Aihe: Paras bändi
1 2 3 4 5
Mikko T.
13.09.2005 14:21:38

COB - kevyesti.

Mikä on COB?
Pieru naurattaa aina. www.viihdepianisti.com
M.i.k.key
13.09.2005 14:23:02
Mikä on COB?

Children of Baron. Tervetuloa seuraavaan kiipparistimiittiin kun semmoinen saadaan järkättyä :)
Mä lopetan nää hommat!
Fuzzy Boner
13.09.2005 15:05:54
Children of Baron. Tervetuloa seuraavaan kiipparistimiittiin kun semmoinen saadaan järkättyä :)

Näin on! Kovin kaikista! Erokset ja tangoshowt jäävät kirkkaasti sun cv:ssä taakse ku pääset kerran cobiin:D

Eli tervetuloa!
Saapuilija
baron
13.09.2005 16:05:42

Näin on! Kovin kaikista! Erokset ja tangoshowt jäävät kirkkaasti sun cv:ssä taakse ku pääset kerran cobiin:D

Eli tervetuloa!

Mä kävin tarkistamassa sunnuntaina Mikon rempan ja selvitti testin: Selvästi COB-ainesta!
The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument.
Timi
13.09.2005 17:50:22
Oomma kauhiasti funtsannu,mikä ois paras bändi jossa on päässy skulaamaan.Hirmu vaikeaa laittaa jotain paremmuus järjestykseen.Tietty nykyinen on best,joskus tulee mieleen,ollaanko turhan vaatimattomia?Ernon kanssa oli mahtavaa,moniäänistä laulantaa,ja ikimuistoisia keikkoja.Kisulla oli tosi hyvä bändi,hemmetin kivaa meininkiä,ei tiukkapipoja kukaan.Betoni trion kanssa hierottiin Luolamiehessä englantilaisen Mahoganyn kaa,kansainvälistä meininkiä.Hitto, duo virityksiä Järvisen P ja Riikosen J kanssa,unohtamatta Tavin Makea.Kaikki olleet tosi kliffaa ja tuntunut,että tää taas toimii.Huuskosen ja Koivusen kaa,urut ,trumpetti ja rummut,melkoisen uskomaton säkki,mut toimi taas!En voi ymmärtää?Silloin kun keikalla on helkutin hyvä fiilis,silloin ollaan parhaan bändin kanssa keikalla!
manjaana
13.09.2005 18:00:25
Silloin kun keikalla on helkutin hyvä fiilis,silloin ollaan parhaan bändin kanssa keikalla!

Tästä tuli plussat ;o)
Olo kuin Aku Ankalla...
Timi
13.09.2005 18:07:13
Kiitos Manjaana,saan kai kirjoittaa tuon isolla alkukirjaimella?
manjaana
13.09.2005 18:13:59
Kiitos Manjaana,saan kai kirjoittaa tuon isolla alkukirjaimella?

Toki toki.. ;o)
Olo kuin Aku Ankalla...
uruttaja
13.09.2005 20:30:10
Jotain jää-biisi on upeankaunis duetto esittäjiltään eli Nina Tapiolta ja Mikko Leppilammelta.

Nyt nukkumaan, judotreenit otti mehut pois.
Hyvää Yötä!

Kävin just katsomassa. Käykää itse katsomassa, älkää uskoko kriitikoita.

Biisi on HYVÄ.
manjaana
13.09.2005 22:06:59

Biisi on HYVÄ.

Kunhan tänne tuppukylään asti tulee niin ehtottomasti meen Mikkoa katsomaan..
Olo kuin Aku Ankalla...
isojussi
13.09.2005 22:10:33

Biisi on HYVÄ.

Ja leffakin?

Vaimo haluis, et me mentäis - siis hän ja minä, ei sinä ja minä (mennään sit joskus kattoon joku muu). Eli kandee mennä tsiigaan.
Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa.
Musiikkia korville
14.09.2005 08:30:12 (muokattu 14.09.2005 08:42:27)

Ja leffakin?

Vaimo haluis, et me mentäis - siis hän ja minä, ei sinä ja minä (mennään sit joskus kattoon joku muu). Eli kandee mennä tsiigaan.

*TYRSKIS*
Onneks saa roudata. Ei tätä hommaa muuten jaksais...
häläppääjä
14.09.2005 17:30:49
´Kattoinpa tuosa just Santanan videon.Joku Supernatural tai sinne päin.Kylläpä vetivät-etten sanos mahtavasti.Urkurillaki soolot pölähti..
Mistä minä tiijän..
Sertzo S
14.09.2005 17:34:22
´Kattoinpa tuosa just Santanan videon.Joku Supernatural tai sinne päin.Kylläpä vetivät-etten sanos mahtavasti.Urkurillaki soolot pölähti..

Minä oon pyörinyt koko päivän täällä netissä noin pääosin.
Ulkona on niin vittumainen keli, jonka pitäisi kääntyä kunnon myrskyksi n. klo 20.00. Koiraa oon kusettanut välillä, siinäpä ulkoilut tänään.
faith
14.09.2005 17:36:10
Minä oon pyörinyt koko päivän täällä netissä noin pääosin.
Ulkona on niin vittumainen keli, jonka pitäisi kääntyä kunnon myrskyksi n. klo 20.00. Koiraa oon kusettanut välillä, siinäpä ulkoilut tänään.

Sanos muuta. Tosin en oo kusettanu koiraa, ku semmosta ei valitettavasti oo.
"Kylmä kahvi kaunistaa, mutta kun vatsa ei vedä niin paljon kuin naama vaatisi."
Sertzo S
14.09.2005 17:40:04
Sanos muuta. Tosin en oo kusettanu koiraa, ku semmosta ei valitettavasti oo.

Hommaa, saat ystävän, joka ei koskaan jätä, eikä petä toisin kuin me ihmiset. Onhan siinä oma hoitamisensa, mutta se on sen arvoista. :)
häläppääjä
14.09.2005 17:41:56
. Koiraa oon kusettanut välillä, siinäpä ulkoilut tänään.

Eipä oo koiraa, vaan hyvästi oon saanu emäntää kusetettua tälle päivää
Mistä minä tiijän..
Sertzo S
14.09.2005 17:42:47
Eipä oo koiraa, vaan hyvästi oon saanu emäntää kusetettua tälle päivää

Saavutushan se tuokin on.
isojussi
14.09.2005 17:43:21
Koiraa vaan ei voi kusettaa puhelimessa.....
Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)