Aihe: PRS Tremonti SE BL
1
Misa1
13.09.2005 10:45:22 (muokattu 13.09.2005 10:48:00)

Kellään tietoa minkä laatuinen peli tämä vehje on?
http://www.dlxmusic.fi/images/lg_tremse_bl.jpg

Jos vertaa kyseistä laitetta Epiphonen ja Tokain saman hintaluokan(noin 600e) Les Pauleihin, niin onko tuon mikit mitä luokkaa?

Tämän verran oli infoa dlx:n sivuilla:
• Mahonkirunko reunalistalla. Single cutaway.
• Liimakaula mahonkia. 22 nauhainen ruusupuuotelauta.
• 2 PRS-design humbuckeria

Edit: Mitenkäs kuvioihin sopii LTD:n saman hintaluokan kepit. Onko laatu parempaa/huonompaa, ja mites ne mikit? Ne kun on oikeastaan näissä LP-malleissa ne tärkeimmät, ku muutenhan nuo on aikalailla samaa kamaa.
Juzzu
13.09.2005 11:33:23
On tuosta artikkelikin (laitearvio) kirjoitettu, tsek tät aut.
Tuntumaltaahan tuollainen 25" peli kyllä eroaa Epin ja Tokain 24 3/4" peleistä.
Juzzu
13.09.2005 16:33:03
Eli jos jollain on ollut kyseinen vehje pitkään, niin toimiiko paremmin kuin esim. Tokai LP:t tai jotain?

Mitä tämä kysymys tarkoittaa?
Mordax
13.09.2005 16:52:59 (muokattu 13.09.2005 16:56:30)
Eli jos jollain on ollut kyseinen vehje pitkään, niin toimiiko paremmin kuin esim. Tokai LP:t tai jotain? Kokemuksia kehiin ;)

Minulla on ollut PRS:n Santana SE jo jonkin aikaa, ja voin sanoa olevani siihen enemmän kuin tyytyväinen. Santana on tietysti eri keppi kuin Tremonti, mutta saman hintaluokan peliksi tuonkin luulisi olevan ihan kannattava ostos. PRS:n SE -sarjan mikeistä lähtee paljon munakkaamat saundit kuin millään Tokailla tai Epiphonella, ja viimeistely tuntuu Tremontissa/Santanassa todella hyvältä ja mukavalta!

P.S. Jos satut Porvoossa päin ajelemaan, niin sieltä saat tuon halvemmalla kuin Helsingistä. Kuopio on kanssa aika rock!
Matemaattisesti ero on 22 pistettä, käytännössä vähemmän.
leroysmith
13.09.2005 16:59:54
mul on ko. kitara ollu jonkun puoltoista vuotta ja tykännyt olen en pois antais, enkä myis. alkuperäiset mikit on ihan ok:t mut ei mitkään erityisen hyvät paitsi et kaulamikistä lähtee mun korvaan ainakin helvetin siistit leadi saundit!! tallaan oon tohon mun keppiin laittanu duncanin jb:n ja se on toiminu siin ihan hyvin. virittimet mul on just menos vaihtoon kun ne alkaa ainakin mulla olemaan jo aika huonot varsinkin jos jotain sooloilee niin ne väsyy perkeleen nopeesti. mut kevyt ja helppo soittaa ja mun mielest ainakin ihan siistin näkönen. emmä tiä et auttoks tää mitään mut kirjotinpa kumminkin
...Let there be rock...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)