Aihe: Jackson DKMG
1 2
luolamies
12.09.2005 21:49:20
Haluaisin tietää myös kokemuksia tästä kaunottaresta http://www.thomann.de/thoiw3_artikel-174984.html
McNulty
12.09.2005 21:51:08
Haluaisin tietää myös kokemuksia tästä kaunottaresta http://www.thomann.de/thoiw3_artikel-174984.html

Jatketaan virsikirjan sivuilla...

Hyvää tuossa on tuo perinteinen stratoa muistuttava dinky-runko joka istuu hyvin syliin niin istuessa kuin seisoessa. Huonoa siinä on nuo tunkkaiset EMG-HZ mikit joista on tosiaan enemmän harmia kuin hyötyä. Viimeistely ok... Kyllä tuolla harrastelija ja semi ihan hyvin vetelee.
"Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something." -Plato (429-347eaa)
luolamies
12.09.2005 21:57:13
itse pidän näistä EMG:n mikeistä, mutta onhan tuokin mielipidekysymys :)
McNulty
12.09.2005 21:58:34
itse pidän näistä EMG:n mikeistä, mutta onhan tuokin mielipidekysymys :)

Toki... muistat vaan ettei EMG-HZ1 ole lähelläkään EMG81 tai EMG85 mikkiä. Nuo HZ:t kun ovat passiiviset ja EMG on kuitenkin tunnettu näistä aktiiveistaan.
"Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something." -Plato (429-347eaa)
luolamies
12.09.2005 22:08:59
mutta kysyisin vielä että onko nämä HZ:tat aivan ala-arvoisia? :/
luolamies
12.09.2005 22:17:38
noissa LTD:issähän on noita emg:n kasiykkösiä, mutta en jotenkin viitsisi LTD:tä ostaa
McNulty
12.09.2005 22:45:20
noissa LTD:issähän on noita emg:n kasiykkösiä, mutta en jotenkin viitsisi LTD:tä ostaa

Mites olis Schecter C-1 Hellraiser? :)
Tämä on nyt vain minun mielipiteeni, mutat EMG HZ-sarjaa tuhnumpia mikkejä saa hakea kissojen ja koirien kanssa. Niistä on erottelevuus ja dynaamisuus niin kaukana kuin suinkin mahdollista. Rankka mikki voi olla muutakin kuin EMG81.
McNulty
12.09.2005 23:23:00
Helevetti. Vieny mun avatarin.

Tarkoittaa sitä että on aika vaihtaa... eikös tuo Jenna "sponssaa" Jacksonia myös? Pistäppä hänen kuvake avatariksi :)
Explorer
12.09.2005 23:38:11
Helevetti. Vieny mun avatarin.

Jaskan ilmainen mainostila senkun lisääntyy.
Interstellar overdrive.
Ben_D
12.09.2005 23:41:50

Jaskan ilmainen mainostila senkun lisääntyy.

No joo...täytyy varmaan kehitellä jotain muuta...
McNulty
12.09.2005 23:43:26
No joo...täytyy varmaan kehitellä jotain muuta...

Jollei Jenna kelpaa niin miten olis Michael JACKSON? Ainakin yhteys tuohon nimeen säilyisi :)
luolamies
13.09.2005 17:33:43
no vittu jostai avatareista ruennu tääl juttelee :D
Ben_D
13.09.2005 17:34:59

Jackson avataria voi pitää ne, joilla on Jackson ;)
McNulty
13.09.2005 17:35:35 (muokattu 13.09.2005 17:36:04)

nii just... vaan kysytääs nyt ihan topiciin liittyen, että millaista summaa olet ajatellut sijoittaa kitaraan?

Jackson avataria voi pitää ne, joilla on Jackson ;)

Ja hyväperse-avataria voi pitää ne jotka seurustelee sellaisen kanssa :))
Ben_D
13.09.2005 17:37:38 (muokattu 13.09.2005 17:37:48)

Ja hyväperse-avataria voi pitää ne jotka ovat naimisissa sellaisen kanssa :))
Gary the pine
13.09.2005 18:00:14
Tämä on nyt vain minun mielipiteeni, mutat EMG HZ-sarjaa tuhnumpia mikkejä saa hakea kissojen ja koirien kanssa. Niistä on erottelevuus ja dynaamisuus niin kaukana kuin suinkin mahdollista.

Herää jälleen kysymys, että onko mutua vai faktatietoa? Laiholla taisi olla Hz kepissään ja tuskin ihan paskaa huvikseen käyttää. Ja vaikkei saisi tässä samassa yhteydessä mainita, niin itse olen vaihtanut RR:n mikit Hz:ksi koemielessä ja toistaiseksi on toiminut halutulla tavalla, suht kova signaali passiiviksi ja toimiva alapää. Ei tietenkään voi verrata 81 ja 85 mikkeihin, mutta vain urpo vertailee passiivia aktiiviin, ominaisuudet aivan erilaiset. Ei tietenkään ole mikään klasari saundi, mutta aika erilainen verrattuna SD:n perinteisiin, eikä tarvinnut etsiä patterin paikkaa. Hintaansa ja ominaisuuksiin nähden varsin varteenotettava mikki. Ja jos et tykkää niin ainahan voi vaihtaa :-)
Unista nallea ei tökitä, se sanoo mur! ------>
McNulty
13.09.2005 18:18:21 (muokattu 13.09.2005 18:20:16)
Herää jälleen kysymys, että onko mutua vai faktatietoa?

Juu, en ole koskaan soittanut kitaralla missä on HZ:t. Nerokasta kerrassaan. Olen kuulostellut HZ-sarjasia niin Jacksonin MG-sarjasissa (Dinky ja Warrior), Schecterin C-1 Elitessä johon oli vaihdettu HZ:t, Ibanez RG-sarjasessa, Tokain LoveRock-sarjasessa... noissa nyt ainakin.

Laiholla taisi olla Hz kepissään ja tuskin ihan paskaa huvikseen käyttää. Ja vaikkei saisi tässä samassa yhteydessä mainita, niin itse olen vaihtanut RR:n mikit Hz:ksi koemielessä ja toistaiseksi on toiminut halutulla tavalla, suht kova signaali passiiviksi ja toimiva alapää.

Mielestäni Laihon soundi on kaukana hyvästä HEVIsoundista. No, kuka mistäkin tykkää, mutta HZ-sarjaset ovat varsin tunkkaisia mikkejä rinnakkaistestissä esim. DiMarzio ToneZonen kanssa joka sekin on aika alapää-voittoinen mikki.

Ei tietenkään ole mikään klasari saundi, mutta aika erilainen verrattuna SD:n perinteisiin, eikä tarvinnut etsiä patterin paikkaa.

SD:n kanssa harvemmin tarvii etsiä patteria, jollei sitten omista LiveWire-settiä. Duncanin mikkivalikoimakin on sen verran laaja että mitähän tarkoitat tuolla "SD:n perinteinen"? Onko tämä nyt sitä mutua vai faktaa? Ei millään hyvällä mutta tuohon Seth Lover-mallin ja Dimebuckerin väliin mahtuu aika paljon kaikkea.

Hintaansa ja ominaisuuksiin nähden varsin varteenotettava mikki. Ja jos et tykkää niin ainahan voi vaihtaa :-)

Laske sitten samantien tuohon kitaran hintaan uusien mikkien hinta mukaan niin saat todenmukaisen kustannusarvion. Jos haluat puuroutuvan mikin niin HZ on varma valinta :)
Ze Kink
13.09.2005 19:17:40 (muokattu 13.09.2005 19:22:38)
Tämä on nyt vain minun mielipiteeni, mutat EMG HZ-sarjaa tuhnumpia mikkejä saa hakea kissojen ja koirien kanssa. Niistä on erottelevuus ja dynaamisuus niin kaukana kuin suinkin mahdollista. Rankka mikki voi olla muutakin kuin EMG81.

Omasta mielestäni asia ei ole ihan noinkaan. Eikös noissa Dinkyissä ole jotkut Hz-2:set tai Hz-1:set? Hz-4 on se "hevimalli" joka vastaa Emg81:stä saundiltaan (itse en pahemmin eroa noiden välillä kuullut kun vertasin) mutta on passiivi. Tietääkseni Alexi Laihokin vetelee tuolla Hz-4 mikillä, eikä 81:sellä kuten monet väittävät.

E: Mutta ainakin kaverin DXMG:n Hz:t olivat tunkkaiset ja liiankin tummat mikit. Taisivat olla Hz-2:set. En digannut eikä hänkään digannut, vaan vaihtoi siihen Duncanit. Ja floikan vaihtoi myös Schalleriin, sillä tuo Jaskan oma lisenssi ei enää vuoden soittelun jälkeen pitänyt virettä. Tuossa DKMG:ssä on ilmeisesti sama talla, joten kannattaa varautua vaihtamaan se joskus. Muuten ei varmaan ole yhtään huono keppi, ei se kaverin DXMG:kään ole (paitsi että kielten korkeus 12. nauhalta on jotain 1cm, "hieman" raskas soittaa 12-setillä).
[KTR-] tai biisin nimeks "PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!" nii sit yleisö huutais "SOITTAKAA PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!"
[KTR-] sit bändi ois ihan :---D
Gary the pine
13.09.2005 19:58:11
SD:n kanssa harvemmin tarvii etsiä patteria, jollei sitten omista LiveWire-settiä. Duncanin mikkivalikoimakin on sen verran laaja että mitähän tarkoitat tuolla "SD:n perinteinen"? Onko tämä nyt sitä mutua vai faktaa? Ei millään hyvällä mutta tuohon Seth Lover-mallin ja Dimebuckerin väliin mahtuu aika paljon kaikkea.

Artikuloin ilmeisen epäselvästi; eli rautalangasta, SD:n perinteisillä tarkoitin SH2N ja TB4 kun puhuin omakohtaisesta vaihtokokeilusta, ja patterin paikan etsimisessä puhuin aikaisemmasta vertauksestasi EMG:n aktiiveihin...edelleen, makuasioita, mutta jos sinä pidät tuota mikkiä tunkkaisena ja paskana, niin ei se absoluuttinen totuus ole, yhtälailla minä pidän stratoa saunapuuna vaikka sillä moni nimijätkä veistää hyvänkuuloista matskua, itse en vain sitä ostaisi, mutta en sitä ala kyllä missään topicissa haukkumaankaan. Ja tämä stratovertaus on ihan vain heitetty, siitä ei pidä alkaa etsimään olemattomia merkityksiä.
Unista nallea ei tökitä, se sanoo mur! ------>
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)