morgga 24.08.2005 16:16:18 | |
---|
mistähän noita deathin paitoja mahtaa saada.. en ole löytänyt mistään oikeastaan.. yarr |
Jankku 24.08.2005 20:39:15 | |
---|
Senkun tietäis... itekkin haluaisin, sen missä on vain se Deathin logo punaisella eikä mitään muuta... Hell is where the heart is! |
Prog 25.08.2005 14:44:03 | |
---|
Rockjetin sivuilta tilasin tossa helmikuussa. Ei oo vieläkään näkyny. Tilausvahvistuksen ne lähetti, mutta sen jälkeen ei oo kuulunu mitään. Kyselyihin eivät vastaa. Tuskin se sieltä enää edes tulee. |
morgga 26.08.2005 14:57:25 | |
---|
eipä niitä siellä näy ollenkaan.. yarr |
Deino 26.08.2005 16:15:04 | |
---|
Näitä minäkin olen etsiskellyt. Metalli on musiikkia. Muu on pehmopuhetta. |
Weke 26.08.2005 16:27:16 | |
---|
http://www.emptywords.org/ Tuolta saa tilattuun yhtä mallia suoraan Chuckin äidiltä. Vähän on vaivalloista kun joutuu rahaa lähettelemään, mut saapahan paidan! "Fuck yeah!" - James Hetfield |
morgga 29.08.2005 13:52:56 | |
---|
ei oo mustaa paitaa :( muuten tilaisin kyllä heti.. ei meinaa tuo valkonen sopia oikeen.. yarr |
Spawn 30.08.2005 16:44:38 | |
---|
"Hyvän nopeuden saavuttaminen vaatii paitsi kärsivällisyyttä, myös progressiivisuutta!" -Rumpali Kainuusta |
Prog 03.09.2005 01:02:22 | |
---|
http://www.rockjet.net/ Sound of perse -paitoja on tuolla kaupan. Kynäniskakokoja, joten itse en ole tilannut. Ei kannata tuolta. |
Spawn 03.09.2005 15:01:41 | |
---|
Ei kannata tuolta. Ei kait sitte. Ainaki Virtasen Aadolf (Diablo) kehaisi ostaneensa tuolta kun mieheltä asiasta joskus muinoin kysäisin sähköpostin välityksellä. Tosin sanoi viestissään myös, ettei ole niitä Rockjetin liikkeessä nähny pitkään aikaan kun on siellä käynyt. "Hyvän nopeuden saavuttaminen vaatii paitsi kärsivällisyyttä, myös progressiivisuutta!" -Rumpali Kainuusta |
JOO100 05.09.2005 19:43:39 | |
---|
Ei kait sitte. Ainaki Virtasen Aadolf (Diablo) kehaisi ostaneensa tuolta kun mieheltä asiasta joskus muinoin kysäisin sähköpostin välityksellä. Tosin sanoi viestissään myös, ettei ole niitä Rockjetin liikkeessä nähny pitkään aikaan kun on siellä käynyt. Ite kysyin kans joskus sähköpostilla Aadolfilta samaa hommaa. Monilla festareilla näkee hienoja Deathin paitoja, mutta ne on varmaan teetetty jossain yksityisessä liikkeessä. Eli siis helvetin kalliita. Laitetaan joukolla tilaus kasaan. No joo, ei varmaan oikein onnistu... Olen Skitsofreeninen - Ja niin olen minäkin. |
thrashmetallisti 05.09.2005 21:46:16 | |
---|
Ite kysyin kans joskus sähköpostilla Aadolfilta samaa hommaa. Monilla festareilla näkee hienoja Deathin paitoja, mutta ne on varmaan teetetty jossain yksityisessä liikkeessä. Eli siis helvetin kalliita. Laitetaan joukolla tilaus kasaan. No joo, ei varmaan oikein onnistu... Ei niistä itse teetetyistä välttämättä kovin kalliita tule. Ehkä halvempia voivat olla kuin kaupassa. Thrash till death! Thrashia Porista www.mikseri.net/polluted |
Spawn 10.09.2005 16:25:17 | |
---|
Njoo, jos vaikka esim. teettä mustavalkopaidan, jossa on Deathin logo niin ei se maksa kuin paidan hinnan (n. 4€) plus painatuksen, joka ainakin Rovaniemellä on 10€. Joten eipä tuo kovin kallista olisi jos haluaisi esimerkiksi tuommoisen. Tiedä sitten kuinka paljon väripainatukset maksavat. "Hyvän nopeuden saavuttaminen vaatii paitsi kärsivällisyyttä, myös progressiivisuutta!" -Rumpali Kainuusta |
JOO100 10.09.2005 18:08:01 | |
---|
Joskus kysyin jostain liikkeestä, että paljonko maksaa. Mustalle t-paidalle Deathin valkoinen logo kuulemma noin 50 euroa. Mutta hinta putoaa roimasti jos tilaa esim. 5 paitaa kerralla. Olen Skitsofreeninen - Ja niin olen minäkin. |
Leepperi 11.09.2005 13:42:38 | |
---|
Ite näin Rovakatumarkkinoilla yhessä kojussa Soun of Perseverance longsleevejä, eikä hintakaan ollu paha (15e) mutta kun olin PA, niin ostamatta jäi Be chrool to your scuel |
Spawn 11.09.2005 15:29:42 | |
---|
Joskus kysyin jostain liikkeestä, että paljonko maksaa. Mustalle t-paidalle Deathin valkoinen logo kuulemma noin 50 euroa. Mutta hinta putoaa roimasti jos tilaa esim. 5 paitaa kerralla. Miten helvetissä? Itse teetin Rovaniemellä paidan, jossa oli hemmetin iso valkoinen Punisher-logo ja ei maksanut painatus kuin 10€. Painatus on vieläpä hyvä. Ihmetyttää miten voi olla 50€. "Hyvän nopeuden saavuttaminen vaatii paitsi kärsivällisyyttä, myös progressiivisuutta!" -Rumpali Kainuusta |
severia 11.09.2005 18:16:58 | |
---|
Tuohon 50e paitaan tehdään kokonaan oma muotti ja sille tulee hintaa. |
jusaman 12.09.2005 20:47:55 | |
---|
On kanssa tultu etsittyä joka puolelta noita Deathin paitoja mutta mistään ei tunnu löytyvän. Jos joku jostain löytää niin laittaa vinkkiä tänne sitte vaan.. Kuule , vittu kun tietäisitteki ! |
Miten helvetissä? Itse teetin Rovaniemellä paidan, jossa oli hemmetin iso valkoinen Punisher-logo ja ei maksanut painatus kuin 10€. Painatus on vieläpä hyvä. Ihmetyttää miten voi olla 50€. Kuumaprässäys on halvempi tapa painaa paitoja. Huonoja puolia: paidan pitää olla valkoinen tai vaalea ja ajan myötä painatus haalistuu. Kalliimpi keino on severian mainitsema silkkipaino, jossa haluttu kuva/teksti valotetaan filmille, joka kiinnitetään seulaan, jonka kautta vedetään värit kankaaseen. Kestääpi isältä pojalle. Oliko tarpeeksi epäselvästi selitetty? Soittakaa Paradroid! Eiku... |
Spawn 13.09.2005 21:00:12 | |
---|
Kuumaprässäys on halvempi tapa painaa paitoja. Huonoja puolia: paidan pitää olla valkoinen tai vaalea ja ajan myötä painatus haalistuu. Kalliimpi keino on severian mainitsema silkkipaino, jossa haluttu kuva/teksti valotetaan filmille, joka kiinnitetään seulaan, jonka kautta vedetään värit kankaaseen. Kestääpi isältä pojalle. Oliko tarpeeksi epäselvästi selitetty? On. Kiitos tästä. "Hyvän nopeuden saavuttaminen vaatii paitsi kärsivällisyyttä, myös progressiivisuutta!" -Rumpali Kainuusta |