Sertzo S 13.09.2005 10:21:46 | |
---|
Uruttajalla pätkii niin moni muukin asia, että käyn viinakaupassa katsomassa. Rommiviinan etiketin väitän muistin mukaan olevan ruskehtava ja siinä on musta teksti Rommiviina. Osta puteli samalla ja nauti ystävien kera. :) |
baron 13.09.2005 10:22:26 | |
---|
Uruttajalla pätkii niin moni muukin asia, että käyn viinakaupassa katsomassa. Rommiviinan etiketin väitän muistin mukaan olevan ruskehtava ja siinä on musta teksti Rommiviina. Joo mutta siinä on se yksi tähti, sama kuin Jalussa. Et taida olla alan miehiä? The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument. |
baron 13.09.2005 10:24:26 | |
---|
Muuta en muista kuin että se etiketti oli ruskea kokonaissävyltään. Juniorit! Aikoinaan se oli valkopohjainen, musta/valkea naama ja punaiset huulet. The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument. |
uruttaja 13.09.2005 10:26:04 | |
---|
Osta puteli samalla ja nauti ystävien kera. :) Ostan ostan, heti kun ehin kylille. Baronilla taitaa olla kokemusta jo aiemmilta etiketeiltä:) |
Sertzo S 13.09.2005 10:26:21 | |
---|
Juniorit! Aikoinaan se oli valkopohjainen, musta/valkea naama ja punaiset huulet. Taisipa osua! |
asdfg 13.09.2005 11:26:13 | |
---|
|
baron 13.09.2005 11:29:57 | |
---|
Voihan sitä tutkailla etikettejä myös virtuaalisesti ellei pääse hyllyn ääreen. http://www.rum.cz/galery/eur/fi/primalco/img/fi6.jpg Tossa ei oo kyllä mitään kivaa. Mä luulen, että siinä saa ihan väärän käsityksen kun kyseessä on tasokuva. Kyllä sen pitää olla pullon kyljessä kiinni, että saa oikean käsityksen. The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument. |
asdfg 13.09.2005 11:41:11 | |
---|
Tossa ei oo kyllä mitään kivaa. Mä luulen, että siinä saa ihan väärän käsityksen kun kyseessä on tasokuva. Kyllä sen pitää olla pullon kyljessä kiinni, että saa oikean käsityksen. Tämä harrastaja on päässyt näemmä tutkailemaan etikettejä myös kaarevassa pinnassa. Viekas konsti pitää itsensä rommissa, pyytää lähettämään näytepulloja... http://www.rum.cz/index.html |
baron 13.09.2005 11:59:57 | |
---|
Tämä harrastaja on päässyt näemmä tutkailemaan etikettejä myös kaarevassa pinnassa. Viekas konsti pitää itsensä rommissa, pyytää lähettämään näytepulloja... http://www.rum.cz/index.html Siltä näköjään puuttuu halkinaama. The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument. |
R.Syke 13.09.2005 12:11:54 | |
---|
Amatöörit: Ei absoluuttinen 99,6% oo juotavaa, se on kemiallisesti kalsiumoksidilla kuivattua. Sen sijaan tislaamalla aikaan saatu tuote eli normaali pirtu (96 paino, 94 tilavuus%) on täysin käyttökelpoinen tuote. -Laji kuin laji - amatööri :( Naisjutttuja en uskalla edes kertoa... |
Mutta onko jaloviinalle nimetty yhtään kappaletta? Freukkareilla taisi olla. Kertsi meni jotenkin jotta "hän vain juo jaloviinaa, viileää viinaa kuin vettä vain juo" Sitten siinä kuvattiin jotain naista seuraavasti: "ovat silmänsä kuulemma kuin jaloviinaa, lämpimän ruskeat kuin viina tuo". Ilimankos olen aina tykännyt ruskeasilmäisistä neidoista. Perskele, kun humppa alkaa soida, niin johan tulee hyvä mieli. |
ÄM 13.09.2005 12:33:52 | |
---|
Tossa ei oo kyllä mitään kivaa. Mä luulen, että siinä saa ihan väärän käsityksen kun kyseessä on tasokuva. Kyllä sen pitää olla pullon kyljessä kiinni, että saa oikean käsityksen. Printtaamalla ulos ja askartelemalla se esim jonkun muun saman kokoisen pullon kylkeen, päästään tyydyttävään lopputulokseen ja asian hahmottaminen helpottuu. |
Sertzo S 13.09.2005 13:00:35 | |
---|
Ilimankos olen aina tykännyt ruskeasilmäisistä neidoista. Samoin samoin!!!
|
pekkajau 13.09.2005 13:05:51 | |
---|
Samoin samoin!!! Minä kanssa! Kirjoitin mitä kirjoitin! |
Sertzo S 13.09.2005 13:09:02 (muokattu 13.09.2005 13:09:29) | |
---|
Minä kanssa! Kerrankin oli yksi, jolla se kolmas silmä liki musta! ;) Liekö syönyt lakritsaa? |
uruttaja 13.09.2005 13:12:06 | |
---|
Sitä Hal&Half-mikstuuraa siteerattiin uusimmassa Olavi Virta kirjassa. Koetan muistaa katsella, mitä siitä loppujen lopuksi sanottiin. Alkoon en ehi, ku on niin kiire. |
baron 13.09.2005 13:14:34 | |
---|
Printtaamalla ulos ja askartelemalla se esim jonkun muun saman kokoisen pullon kylkeen, päästään tyydyttävään lopputulokseen ja asian hahmottaminen helpottuu. Mä luulen, että myös aine, joka on pullon sisässä, vaikuttaa hahmottamiseen eli vähimmällä vaivalla pääsee oikeaan lopputulokseen koukkaamalla Alkon kautta. The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument. |
Sertzo S 13.09.2005 13:19:10 (muokattu 13.09.2005 13:20:02) | |
---|
Sitä Hal&Half-mikstuuraa siteerattiin uusimmassa Olavi Virta kirjassa. Koetan muistaa katsella, mitä siitä loppujen lopuksi sanottiin. Alkoon en ehi, ku on niin kiire. Mä varasin eilen Virta-kirjan musiikkikirjastosta. Kovasti on jonoa tuohon teokseen ja saan vasta lokakuussa luettavakseni sen. |
uruttaja 13.09.2005 13:20:01 | |
---|
Mä varasin luettavakseni eilen Virta-kirjan musiikkikirjastosta. Kovasti on jonoa tuohon teokseen ja saan vasta lokakuussa luettavakseni sen. Ei siinä juuri uutta ole, mutta muutama pamputus on lisätty aikasempiin elämänkertoihin. |
KoskPaavo 13.09.2005 13:28:52 | |
---|
Ei siinä juuri uutta ole, mutta muutama pamputus on lisätty aikasempiin elämänkertoihin. Joo, jalka paketissakin oli hoidellut pari "elämää ymmärtävää" tyttöä. Viidenkympin jälkeen TALUt ei niin hirveästi kiinnosta... |