Aihe: Thomann
1 2 3 4 59 10 11 12 1397 98 99 100 101
firecane
12.09.2005 14:18:33

Itse olen varsin tyytyväinen t-kaupan palveluun ja varsinkin olemassa oloon, sillä kyllä Suomessa aika paljon musaliikkeissä ilmaa hinnoissa on.
Ajattelin myös, että soitinta en t-kaupasta tilaa vaan haen paikallisesta liikeestä. Liikkeessä kyseinen soitin oli 130€ kalliimpi kuin t-kaupassa ja mainitsin myyjälle asiasta. No myyjä tarkisti rennosti(ilman mielen osoittamisia) tilanteen ja tiputti soittimen hinnan 8 euroa halvemmaksi ja kaupat syntyivät :))
nim."tinkiminen kannattaa"
Parempi puut pinossa kuin sormi suutarin persiissä.
Boltsa
12.09.2005 16:33:08
Lafkan omat t.box, t.bone jne halpistuotteet ovat just sellaisia kuin halpistuotteiden voi olettaakin olevan

Ilmeisesti kokemuksen syvä rintaääni puhuu (vaikkakin vanha postaus...)
Boltsa
spede from hell
12.09.2005 19:23:40

"tinkiminen kannattaa"
No juu. Kyllä minäkin soittimet kaupasta... Täytyyhän sitä uutta keppiä muutenki miettiä ja hinkata ja käydä näppäilemässä, täppäilemässä ja sahaamassa muutaman viikon ennen ku ostaa... On se kuitenki iso päätös! Nääs halvat paskat ei mua kiinnosta... Jos skitta maksaa n.1000-2000e. Niin eipä siinä ihan pikku hintaerot paljoa paina... Ja voihan sitä silti sanoa kauppiaalle, jos kehtaa enää kaiken hieromisen ja tinkimisen jälkeen, että ostanpä t-kaupasta. Mutta luonnollisesti se keppi hiillostaa jo siinä määrin, jos päätöksensä on tehnyt, että sen haluaa viedä heti kotiin että pääsee raastamaan heviä täysillä, alasti!!!
Jesus shaved my soul and sold it to BeelseB.o.B.
lvis
12.09.2005 23:22:22
Liikkeessä kyseinen soitin oli 130€ kalliimpi kuin t-kaupassa ja mainitsin myyjälle asiasta. No myyjä tarkisti rennosti(ilman mielen osoittamisia) tilanteen ja tiputti soittimen hinnan 8 euroa halvemmaksi ja kaupat syntyivät :))

Mitäs mä sanoin?? Älkää jätkät heti alkako mulle, prkl. :D
Omistan hevikepin - rakastan rautalankaa.
kivi
13.09.2005 08:23:54
Itse olen varsin tyytyväinen t-kaupan palveluun ja varsinkin olemassa oloon, sillä kyllä Suomessa aika paljon musaliikkeissä ilmaa hinnoissa on.
Ajattelin myös, että soitinta en t-kaupasta tilaa vaan haen paikallisesta liikeestä. Liikkeessä kyseinen soitin oli 130€ kalliimpi kuin t-kaupassa ja mainitsin myyjälle asiasta. No myyjä tarkisti rennosti(ilman mielen osoittamisia) tilanteen ja tiputti soittimen hinnan 8 euroa halvemmaksi ja kaupat syntyivät :))

Sulla sijaitsi sitten se kipuraja 122 euroa kalliimman ja 130 euroa kalliimman välillä?
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
aikavaikea
13.09.2005 08:28:13
Sulla sijaitsi sitten se kipuraja 122 euroa kalliimman ja 130 euroa kalliimman välillä?

Noin mäkin sen ensin ajattelin, mutta tulin päässäni siihen tulokseen, että tuo ilmeisesti tarkoitti hinnan pudotusta kahdeksan euroa sen T-kaupan hinnan alapuolelle. Muutenhan tuossa ei mitään tolkkua olisi?
"I have buck teeth. I sucked my thumb until I was 11... and then I went on to suck other things..." -Rosanna Arquette
hiiririffi
13.09.2005 09:01:36

juttuja kuullut et Behrun kamaa ei kannattais Thomanilta tilata, aina kuulemma jotain vikaa...

itse tilasin joskus behrun basso vahvarin ja kesti kaks viikkoa ja sanoi ittensä irti, eisit jaksanu alkaa säätää palautusten kans vaan tilasin Hartke Kickback15:n ja hyvin on tähän asti palvellut
Hyvät pojat panevat henkensä tyttöjen edestä, pahat pojat panevat tyttöjä henkensä edestä..
Sipher
13.09.2005 09:03:07

tuossa ajankuluksi nettiä selatessa törmäsin putiikkiin www.musik-produktiv.de
en oo ite mitään tilannut mutta osa tavarasta jopa t-kauppaa edullisempia ja valikoimat ainakin hiukkasen erilaiset että jos jollakin on kokemuksia niin vetäkääpä vertailu =P
Dead girls are easy
zorro
13.09.2005 14:37:58
en oo ite mitään tilannut mutta osa tavarasta jopa t-kauppaa edullisempia ja valikoimat ainakin hiukkasen erilaiset että jos jollakin on kokemuksia niin vetäkääpä vertailu =P

tuola george L kulmaplugit 3,9e/kpl
saundi lähtee tukasta!
Tänne saattaa tupsahtaa joskus uusia biisejä.
Suhteettomat toverit #6
IMIK #34
Tumocs
13.09.2005 19:15:01

Herrajesta. Efektipedaalit tuntu olevan ihan järkyttävän halpoja.
Oraalitollo Romantikkoitkijät #22
omarklah
13.09.2005 21:33:48

Olen tilannut tuolta bassocombon + lisäkaapin ja jotain pikkusälää...
Palvelu ok - Thomannilla parempi
Maksaa voi luottokortilla tai EU-pankkisiirrolla.
Toimituskulut vaihtelee tavaran koon ja painon mukaan -Thomannila aina 20 EUR.
En ole joutunut palauttamaan mitään - en tiedä kuinka toimii...

Tavaraa olen noiden lisäksi tilannut myös:
http://www.music-city.de/index.php ja
http://www.musik-meisinger.de/new/

Näissä edullista tavaraa - ei ostokokemusta:
http://www.musik-schmidt.de/osc-schmidt/catalog/index.php ja
http://www.music-town.de/
Tää sit sanois tälleen...
spede from hell
14.09.2005 02:16:54

Mutta ei kai kukaan tosissaan tilaa sieltä niitä halpis skeidoja millä ei tosiaankaan tee mitään...?!! Mä luulin että me keskustellaan oikeista vehkeistä jotka on t-kaupassa oikeesti paljon halvempia. Ei ole mitään järkeä ostaa 180e:n skittaa t-kaupasta 140e:llä! Ei se muutu yhtään paremmaksi vaikka olis halvempi. Mä puhun kuitenki 400e: hintaeroista! esim. mainittu digitech gnx4.
omarklah
14.09.2005 08:28:01

Mutta ei kai kukaan tosissaan tilaa sieltä niitä halpis skeidoja millä ei tosiaankaan tee mitään...?!! Mä luulin että me keskustellaan oikeista vehkeistä jotka on t-kaupassa oikeesti paljon halvempia. Ei ole mitään järkeä ostaa 180e:n skittaa t-kaupasta 140e:llä! Ei se muutu yhtään paremmaksi vaikka olis halvempi. Mä puhun kuitenki 400e: hintaeroista! esim. mainittu digitech gnx4.

Joot toki - pikkusälässä hintaero menee jo toimituskuluihin.
Mutta useamman sadan/tuhannen euron ostoksissa hintaero jo tuntuu. Eikä se hintaero mene pelkästään pienemmän ALV:n piikkiin - on ne hinnat saksassa muutenkin halvempia...
Tää sit sanois tälleen...
Juunas666
14.09.2005 22:33:03
Hyvin ainakin minä sieltä Zoom Fireni sain.
Meni kylläkin 3 viikkoa tilauksesta ensin ku ei ollut kyseisiä vahvistimia varastossa, sit ku niitä tuli lisää sinne niin vahvistin saapui 4 tai 5 päivää sen jälkeen.

Hyvää toimintaa Thomannilta.
spede from hell
15.09.2005 00:53:10

Hyvin ainakin minä sieltä Zoom Fireni sain.
Meni kylläkin 3 viikkoa tilauksesta ensin ku ei ollut kyseisiä vahvistimia varastossa, sit ku niitä tuli lisää sinne niin vahvistin saapui 4 tai 5 päivää sen jälkeen.

Hyvää toimintaa Thomannilta.

Totta turiset. Tätä just tarkoitin!
Boltsa
15.09.2005 16:18:27
juttuja kuullut et Behrun kamaa ei kannattais Thomanilta tilata, aina kuulemma jotain vikaa...

Tämähän tuntuu juuri olevan se ennakkoluulo hyvin monilla.. "kaveri kertoi että kaverin kaveri oli ostanut x tuotteen ja oli rikki".
Boltsa
apip
01.12.2005 14:33:49
Kerrotaan oma kokemus ensimmäisestä Thomann-ostoksesta:

Tilasin kitaran lokakuun alussa ja sain sen aika tarkkaan kahdessa viikossa. Toimituksessa kesti hieman, koska kitaraa ei ollut varastossa.

Kitaran tallan kiinnityksessä oli kuitenkin vikaa, joten vaihdoin sen uuteen. Vaihto onnistui niin kätevästi kun se voi vain onnistua; Sovin puhelimessa, että tilaan uuden kitaran ja saan pitää vanhan sen aikaa kunnes uusi saapuu (jouduin tietenkin maksamaan uudesta kitarasta heti). Uusi saapui n. kahdessa viikossa ja laitoin sen jälkeen vanhan takaisin. Rahat palautettiin VISA:lleni postikuluja myöten vähän alle 3 viikossa vanhan postituksesta.

Loppu hyvin kaikki hyvin. Thomann hoiti osuutensa varsin mallikelpoisesti, ei mitään valitettavaa. Täytyy kuitenkin kommentoida, että toista kertaa tuskin ostan kitaraa nettikaupasta ellei hintasäästöjä tule *reilusti*. Palautusoperaatiossa on kuitenkin aina omat vaivansa/murheensa; ainakin mielipaha rikkinäisestä tuotteesta, sähköpostit/puhelinsoitot, parit ylimääräiset postilla käymiset, vikaselvityksen kirjoittaminen ja kitaran pakkaaminen. Joku voi nähdä ettei toi ole työ eikä mitään, mutta kun vapaa-aika on kortilla niin pari-kolme tuntia turhaa työtä ei ole ensimmäisenä prioriteettilistalla.
Jubeh
08.12.2005 14:58:50
Olen kyllä pettynyt ko. puljun toimintaa kun sivuilla ilmoitellaan että tavaraa on varastossa mutta sitten kerrotaanki että niitä on vain 1 tai 2 jotka on varattuja, tai sitten tavaraa ei ole ollenkaan. Tämän takia sitten kitaratilaus meneekin yli joulun ja kyllä harmittaa. Tilaus tehtiin 5. päivä.
Lesko
08.12.2005 15:20:47
Minua ärsyttää suunnattomasti se että jos ostan Suomesta kitaran joka maksaa vaikka 495€
Sitten kun sen haluan myydä(vaikka reilun puolen vuoden päästä) ja laitan hinnaksi sitten sellaisen 320€ eli 175€ vähemmän mitä uutena niin minulle lähetellään linkkejä että katso tätä Thomania ovh.340€
Ja sieltä ei välttämättä tule sitä ehjää kitaraa.
Eli käytetyn musiikkitavaran myynti Suomessa on niin saatanan vaikeeta tämän Thomanin takia. Tällä en tarkoita etteikö se olisi hyvä että on tällainen "halvempi vaihtoehto"
"-Nemo est tam senex, qui se annum non putet posse vivere" "-Nemo nisi mors" "-Labitur occulte fallitque volatilis aetas" "-Vade et fac tu similiter"
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)