RandomHero 13.09.2005 15:25:01 | |
---|
Elikkäs taas vaihteeks ENGL:stä mutta en jaksanu odotella kuuteen jotta haulla löytäisin josko tästä on jotain puhuttu. Mutta kuiteski kertokaas nyt mulle kun vähän tyhmättää, että mikä se on se VLS ja mitä kaikkea sillä käytännös tekee?? Kiitos! |
Leper Messiah 13.09.2005 15:30:01 | |
---|
eikös se ole tämä volumetason nostaja? eli kun painat sitä nappia, volume nousee. Propaganda on propagandaa. Kuuntelen mäkin musiikkia, vaikka olen tutustunut MTV:n ohjelmatarjontaan. - Pira
Punttisika #3 Runkku Monsteri #4 |
lapio 13.09.2005 15:46:10 | |
---|
eikös se ole tämä volumetason nostaja? eli kun painat sitä nappia, volume nousee. Juu, juuri tämä se on. Sitä kuinka paljon se nostaa sitä äänen tasoa voi sitten vielä säädellä takana olevasta potikasta. Live fast, die 72 year old. |
JuSu 13.09.2005 15:47:04 | |
---|
eikös se ole tämä volumetason nostaja? eli kun painat sitä nappia, volume nousee. Jeps. Volume boost, säädettävä sellainen. Omassa Screamerissani tosin tuo volumen vaihtelu on minimissäänkin niin suuri, että ko. ominaisuus on mulle käyttökelvoton. Mites muilla? JuSu Minä olen myyrä. |
Jepujee jotain tollaista vähä mietinki...Ohan se varmaan kunnon soolometallissa ihan kätevä?? |
lapio 13.09.2005 16:03:56 | |
---|
Omassa Screamerissani tosin tuo volumen vaihtelu on minimissäänkin niin suuri, että ko. ominaisuus on mulle käyttökelvoton. Mites muilla?
Menee ehkä hieman liian isolleen pienimmilläänkin. Aika siinä ja siinä. Live fast, die 72 year old. |
Dr. Muff 13.09.2005 16:07:02 | |
---|
Jeps. Volume boost, säädettävä sellainen. Omassa Screamerissani tosin tuo volumen vaihtelu on minimissäänkin niin suuri, että ko. ominaisuus on mulle käyttökelvoton. Mites muilla? JuSu Puhtailla ero ei ole ihan niin radikaali mutta säröillä kyllä. Toi korjaantuisi muistaakseni yhden vastuksen vaihdolla. Tuumasta toiseen. |
madu 13.09.2005 16:24:12 (muokattu 13.09.2005 16:39:38) | |
---|
EDIT: Eikun unohtakaa, asia olikin jo mainittu... En osaa lukea... I'm afraid that I was very, very drunk... |
Swan 14.09.2005 16:36:12 | |
---|
Jeps. Volume boost, säädettävä sellainen. Omassa Screamerissani tosin tuo volumen vaihtelu on minimissäänkin niin suuri, että ko. ominaisuus on mulle käyttökelvoton. Mites muilla? JuSu Meinaatko sillä tavalla, että potikka on lounaassa? Kokeilin itse, ja huomasin potikan toimivan aika lailla päinvastaisessa suunnassa. Eli lounaassa se on isoimmalla ja hiljenee kaakkoonnuttaessa. |
Pluto 15.09.2005 13:09:10 | |
---|
Ei nyt liity Screameriin, mutta omassa Classicissani tuo VLS nostaa volumetasoa juuri sopivassa määrin. Dillon, you son of a bitch! |