Aihe: Behringer pedaalit on tullu myyntiin!!1
1 2 3 4 5 622 23 24 25 26
Kimmo72
06.09.2005 17:50:33
Onks noi metallikuoris ees, kun on niin muovisen näköisiä.

Muavii ovat.
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.SSK#1
sikanaama
06.09.2005 17:52:19
Onkohan noista joku sellainen joka olisi enemmän epäonnistunut käyttötarkoituksessaan. Haluaisin sellaisen. Millainenhan tuo acoustic modeler olisi. Sanokaa joku että "en suosittele, ei aja asiaansa ollenkaan" niin harkitsen sen tilausta.
Käyn luomileikkauksessa vain koska rakastan sinua.
wilzhu
06.09.2005 18:16:41
Onkohan noista joku sellainen joka olisi enemmän epäonnistunut käyttötarkoituksessaan. Haluaisin sellaisen. Millainenhan tuo acoustic modeler olisi. Sanokaa joku että "en suosittele, ei aja asiaansa ollenkaan" niin harkitsen sen tilausta.

Ja haukut kuinka huono se on ja saat syyn olla ostamatta behringeriä?
Elämä Off.
McNulty
06.09.2005 20:25:17

Harmi että ne piirilevyt oli toteutettu miten oli, samoin se painokytkin. Olisin muuten osanut noita muovirasioita ja vaan siirtänyt ne hammondin valukoteloihin. Olisi saanut keikkakestäviä speduja halvalla. Nyt pitää vissiin ostaa ihan vaan kokeeksi pari. Tuo TS808-klooni ainakin kiinnostaa ja kiehtoo. Olikos se nyt 30e tms... toisaalta 40-50e saa metallikuorisen Digitech Bad Monkeyn, että sikäli.
"Minds are like parachutes. They only function when they are open." -Sir James Dewar (1877-1925)
"Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something." -Plato (429-347eaa.)
sikanaama
07.09.2005 10:18:17 (muokattu 07.09.2005 10:20:19)

No empäs hauku. Kun jos löytyy joku kummajainen niin sellaiselle voi joskus olla käyttöä. Ainakin kolme kertaa 17 vuoden sisällä. Halpis pedaalit on hyviä.

Minä en hauku mitään ääntätuottavaa (paitsi jotain) koska en tiedä mikä on yksittäisesti huono ja mikä hyvä saundi.
hoffe
07.09.2005 10:23:23
Minä en hauku mitään ääntätuottavaa

Itse en ainakaan haluaisi yhtään ääntätuottavaa kitaraefektipedaalia...
"Kaikkien kukkien puutarhassa vallitsee rikkaruohojen tyrannia."
sikanaama
07.09.2005 10:35:19
Itse en ainakaan haluaisi yhtään ääntätuottavaa kitaraefektipedaalia...

Höhö. No sellanenhan olisi jännä. En jaksa korjata edellistä lausetta. Antaa olla noin. Se on hyvä noin.
heikkiha
07.09.2005 12:35:37

Joo tuossa juuri laitoin läjän pedaaleita tilaukseen... Saa nähdä mitä sieltä tulee...

Tuosta Blues Overdrivista voisi sanoa että se oli yllättävän hyvä... Kokeilin sitä eilen kun tyttöystävän isä oli semmoisen tilannut. Ja mielestäni oli kyllä ihan hyvän kuuloinen. Kestävyydestä ei osaa sanoa. Jotain muovia se oli...
Aina ei voi voittaa
Teijo K.
07.09.2005 13:31:10

Joo tuossa juuri laitoin läjän pedaaleita tilaukseen... Saa nähdä mitä sieltä tulee...

Tuosta Blues Overdrivista voisi sanoa että se oli yllättävän hyvä... Kokeilin sitä eilen kun tyttöystävän isä oli semmoisen tilannut. Ja mielestäni oli kyllä ihan hyvän kuuloinen. Kestävyydestä ei osaa sanoa. Jotain muovia se oli...

Ei minulla ole yksikään muovikuorinen pedaali koskaan hajonnut. Metallikuorisesta Digitechistä on kytkimet paukkuneet senkin edestä.
Munsta.
Pluto
14.09.2005 12:19:43
tremolo pitäis hommata, mutta ei tuolla toomannilla sitä näyttäisi olevan. No, onhan se siitinkeskuksessakin vaan 23 euroa. Ajattelin mennä testaamaan rinnakkain sitä ja Bossia.
Dillon, you son of a bitch!
fox
14.09.2005 13:03:27

tremolo pitäis hommata, mutta ei tuolla toomannilla sitä näyttäisi olevan. No, onhan se siitinkeskuksessakin vaan 23 euroa. Ajattelin mennä testaamaan rinnakkain sitä ja Bossia.

Tremolo oli ihan perus-tremolo, mutta mun mielestä lyhyellä testillä jää säädöissä vähän kalliimmille. Häiriöääniä ei, että sillä se oli hyvä.. Acoustic Modeller oli hyvä, EQ oli perus equ, ja häiriötön sekin filttereiltään.. Ostin Blues Overdriven 23 eurosse hintaan.. Preamp Booster oli vähän.. no, jos joku tarvitsee.. MXR MicroAmp, vaikka on ikuvanha, täyttää mun tarpeet.
En saanu lyhyellä katselmuksella tuota Bluus-ouverdraivia ruumiin-avattua, on se muovikuori puristettu niin näppärästi kiinni.. Luulen kuitenki että pintaliitostekniikalla ja skeleton-potikoilla on toteutettu nuo kaikki. Paristo-osastoon pääsy on naurettava, ja tulee tuottamaan tuskaa, kandee verkkolaitetta käyttää, ainakin keikkaolosuhteissa. Vuosi on takuuta, ja kuulemma ei ole painorajoitusta.. 8)
En tiedä sitte millainen on keikkakestävyys noilla.
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers."
Hohhoijaa
14.09.2005 16:34:42
Onko kukaan tilannut/saanut muita noita pedaaleja kuin blues overdriven, osi kiva kuulla hieman mielipiteitä niistä?

http://muusikoiden.net/keskustelu/p … c=15&t=102683&o=0&co=30

Tuossa toinen threadi aiheesta, siellä muistaakseni muutamastakin
Sinä! Avatarin tarpeessa? Ota yhteyttä.
Saatavilla mm. kauhu- ja eläinaiheisia.
Erwin
19.09.2005 18:23:54
Ostin huvikseni sen tremolon, goodbye sa...na
Jag
19.09.2005 21:10:29

Ostin huvikseni sen tremolon, goodbye sa...na

Eli? .Minkäslainen oli? Tai on. Kerroppa ihmeessä mielipiteesi tarkemmin. :D
"Ei mun tarvi ku mä oon kitawristi"-Andy McCoy
Manicci
22.09.2005 22:55:42
Minkälainen toi blues-pedaali on, kokemuksia? Ajattelin sellasta ostaa.

Tekeekö straton jatkeena mitään?
Rock'n'Roll nousee
Super-Jari
22.09.2005 23:02:13

Sillä hajoaa auto ja akka lähtee.
They think they know who I am
fox
23.09.2005 00:23:53

Jaa Blues Overdrive? Kirjoittelin siit tuohon toiseen "Nyt niitä saa"-thriidiin pitkät jutut..
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers."
Hohhoijaa
23.09.2005 08:41:06
Jaa Blues Overdrive? Kirjoittelin siit tuohon toiseen "Nyt niitä saa"-thriidiin pitkät jutut..

Heh, vähän sekavaa kun on monta threadia samasta aiheesta... :P
Parempi olla yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä.
Aksu89
06.10.2005 18:18:43
Haa viimeinen sain noita käsiini, ja nyt pientä tiivistelyä minun suunnaltani.

En ole ollut ennen tekemisessä erillisen equalisaattorin kanssa, joten en voi mihinkään verrata. Eilen ja tänään olen tuota spedaalia hieman tykitellyt Peavey Envoyni läpi ja hyvillä mielin. Vaikka olen aika N00b equalisaattorin kanssa, niin sain varsinkin cleanikanavan puolelta todella hyviä soundeja ulos, ainakin kotisoittelu-volumeilla. Ja oli koht. monipuolinen soundimaailmakin sinänsä. Särökanavan kanssa ei ole vielä ihan yhtä hyvin onnistanut, mutta ehkä se sieltä tulee (?)... Tosin, taidan ostaa tuon pedaalin buustaamaan cleani soolojani ja yleensäkin cleanipuoltani. Ei ole paha hinta, noinkin hyvälle soundille mielestäni.

Sitten seuraavaksi Overdrive/Distortion. En ole siihen yhtä paljoa perehtynyt mutta mitä nyt hieman eilen illalla kerkesin soitella. Hieman pettymys, verrattuna ainakin tuohon Eq:seen. Särökanavalla kun pistät päälle, saundi ei muutu käytännössä ollenkaan, ainoa mitä saat muuteltua on särön määrä, eli aika heviksi meinas mennä. Cleanikanavalla spedun soundi oli aluksi laiha ja köykäinen, tosin pienen ruuvauksen jälkeen sain ihan koht. "cruntsit" ja bluessäröt. Tosin varmaan se Blues Overdrive sopis tähän hommaan hieman paremmin. En usko ostavani..

Viimeisenä ja vähäisempänä Ultra Distortion. Ihan paska. Yksinkertaisesti. Tunkkainen soundi, hieman moderni pörinäsoundi, ei vaan oikein... Ehkä joku tr00hevari sais tästä jotain irti, mutta minä en ainakaan. Minkäänlaista järkevää" soundia minä en saanut. En todellakaan osta.

Siinä. Saattaa sisältää kaikenlaisia äidinkielellisiä kirjoitusvirheitä, mutta älkää välittäkö. Ja ottakaa huomiot trankkuvahvarini ja aika "taitavat" taitoni tämän asiaan suhteen. Ugh
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)