokaas enemmän mielipiteitä Evil Empiresta. Ainoa Ragen levy, joka on vielä hankkimatta. Ilmeisesti kuitenkin hankkimisen arvoinen? Mun mielestä kokonaisuutena kaikkein jämäkin levy Ragelta. Ja se soundi. Treenikselle rakennetulla studiolla nauhotettu autotallisoundi, joka kuulostaa uskomattoman hyvältä, luonnolliselta, orgaaniselta ja potkii niin maan perkeleesti. On kyllä oivallettu jotain kun on tuo levy tehty. |
kingdom 17.09.2005 17:14:16 | |
---|
Ja se soundi. Treenikselle rakennetulla studiolla nauhotettu autotallisoundi, joka kuulostaa uskomattoman hyvältä, luonnolliselta, orgaaniselta ja potkii niin maan perkeleesti. On kyllä oivallettu jotain kun on tuo levy tehty. Kyllä. Uskallan itsekin suositella Evil Empirea. RATM:issa mulle iskee se tajuton meininki ja voima. Ja People Of The Sunin kertosäe on jotakin aivan uskomatonta. |
pehko 17.09.2005 18:56:30 | |
---|
Kertokaas enemmän mielipiteitä Evil Empiresta. Ainoa Ragen levy, joka on vielä hankkimatta. Ilmeisesti kuitenkin hankkimisen arvoinen? jostain syystä mä tykkään eniten tuosta levystä....People Of The Sun, Bulls On Parade, Vietnow, Tire Me, Down Rodeo, Without a Face, Roll Right...aivan loistavia! "We are fucking better than you! That's why fuck you! FUCK! YOU! And buy a t-shirt. Good night!" Devin Townsend @ Waldrock 2005 |
dictatorsh*t 17.09.2005 22:17:13 | |
---|
|
Spawn 18.09.2005 00:10:45 | |
---|
Kertokaas enemmän mielipiteitä Evil Empiresta. Ainoa Ragen levy, joka on vielä hankkimatta. Ilmeisesti kuitenkin hankkimisen arvoinen? Omasta mielestäni Evil Empire on täyttä kuraa. Jostakin syystä se on minun korvaani paskasti tuotettua ja muutenkin ärsyttävä levy. Pari hyvää biisiä, joo, mutta ei kyllä mikään mestariteos. Voisi kyllä ottaa jossakin vaiheessa kuunteluun jos se onkin parempi kuin muistikuvat osoittavat. Debyytti ja Battle of Los Angeles rokkaavat molemmat helvetisti. Pitäisi BoLA käväistä joskus ostamassa levyhyllyä täydentämään kun viimeksi kuullut ko. levyä noin kolme vuotta sitten. RATM oli myös yksi niistä bändeistä, jotka saivat minut basson varteen. "Hyvän nopeuden saavuttaminen vaatii paitsi kärsivällisyyttä, myös progressiivisuutta!" -Rumpali Kainuusta |
carlos 18.09.2005 10:21:23 | |
---|
Sano negatiivinen asia jokaisesta bändikaveristasi
keskuskeittiö: Kitaristi soittaa aina omiaan toinen kitaristi ei osaa mitää et siinä on hyvä bändi
__ |